Nem kell a tükörbe rettegni, külön csoportban fogtok szerintem mocizni, nem eresztenek össze "tanulatlanokkal" A képzés pedig a parkolóban lesz, tehát külön elzárt részen. Benézek majd oda is talán.
Egy fékpadi méréstől nem kapsz abszolut megbízható eredményt. Az előbb említett tényezőkön kívül vannak mások is (ami a példádban azonosnak tekinthetők): levegőhőmérséklet, légnyomás, amik befolyásolják a mérést.
Vannak olyan alkatrésznek nem tekintett, de szükségesnek tekintett eszközök, mint az üzemanyag ill. kenőanyagok. A lánc állapota és kenése, a gumi, a guminyomás, mind-mind befolyásolja a mérést.
Persze külön-külön mind-mind apróság, de sok kicsi sokra megy alapon 4LE eltérés teljesen hihető azonos típus esetén is.
Én sem vagyok szaki, csak utána olvastam, meg a témában authentikus embereket kérdeztem.
Két a gyártósorról egymás után lejövő motor különbözik/-het. 'Kis' alkatrészek cseréjével is nagyot lehet változtatni a a motor karakterisztikáján (pl. gyűrűk, hengerfej tömítés, etc). Létezik a már egyenesfutás mentén is említett dolog: gyártási tolerancia. Motorblokk esetén ugyan csak tized, századmiliméterekről beszélhetünk, de ezek a blokkok 10e felett is pörögnek...
Persze létezik a dolog szubjektív része, az élmény, amit pl. a hang ad, de műszaki beállítottságúként én komolyabb dolgokkal szeretném 'becsapni' magam...
Helló!
Mi megyünk ki Sottóval holnap, hmi-s pályamotorozásra.
Kicsit fura, hogy pont nyíltnapon megyünk ki mi is!
Nem tudom, hogy jó ötlet-e, mert első napunk a ringen, és nem tudom, hogy mennyire fogjuk zavarni a "profikat", vagy ők minket.
Azt hittem, élménymotorozás, és nem arra kell figyelnem, hogy mikor tolnak le....
De talizhatunk kint holnap.
FIGYELEM! Holnap de. a hungaroringes nyíltnapon kint leszek fotózni amik utána fent lesznek a motorfotoring.mine.nu oldalon, illetve kérésre nagyobb felbontásút küldök mailben ingyenesen! Aki jön ki szóljon emailben és különös figyelmet szentelek aszfaltkarcolásainak motorfotring@dunaweb.hu - név (nick is), motoros kép (hogy megismerjelek), kedvenc kanyar, pályarész esetleg ahol úgyérzed nagyon jó vagy. Remélem sokan jöttök
Försztofól: nem vagyok szaki. Viszont azt tudom, hogy két Fz6 között, még ha ugyanaznap is készült, lehet, sőt van teljesítménykülönbség ez akár jópár lúerő is lehet. Amikor én felraktam a Leo-t (hullámzó alapjárat igaz), még keveset mentem előtte, azt sem cibálva, így nem éreztem a különbséget igazán. (De hallottam ). Viszont utána vagy 3000 km-rel egy fészeres cimbi elkérte, és ő úgy hozta vissza, hogy a szája körbeért, és csak dícsérte. Már más is ugyanezt mondta azóta, tehát csak lehet benne valami. Hozzáteszem, nem ültem azóta sem más fézeren, így én nem tudok véleményt adni. Az is a sztori része, hogy az audioélmény meglehetősen becsapja az érzékeket, minden dinamikusabbnak tűnik. Viszont életet ment, akárki akármit mond, legalább hallanak. És a puncimágnes is erősebben működik...
Hali
Én beszereltettem a Power Commandert, mérés végén az eredmény 104 le és 64 Nm, volt egy másik srác az is fazerrel csak valamilyen sportdob volt neki,(sajna nem tom milyen) megvártam neki is az eredményt és allig hittem el, 100Le és 63Nm lett a vége.
