Nekem FZ1 van, bár csak novemberben vettem és még az idén se volt túl jó idő, úgyhogy még én is csak ismerkedek vele.
A fogyasztásáról én is érdeklődtem már itt a fórumban, de mindenki azt mondta, amit én is tapasztalok: 190km-nél már tartalékra vált. És még csak nagyon piánóban megyek vele... Ez olyan 7.5 körüli fogyasztás.
Azért már voltam vele Dobogókőn, és a hideg aszfalt ellenére nagyon élvezetesen lehet vele kanyarogni. Azért másabb, mint a 600-assal, mert keskenyebb a kormány meg a hátsó kerék is szélesebb.
A bejáratás már megvolt, úgyhogy már egy kicsit meghúzattam párszor. Hááát... nagyon megy!
Először is gratula szép helyeken jártál. lánc csere kell nekem kb 20000 volt a vasban mikor cseréltem de ez mondjuk használat függő is azért ugyan úgy mint sok minden fékek gumi stb....
3 csavar tartja a lengővillát. 10 perc alatt kint van, és ha közben időd is engedi, akkor bezsírozhatod a lengővilla és a teleszkóp tűgőrgőit is. Egy lánccsere km hossz után nem árt neki, hidd el.
Így köszönöm van de nem nagy dolog otthon sem. Lenne vkinek egy fz1 es e tudna írni róla egy két dolgot menet tulajdonságokat tapasztalatból fogyasztást ilyesmi mert ami néhány újságban van az katasztrófa nekem nem az a fontos lehet e vele kézen állva egykerekezni hanem hogy tényleg hogy viselkedik az úton kanyarban meg ilyesmi mert nagyon fáj egyre a fogam persze ha eladtam az fzs600am at
A lengőkart kiszedni,a lánc miatt? Kinyulás! Gratulálok! Az imetben 6e párszáz egy láncszerelő bigyó. Bár én a láncot nem kókányolnám otthol. Ha szerelhetnéked van, cseréld le a két lánckereket,hogy ne unatkozz,majd gurulj el e legközelebbi yahamához (ha távoli egy normális szerelőhöz) és szerintem egy ezresért összepattintja az új láncodat felelőséggel, szakértelemmel! Szerintem!
mondtam h nem személyeskedek azon igen igazad van bár nem hiszem h az az egyszerübb a szerszám örök darab én csak megjegyeztem vmit h a többi moci között van ilyen is
ha minden igaz elöl15 hátul 48 as sunstar fogaskerék meg d.i.d. lánc komplettem került 159euro ba hogy értek e hozzá nézd meg min motorozok 5 éve http://www.hasznaltauto.hu/2821134_yamaha_fzs600_2000 aki kiszedi a villát biztos jobban tudja de nem személyesdkedek ahogy noveled a lanckerek meretet elöl v hátúl ugy csökkenik ill nő a vegsebesseged ill ugy más a gyorsulas mint a versenybiciklinél egy fogat eltérni elenyésző nincs nagy kül
2000es Fazer láncszett csere:
- Milyen lánc jó még a DID-n kivül? RK, Iris? Mik vannak még ami jó és nem nagyon drága?
- Ha mondjuk előre egyel kisebbet rakok hátra nem kell nagyobb nem? Hány fogas van alapből elől és hátul? Mennyit szoktak változtatni rajta?
- Fogaskerék milyen márkájú jó? JT.... ?
- X vagy O gyűrűs lánc kell? Melyik milyen?
meg mondjuk nem tudom a zárt rendszerű vázból mégha kivetted a lengővillát és egy gumi szilented meg gumibakod nem szakadt meg a telót is kibontottad hogy húzod át rajt a végtelenített láncot aztán ha a te vasad másmilyen ám legyen tévedni .... de sztem a vázon nem jön át a lánc
nem kell kivenned a hátsó villát a cseréhez csak kell hozzá egy sépci szerszám amivel szét tudod nyomatni meg össze és a végén le is tudod nittelni vele kb fél órás mutatvány én is otthon csináltam nemtudom de kb30euro az a kis szerszám vagy mennyi volt én is did láncot raktam fel igen penge
ugy képzeld el, mint a régi szimoknál meg mz knél nem volt végtelenitve, volt egy szem amivel a két végét össze lehet kapcsolni ,
a gyári meg végtelenitve van ,tudtommal, azaz nincs benne szem, és csak ugy tudod cserélni igy a láncot ha kiveszed a hátsó lengővillát, remélem érthető
Sziasztok! Sajnos el kell adnom a szívem csücskét. Ha itt találnék egy megfelelő gazdit aki ugyanúgy tudja óvni mint én akkor várom hívását. http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Sziaszto
k.
Bocs az OFF-ért!
A fogyasztásáról én is érdeklődtem már itt a fórumban, de mindenki azt mondta, amit én is tapasztalok: 190km-nél már tartalékra vált. És még csak nagyon piánóban megyek vele... Ez olyan 7.5 körüli fogyasztás.
Azért már voltam vele Dobogókőn, és a hideg aszfalt ellenére nagyon élvezetesen lehet vele kanyarogni. Azért másabb, mint a 600-assal, mert keskenyebb a kormány meg a hátsó kerék is szélesebb.
A bejáratás már megvolt, úgyhogy már egy kicsit meghúzattam párszor. Hááát... nagyon megy!