Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

van olyan aki kicserélte az első rogokat progressziv rugokra
bótba
pékáru mellett volt
Hol vetted?
SirToma, így vettem a mocit
Ahol vetted a motort, kötelező szervizekből szoktak adni kedvezményt? Vagy ez kereskedője válogatja?
Nem, csak ennyi. Persze, csak ha nincs mással gondod és megnézeted azt is.

Egyébként a szeptemberi motorrevühöz van valami papír, amivel ha regisztrálsz a honlapjukon, sok helyen kapsz kedvezményt. A YW-ben is többek között.
Köszi TeeJay!

10.000-nél nem cserélnek mást? Csak olaj, olajszűrő?
Nem muszáj menned túrázni, maradj otthon, fuss vele össze. Barátkozzatok.
3L olaj, olajszűrő, 1 munkaóra díja.
Attól függ, hol csinálod 18e körül számlával, pecséttel.
Ajánlom a Yamaha World-öt, keresd Kozmaxot a szervízben vagy Fürtöst az irodában.
Tiszteletem minden motoros kollégának!

Hamarosan közeledik a 10.000km szerviz, és szeretném megkérdezni mennyi a reális ár érte. (Garanciális még a motor, így szakszervizbe megy)

Köszönöm szépen!
Üdv.
augusztus31 től szept 07 ig turázni megyek nem leszek ithon.
Midlum: Irigylem a plexidet, hol vetted?
Én is pályázok egy túraplexire, mert elég magas vok, és pont a fejemre jön a szélcsatorna....
Év végi fazer-es túrára jön mindenki?
remélem találkozok már mindenkivel....
Karu: 1ik du összefuthatunk valamikor, vagy estefele, inkább estefele
olajcsere után én is finomabbnak éreztem a váltást, azóta meg már ööö... nem tudom milyen, de 1-2 az még azért "keményebb" mint a többi fokozat...
hétvégén találkoztam ex-FZ6-os Gagával
jó a fülem
én a sajátomrol tudok nyilatkozni amibe elég kevés km er van 16e, max egy kis "motor " hangja van, hát fémből van, nem vajbol,,,
de nem csörög! régi gpz t hallottam már, az "csörgött", de még mindig nem ugy mint az én ETZ-m
rossz a füled
én nem tudom hogy ti hogy szűritek ki ezeket a "csörgéseket" a blokkbol
vagy hogy halljátok egy ilyen motornál, de az enyémen nem nagyon hallok csörgéseket,lehet olyan fülest kéne használnom mint a dokiknak!
válto az szokott koppanni amikor lepakolok, de ez minden motornál természet szerű,főleg 1 be és 2ben

de hogy ezekbe a fiatal motorokban amikbe 10-30ezer km van csörgés nem lehet, a 250 ETZ-m AZ csörgött , aztán meg is szorult (120nál)
Az enyém is ilyen, bár most olajcsere után mintha halkabban venné a kettest. A kuplung viszont ugyanúgy szól...
Én is ezt az infot kapom mindenkitől: ez ilyen. Ne fülelj annyit :P
Lehet hogy hiba volt elcserélni, de mostmár ez van....
A fékezést meg gyakorolni lehet a könyv alapján is.
Mentem már őj fz6s-el, jó kis gép.
havernak az van, szépen finoman jár, már jobb a súlypontja is mint az enyémnek.
Váltó is fasza, nagyokat klattyan neki.
Az enyém meg 1-böl 2be váltásnál szól nagyot, ha 4 fölött váltok fel.
ha alatta, akkor simán veszi.
Simán. A Yamaha Fz családja általában 3 évente esik át modellfrissítésen vagy ráncfelvarráson. A színvilág változik szinte minden esetben, tehát évjártra jellemző a fényezéstől a blokkon át a felniig és ezek kombinációja
Sziasztok!

Tudtok-e bármi különbségről a 2007-es és a 2008-as FZ1 között? Letöltöttem mindkettő kézikönyvét és betűre és mm-re azonos minden specififikáció. A létezik, hogy semmit sem változtattak 2008-ban az előző évi modellhez képest?

Köszi.
Ja és azóta tudok sztopizni
Persze nem azt tanítják de alapja a jó fékezés annak is.
Kicsit zajosabb mint a mostani műszerek de nagyon jó kis gép. Szerettem én is. Nekem a váz volt a gyengém, mert elötte is volt már FZ6-om és ég és föld a két váz. Dobogókőn megálltam először megnézni hogy nem e lapos a hátsom annyira furcsán jött utánam a feneke. De amíg nem ültél jobbon addig nem veszed észre. A HMI-s tanfolyam 60rongy körül van ha be akarsz fizetni a pályanap meg 12ezer. Én voltam náluk, ugyanez volt a gonolatom hogy mindent olvastam már amit hallottam, de a pályás gyakorlatnál jön rá az ember mennyire nem tud még fékezni és hogy profi oktatóval mennyit lehet rajta javítani pár óra alatt. Hidd el kár érte. ABS nélkül érezni kell nagyon a vasat. Mi kb. huszan voltunk és szinte senki nem állt meg elsőre a kijelölt vonalig. A végén 90-ről megálltam fél méterrel előbb mint az elején 40-50-ről.
Látom neked is volt egy fzs600-ad.
Nem csörgött kicsit a kuplungod?
Kicsit zakatolós üresben, de mindenki azt mondja, ne foglalkozzak vele, mert ez ilyen.
De engem zavar.
Ja, hitelhez.
Kollégám is volt, és azt mondta nem volt nagy szám...
Motorozás mesterfokon című könyv 1 fejezete: vészfékezés. abs-es a gépe, és nem nagyon tudta megcsúsztatni... Vagy csak béna volt, nemtom...
Még nem voltam pályán soha, úgyhogy gondoltam kipróbálom....
Nemrég kezdtem motorozni, tavasszal csináltam a jogsit, és 3 hónapja vettem a gépet.
Azóta majdnem 10000 km ment a gépbe, már egészen összeszoktunk.
Jó kis gép a fészer, nagyon szeretem.
Hitelhez kaptad ajándékba? 1. kurzus? Mert akkor nem volt nagy üzlet Nagyon hasznos és sokkal értékesebb mint egy pályanap.