"...a GSX-R gyári agya 3 tartományra osztja föl a fordulatszám-mezőt, mindegyik tartományban 5%-os lépésekben maximum ±15%-al lehet változtatni a befecskendezett benzin mennyiségén. Bár bármely add-on modulos (PowerCommander, RapidBike) megoldás jóval finomabb beállítást tesz lehetővé, sokkal több kínzással (mérési ciklussal) jár a bicikli számára. Utcára pedig a gyári kompjúter nyújtotta szűkebb lehetőségek is teljesen megfelelőek. "
A 'GSX-R gyári agya': Suzuki ECU, félig nyitott (ld. fenn), Yamaha, Honda zárt ECU, csak póverkommanderrel lehet állítani.
A 'kínzás' relatív: 250-enként kell léptetni a fordulatot, terhelés mellett, ezt bárhol megcsinálod utcán, sokkal durvábban.
'Konklúzióként elmondható, hogy - bár a blokk ennek hiányában sem szenved károsodást -, a menettulajdonságok javításához érdemes az utánállítást még szimpla dobcsere esetén is elvégeztetni. Az öregebb motorok esetében mindez szinte kötelező, hiszen a benzinben szegényebb keverék magasabb hőmérsékleten ég, amit ezek a motorok nehezebben viselnek.'
Hi! Legrövidebben azt mondanám hogy nézd meg megy e 220-at. Ha nem tudja akkor kivan De azért sokkal több mindent érdemes megnézni. Ha dobsz egy mailt a motorfotoring@dunaweb.hu -ra, megírom.
Én azt abszolút nem mondom hogy bármilyet tegyél rá, de pár nagyobb márkásabb gyártó terméke biztos nem okoz gondot. Énnekem eddig Aprókavics , Leo Vince és Remus dobjaim voltak. Az utolsóval vagyok legjobban megelégedve bár árban a felsőbb kategória de ezért még a legszigorúbb osztrák rendőr se szólhat be mert ők gyártják A Leonak egyébként talán egy kicsivel jobb hangja van de hullámzik az alapjárat pipa nélkül, ez az egy amit tapasztaltam negatívumként. A REMUS-nál ez sincs, így a forgalmazásába is belefogtam. Összefuthatunk ha meghallgatnád és kedvezményt is elég jót kicsikarhatunk rá. A listaára viszont 200 fölött van
Sziasztok!
Gyönyörű erdélyországi túrán voltam a párommal (gsx750f), fantasztikus helyeken kanyarogtunk át a hétvégén. Ha tehetitek, menjetek el, mert nagyon megéri. Az utak nem hungaroring minőségűek, de sokkal jobbak, mint a hazai utak többsége. Az is igaz, néhány likba a nyúl belefialhat, akkora, de egész úton, ha 5 ilyet láttunk. A városokban, na ott szar az út. A Nagybánya - Szigeti szerpentin olyan 50 km hosszú, hihhhetetlen tájakon, brutál visszafordítókkal, szereti, mi több, vonzza a lábtartót. Ja, és 260 a berzin.. Viszont bajuszos minden 4 év feletti lány, úgyhogy láncspray-t, meg csajt vigyetek magatokkal!
A legtöbb utcai motorra, amire feltették a sportcsövet, nincs utánállítva (...).
Volt a magazinban egy kapcsolodó cikk azt hiszem 2006-ban, majd beteszem a linket, ha megtalálom.
sziasztok! a dob ára 50000ft, több infó martin dob.hu. én egyépként különös változást nem vettem észre a teljesítménybenn, talán alul egy kicsit laposabb. a hangja viszont brutál. és igenis életet ment a gyárihoz képest.8-9000km futott. jó gurulást mindenkinek!
elégé kell ismerned a motorod hogy észrevedd,
az tény ha csak feldobod rá, csökkenhet a loerő, de egy beállitás se nagy dolog manapság, pénzügyileg se vészes és akkor pluszba nyerhetsz több lóerőt
picit utána kell járni,,,hol menyniért
link
Vannak olyan alkatrésznek nem tekintett, de szükségesnek tekintett eszközök, mint az üzemanyag ill. kenőanyagok. A lánc állapota és kenése, a gumi, a guminyomás, mind-mind befolyásolja a mérést.
