Egyszer én is jártam "így". Összetört a motor, de kicseréltek mindent, vázat, plexit, tükröt, stbstb, és az újjászületés után 2. nap eldőlt a gép, mikor mentem be a garázsba és a vadiúj plexit meggyógyította a bent álló kocsi hátsó lököse... aznap velem sem lehetett beszélni... Remélem sikerül szépen megcsinálni a tankot, vagy kicserélni.
Tele volt a tank, nagy volt a súlya, és pont ráesett valamire. Nekem se mondta meg pontosan hogyan történt. De akkor este nem lehetett vele beszélni, teljesen ki volt akadva.
Litium bázisu zsirral kell megkenni a tömítések nem szoktak tönkre menni.
A meghuzási nyomatékra viszont figyelni kell.
Erről majd később beszélünk. A zsir lehetőleg vizálló legyen!
Az S2 nem a 98Le verzió egyik jele? Mert nekem a forgalmiban annyit mutató kw adat van.... . Meg a Harmatiéknál is mint S2 van nyilvántartva, mondjuk ha nem S2 attól még piszok nyugodtan fogok aludni éjszaka .
De nekem olyanra kéne kikalapálni hogy kb 23 liter benzin beleférjen.
Meg lehetne ezt valahogy oldani?
mindenesetre sajnálom a gépet Karu...
Tudnátok segiteni a tankom javitásában?
esetleg az a meghúzási nyomatékot leírhatnád..
kell hozzá nyomatékkulcs is?
A meghuzási nyomatékra viszont figyelni kell.
Erről majd később beszélünk. A zsir lehetőleg vizálló legyen!
amúgy az alsó tömítést is cserélni kell, ha csapágycsre van? te szoktad? milyen zsirral érdemes bekenni?