Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem, mert az asszony összetépte. Minden eddigi motorvásárlásnál mosolyszünet volt, igaz mindig csak akkor tudta meg, amikor már otthon volt a Vas.
Sziasztok!
Ma jött meg a garancia kártya, meg a Yamaha kérdőív. Ti visszaküldtétek? (a kérdőívet)
Írjatok(hosszú í ) hol tudok(elválasztva) olajszűrőt(hosszú ű,ő)
Többi stimmel.
nekem az 250es ETZ be nem is kellett olajszűrő olajat meg bármelyik kuton lehet kani hozzá
én shell 2T használtam
tuti valami oil baron from dö sztétsz és most piackutat azért nem tölti ki az adatlapját
Kemény vagy Csoki!
Amúgy meg kiaf#szom vagy?
Sziasztok. Segitség kéne. veboldalt irjatok már légyszi holtudok oilt és oilszüröt rendelni.
az a lényeg nem estél el,,, sok barom kölekedik az uton, akik nem veszik számba a motorosokat,,,
Akarom mondani jól megtartotta magát a moci mikor beszitált.
Gondolom húztam az első féket is, de hát ilyenkor még könnyebb leblokkolni a hátsót.
Ahamm..
ezek szinek 2009esek lesznek ? amit az oldaladon látok?
egész jok,,,
szerintem kell hogy legyen benne
szerintem probáld a hátsó féket hanyagolni,,,
inkább a motorfék meg az elsőfék,
ezeknél a motoroknál hátsófék nem kifejezetten jol funkcionál, én ugy vettem észre egyrészt elég gyengén fog, és ha már erőteljesebben taposod akkor meg könnyű blokkolni is akár, mint gondolom nálad is történt,,,
Hello mindenkinek!Fz6-s fazeren van gyárilag benzinszűrő?
És jól megtudta tartani magát a motor beszitált.
# Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék és kuplungolaj nagyon magas forrásponttal (szárazforráspont 312 C). Nagyon magas hőstabilitás, aminek eredményeként minden, a versenysportban jelenleg használatos fékrendszerhez megfelel. Meghaladja a viszkozitás kivételével -40 C-on a DOT 5.1 paramétereit.
A nagyon magas nedves forráspont 216 C, hatékony fékezést biztosít esős időben is.
Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre ! A MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
# Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
# Kiszerelés: 0,5 liter
Nem tartom magan óvatlannak.De abban igazad van hogy nagyon vigyázni kell.
90-el mentem.
Nem tudom mit csináltál mennyivel mentél de vigyázz magadra te tul fiatal vagy szerintem jobban oda kéne figyelned.
Most azért nehogy megsértődj.
Nem szabad bizni másokban sem a szabályokban látod ki akarnak nyírni.
Csak óvatosan ne bizz soha senkiben csak magadban.
Hát ez egy pillanat műve volt.
szerencséd van hogy megusztad!

én szinte nem is használom a hátsó féket,,,
Sziasztok!
Vigyázzatok magatokra srácok!
Tegnap nem sok hiányzott, hogy az úton hagyjam a fogam.
Egy 90- es tempónál a velem szembe jövő forgalomban egy autó elkezdte előzni a buszt. Már abból is elég neccesem jötten volna ki így hát rádudáltam. Mire a mogötte lévő autó is meggyőződés nélkül elkezde előzni a buszt. Kb néhány 10 méter volt közzöttünk. A dudálás után már csak annyira emlékszem, hogy füttyül a hátsó gumim és tesszi magát keresztbe a motor visszavettem fékből és centikre elmentem mellette. Mellé érve a kocsinak és ellengedve a féket annyira besszitált, hogy azt hittem felborulok. De nagyon beszítált.Így szerencsésen megúsztam.
Úgyhogy nagyon vigyázzatok magatokra.
Nagyon örülök neki, hogy én és a motor sikeresen megúsztuk.
Nagy szerencsém volt.
Ugyanannyi ott is amit a multkor megadtam méretet.
Mivel párhuzamos felül is annyi lehet de arra nem tudok rámérni.
Ugy van gumi csővel az RBF olyan mint a Dot 4 fém csővel.