Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor miért engeded el?
Nincs ilyen forgalmi helyzet.
Melyik az a forgalmi helyzet amikor el kell engedni a kormányt
Hátha másodikra sikerül?
én bárkinek megmerem mutatni a majrécsikom,
Téged majmol.
Mész egyenesben ha kagylós agumi és elengeded a kormányt akkor szitál.
A Metzeller Sportech M3 al amikor már tökre levolt kopva az elsőm akkor sem szitált be.
Kicsit emlékeztet a volt Fészeremre.
Melyik az a forgalmi helyzet amikor el kell engedni a kormányt
Bocs, hogy beleszólok a gumi témába. Minden gumi kagylosodik, ez tény. Persze befolyásolják az általad leírt tényezők is. Egy szezonban több száz gumit szerelek át. Vannak bizonyos gyártok, akiknek a termékei hajlamosabbak erre, de az még nem jelenti azt ,hogy az szar. Általánoságban azok fikázzák a gumikat a legjobban akiknek a legnagyobb a majrécsíkja. Fene se érti ezt? De általában nem a gumi a hibás.
Egy esetleges vezetési hibát talán jobban tolerál egy jobb gumi. De az átlag motoros egy rosszabnak sem tudja, a határait meg sem közeliteni.
Nekem a BT 20 as 10000 nél olyan kagylós volt mint állat.
Nemmertem elengedni a kormányt.
Senj téged körbe motorozlak nyugdijasként is.
Én igy állok ti hogy?
Peti a tiéd úgy látom rendbe van
tényeg csináljunk már egy felmérést kinek kagylosodik a gumija!
no emberek! kinek?
Mert Karu úgy motorozik mint egy öregember, azért nem kagylósodik ki neki. Mi merjük használni a féket, Ő meg fosik, hogy elcsúszik.
az hogy kagylosra kopik nem attol függ hogy puha vagy kemény keverékű a gumid!
nagyban függ a guminyomásodtol, lapos dumival szarrá tudod fékezni,amitől szintén kikagylosodhat
meg lehet telo hiba is,,,
de ettől függetlenül nagyon sok motornak kagylosodik ki az első gumija,
nekem is a gyári dunlop ugyanugy kikagylosodott mint a d208am, most tavasszal pirellit fogok feltenni, kiváncsi leszek rá....
érdekes mert Karunak az M3 nem kagylosodott ki
Érdekes, a Macadam első gumija ugyan úgy kopik, mint a gyárilag felszerelt Dunlop 252-esé. Akkor hogy is van ez? A mac.-nak csak a hátsója keményebb, az első nem. De már nem gyárccsák, így marad a Pilot Road 1.
az hogy kinek milyen gumi jo, az attol függ mire használja, valószinű neked egy sport gumi nem lenne ideális inkább azok a kemény "vackok" amik prima gumik azok számára akik kifejezetten sokat turáznak,

szerintem tommeeka nem kifejezetten kemény tura gumit akar,azért is ajánlottam azokat neki,
amugy 44nél már vettem olcsobban gumit meg jobbat is mint a macadam
Macadam garnitúra, 44 ezer. Jobb nincs, csak drágább. és 20 ezret lazán elmegy.
amugy meg ha inkább turásabbat akarsz venni akkor ezekközül ajánlom valamelyiket:
conti road
michelin pilot road2
dunlop ROAD SMART
bridgestone bt 021
metzeler z6

ezekközül a conti meg a bt21 es a legolcsobb, bár tisztelet a kivételnek, mert mindennél lehet mindig olcsobbat venni, meg szerezni csak kérdés kitudja e várni az ember
az oké hogy lehet kapni ezeket a régi gumikat is,
de kérdezem én hogy minek veszel régit, meg rosszabbat ha tudsz jobbat és ujabbat venni?!azért nem indegy milyen tappancs van a motorod alatt
pláne hogy szinte ugyan annyiért szerzed be a régit meg az ujat is, minimális különbség van közte,,,

erről meg hogy csak párban ajánlatos feltenni a gumikat, biztos ven benne valami!
de amikor nekem elöl gyári dunlop volt, hátul z6 ,amit csak párban ajánlanak
én nem vettem semmi különbséget észre döntés szempontjábol,ugyhogy szerintem contin belöl nyugodtan vehetsz roadot! az meg jobb szerintem mint a force
nekem mondjuk eddig mindig másfajta gumi volt fent a mocimom,,,hol párban, hol nem,
hát nekem is épp egy ilyen sisakom van