Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztos alacsony volt a nyomás aztánkinyirta a gumi vázszerkezetét.
A nem megfelelő guminyomás beállitása is okozhatja, gyakorlatilag ez a leg gyakrabban előforduló hiba.

Egy 2ezer kilométert futott karcmentes új motornál jelentkezett. Csak a gumicserejével javult meg a probléma, majd ujabb 2ezer után megint. Szerinted?
De gondolom erre is tudod a megoldást, bár nem értesz hozzá és még szerelősem vagy. Igaz én sem.
Tj nekem nem okoz gondot egy szimering csere az első telóban.
A kTM első villáját már többször javitottam.
Szitálás egyéb okai szerintem a következők igaz én nem vagyok szerelő.
Kormány csapágyvagy hibás vagy rosszúl van beállitva.
Szálszakadt vagy kagylós gumi.
Görbült vagy nem rendesen centirozott kerék.
Elvetemedett féktárcsa.
Kopott vezető perselyek az első teleszkópban.

Kozmax ha esetleg valamit kihagytam egészits ki.
Na szerintem most foglak aztán kiakasztani de rendesen.
A gyártok mondták "nincs olyan forgalmi helyzet, ahol két kézzel el kellene engedni a kormányt". Szándákosan írtam a gyártok szót.
A valóságos ok pedig a villaszög. Nem lehet ugy legyártani a motort, hogy minden körülmények között mindig állandó legyen. Ugye különféle terhelések mellet mindig változik. Dobozok, táskák, stb.
Ezt az adatott nagyban befolyásolja, a gumi méret. Pl 120/70-17 nél, a / méret állandó, de még sem egy forma felszerelt állapotban az átmérője. Ez abból adódik, hogy a sportosabb abroncsok hegyesebb profiluak. és ezért változik az átmérője. Abban igazad van, hogy a turásabb abroncsok hajlamossabak a szitálásra. De ez még mindig nem jelenti azt, hogy az szar.
Alpesi túravezetést olvastad a másikon? Whoaa...
Legalább most már tudják, hol a helyük.
Így van, a béjemvéseket is jól megtanítottad.
Nem pedálozok, az irritál engem is, meg amennyire ismerem őt is.

Csak kicsit nevetségesnek tartom, hogy mindenki olyan okosakat tud mondani, de a gyakorlatban minden "kissé" másképp működik... Emlékszem, hogy akartál telót javítani pl.
Én tök jól tudok motorozni, lenne mit tanulnotok tőlem.
Igen, és...?
bocs, hogy beleszólok, de akkor most tulajdonképpen mi is okozza a kormányszitálást?
amúgy egyik haver mesélte, hogy új gumit vett a mociára és marhára instabil lett a motor hátulja, meg is burult vele sajnos.. a gumit hiába vitte vissza..azt mondta, hogy látszott rajta, hogy szálhibás.. nem cserélték vissza..(ausztriában..)
én nem tudom hogy motorozik , de láttam 1-2 fazerest pályán akik elég jol nyomják,,,
Pedálozol a szerelődnek?
Én is ezt tenném
mi van?! most keződik hogy ki motorozik körbe kit?
...és erre csak neked van itt license-ed vagy mi?
kozmax ott és akkor motorozik körbe bárkit innen, amikor ő akarja.
Na figyu már ne oszd itt az észt mert kezdessz kiakasztani
Nem kell elengedni ha lazán fogod a kormányt rázza a kezed.
Ez sem közút mutatvány, nyáron a h ringen.
lelapátolták a havat a ringről?

mondjuk én nem mutatom meg mert tényleg nem vagyok egy ász és eddig még közúton viszonylag kevésszer döntöttem peremig, no meg fényképem sincs a "májercsíkhiányról"
Ez szép
Csak probálkoztam rávilágitani a kormány szitálás okainak a rávilágitására. Na de mindegy.
Nem a gumi kagylosodása okozza!
Kezd alakulni.
voltam itt a távoli rokonoknál kórházban... királyok voltak... eltekintve attól, hogy harmadjára jutottam olyan helyre ahol el is láttak (pedig már az elsőnél megmondtam mi a bajom)
én is meg merem mutatni legfeljebb keresek valami jó kifogást:
- nem pályáztam
- túl hideg van
- nedves az út
- béna vagyok
- bla-bla