szerintem probáld a hátsó féket hanyagolni,,,
inkább a motorfék meg az elsőfék,
ezeknél a motoroknál hátsófék nem kifejezetten jol funkcionál, én ugy vettem észre egyrészt elég gyengén fog, és ha már erőteljesebben taposod akkor meg könnyű blokkolni is akár, mint gondolom nálad is történt,,,
# Polyglykol bázisú teljesen szintetikus fékfolyadék és kuplungolaj nagyon magas forrásponttal (szárazforráspont 312 C). Nagyon magas hőstabilitás, aminek eredményeként minden, a versenysportban jelenleg használatos fékrendszerhez megfelel. Meghaladja a viszkozitás kivételével -40 C-on a DOT 5.1 paramétereit.
A nagyon magas nedves forráspont 216 C, hatékony fékezést biztosít esős időben is.
Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre ! A MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
# Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
# Kiszerelés: 0,5 liter
Nem tudom mit csináltál mennyivel mentél de vigyázz magadra te tul fiatal vagy szerintem jobban oda kéne figyelned.
Most azért nehogy megsértődj.
Nem szabad bizni másokban sem a szabályokban látod ki akarnak nyírni.
Csak óvatosan ne bizz soha senkiben csak magadban.
Sziasztok!
Vigyázzatok magatokra srácok!
Tegnap nem sok hiányzott, hogy az úton hagyjam a fogam.
Egy 90- es tempónál a velem szembe jövő forgalomban egy autó elkezdte előzni a buszt. Már abból is elég neccesem jötten volna ki így hát rádudáltam. Mire a mogötte lévő autó is meggyőződés nélkül elkezde előzni a buszt. Kb néhány 10 méter volt közzöttünk. A dudálás után már csak annyira emlékszem, hogy füttyül a hátsó gumim és tesszi magát keresztbe a motor visszavettem fékből és centikre elmentem mellette. Mellé érve a kocsinak és ellengedve a féket annyira besszitált, hogy azt hittem felborulok. De nagyon beszítált.Így szerencsésen megúsztam.
Úgyhogy nagyon vigyázzatok magatokra.
Nagyon örülök neki, hogy én és a motor sikeresen megúsztuk.
Nagy szerencsém volt.
Ma jött meg a garancia kártya, meg a Yamaha kérdőív. Ti visszaküldtétek? (a kérdőívet)
Többi stimmel.
én shell 2T használtam
Gondolom húztam az első féket is, de hát ilyenkor még könnyebb leblokkolni a hátsót.
egész jok,,,
inkább a motorfék meg az elsőfék,
ezeknél a motoroknál hátsófék nem kifejezetten jol funkcionál, én ugy vettem észre egyrészt elég gyengén fog, és ha már erőteljesebben taposod akkor meg könnyű blokkolni is akár, mint gondolom nálad is történt,,,
A nagyon magas nedves forráspont 216 C, hatékony fékezést biztosít esős időben is.
Nem szabad ásványi és szilikonos fékfolyadékokkal keverni.
Figyelem: Kimondottan a motorsportban használt járművekhez került kifejlesztésre ! A MOTUL RACING BRAKE FLUID 600 fékfolyadékot a nagy terhelés következtében gyakrabban kell cserélni, mint a mindennap használatos fékfolyadékokat.
# Szabvány: FMVSS 116 DOT 4, SAE J1703, ISO 4925
# Kiszerelés: 0,5 liter
90-el mentem.
Most azért nehogy megsértődj.
Nem szabad bizni másokban sem a szabályokban látod ki akarnak nyírni.
Csak óvatosan ne bizz soha senkiben csak magadban.
én szinte nem is használom a hátsó féket,,,
Vigyázzatok magatokra srácok!
Tegnap nem sok hiányzott, hogy az úton hagyjam a fogam.
Egy 90- es tempónál a velem szembe jövő forgalomban egy autó elkezdte előzni a buszt. Már abból is elég neccesem jötten volna ki így hát rádudáltam. Mire a mogötte lévő autó is meggyőződés nélkül elkezde előzni a buszt. Kb néhány 10 méter volt közzöttünk. A dudálás után már csak annyira emlékszem, hogy füttyül a hátsó gumim és tesszi magát keresztbe a motor visszavettem fékből és centikre elmentem mellette. Mellé érve a kocsinak és ellengedve a féket annyira besszitált, hogy azt hittem felborulok. De nagyon beszítált.Így szerencsésen megúsztam.
Úgyhogy nagyon vigyázzatok magatokra.
Nagyon örülök neki, hogy én és a motor sikeresen megúsztuk.
Nagy szerencsém volt.
Mivel párhuzamos felül is annyi lehet de arra nem tudok rámérni.