Persze külön-külön mind-mind apróság, de sok kicsi sokra megy alapon 4LE eltérés teljesen hihető azonos típus esetén is.
Két a gyártósorról egymás után lejövő motor különbözik/-het. 'Kis' alkatrészek cseréjével is nagyot lehet változtatni a a motor karakterisztikáján (pl. gyűrűk, hengerfej tömítés, etc). Létezik a már egyenesfutás mentén is említett dolog: gyártási tolerancia. Motorblokk esetén ugyan csak tized, századmiliméterekről beszélhetünk, de ezek a blokkok 10e felett is pörögnek...
Persze létezik a dolog szubjektív része, az élmény, amit pl. a hang ad, de műszaki beállítottságúként én komolyabb dolgokkal szeretném 'becsapni' magam...
Mi megyünk ki Sottóval holnap, hmi-s pályamotorozásra.
Kicsit fura, hogy pont nyíltnapon megyünk ki mi is!
Nem tudom, hogy jó ötlet-e, mert első napunk a ringen, és nem tudom, hogy mennyire fogjuk zavarni a "profikat", vagy ők minket.
Azt hittem, élménymotorozás, és nem arra kell figyelnem, hogy mikor tolnak le....
De talizhatunk kint holnap.
Én beszereltettem a Power Commandert, mérés végén az eredmény 104 le és 64 Nm, volt egy másik srác az is fazerrel csak valamilyen sportdob volt neki,(sajna nem tom milyen) megvártam neki is az eredményt és allig hittem el, 100Le és 63Nm lett a vége.
"...a GSX-R gyári agya 3 tartományra osztja föl a fordulatszám-mezőt, mindegyik tartományban 5%-os lépésekben maximum ±15%-al lehet változtatni a befecskendezett benzin mennyiségén. Bár bármely add-on modulos (PowerCommander, RapidBike) megoldás jóval finomabb beállítást tesz lehetővé, sokkal több kínzással (mérési ciklussal) jár a bicikli számára. Utcára pedig a gyári kompjúter nyújtotta szűkebb lehetőségek is teljesen megfelelőek. "
A 'GSX-R gyári agya': Suzuki ECU, félig nyitott (ld. fenn), Yamaha, Honda zárt ECU, csak póverkommanderrel lehet állítani.
A 'kínzás' relatív: 250-enként kell léptetni a fordulatot, terhelés mellett, ezt bárhol megcsinálod utcán, sokkal durvábban.
'Konklúzióként elmondható, hogy - bár a blokk ennek hiányában sem szenved károsodást -, a menettulajdonságok javításához érdemes az utánállítást még szimpla dobcsere esetén is elvégeztetni. Az öregebb motorok esetében mindez szinte kötelező, hiszen a benzinben szegényebb keverék magasabb hőmérsékleten ég, amit ezek a motorok nehezebben viselnek.'
Gondolom a minőséget tükrözi.
Gyönyörű erdélyországi túrán voltam a párommal (gsx750f), fantasztikus helyeken kanyarogtunk át a hétvégén. Ha tehetitek, menjetek el, mert nagyon megéri. Az utak nem hungaroring minőségűek, de sokkal jobbak, mint a hazai utak többsége. Az is igaz, néhány likba a nyúl belefialhat, akkora, de egész úton, ha 5 ilyet láttunk. A városokban, na ott szar az út. A Nagybánya - Szigeti szerpentin olyan 50 km hosszú, hihhhetetlen tájakon, brutál visszafordítókkal, szereti, mi több, vonzza a lábtartót. Ja, és 260 a berzin.. Viszont bajuszos minden 4 év feletti lány, úgyhogy láncspray-t, meg csajt vigyetek magatokkal!
Volt a magazinban egy kapcsolodó cikk azt hiszem 2006-ban, majd beteszem a linket, ha megtalálom.
meg jo ha a síp is nálad van ha a jardok baszogatnak,,,
az tény ha csak feldobod rá, csökkenhet a loerő, de egy beállitás se nagy dolog manapság, pénzügyileg se vészes és akkor pluszba nyerhetsz több lóerőt
picit utána kell járni,,,hol menyniért
Nekünk itt erre tellik