elmenni elmegy, nekem olyan volt hogy az első gyári dunlop,a hátsó meg z6, amit ugye párban ajánlanak csak, hát nekem nem párban volt és ugyan ugy tudtam vele menni, anyni majd ha cseréled az elejét akkor azért olyat tegyél rá mint a hátulja,,,
következő honapban én is cserélem, párban
Hi Freemailpéter!
Képzeld azt hittem h még van kb 2000 a hátsomban de ma ugy megkopott hirtelen egy 200km-es uton h az utolso 100 km-t kilogó szövettel és öszeszoritott seggel jöttem.pedig az ut elött nem volt extrán kopott.na mind1.most meg kereshetek vhol hirtelen egy hátsó 160ast.ha nem találok D208 at az nagy baj? elmegy azért másmilyennel is ha nem totál különbözö összetételüek nem?
Jól láttad! egy előfeszitett tekercsrugó, hajt előre egy "menetesszárat" és így feszit. A menet surlodástól nem enged vissza. Mikor ez a rész megkopik akkor enged vissza és csörög a lánc. Így müködik teljesen fokozat mentesen.
Nem nagyon érdemes stupekolni, mert késöbb igen költséges is lehet akár!
most lehetne sok minden szépet irni, pl: jol megy, utcán, túrán, pályán, mindenhol megállja a helyét, szép :)
féke príma!
de a legmegfelelőm modszer ha elmész egy kereskedésbe és elviszed kiprobálni,,,
ennél hatásosabb nemkell ,akkor rájösz hogy tetszik vagy sem,,,
én igy döntöttem el hogy ez a motor kel nem a z750
Igen, de nem olyan ricnis, amire gondoltam. Szal nem egy pici fogasléc pici körmöcskével, ez valami más. Ha a feszítőn a 6-os csavart kitekered, és belenyúlsz egy csavarhúzóval, azt eltekered, így a feszítőt húzod ki, lazítod a láncot. Valami orsós valami lehet.
Akkor mit csinált a láncfeszitő amikor kilazitottad a két felfogató csavart?
Amennyivel lazitottad annyiva kijjebb csuszott amikor vissza huztad a csavart evvel egy+feszitéshez jutottál.
Nem vitatkozik a madár mert össze verlek
Nem vitatkozik alszik a rugo is befelé tolja aztán bepattan a ricnibe es onnan vissza nem enged ha lazul akkor a rugo megint tolja és beugrik a következő ricnibe stb stb.
Hát igen van sok tudatlan amatőr akinek figja sincs hogy mi egy motor amikor az ember közli velük hogy ez olyan járgány mintha az autod 5-600 loerős lenne ott szörnyülködnek.
Sziasztok!
Meg lett az első karcom
Az első idom szürke-fekete részén 6 centin. A garázs teteén lógó gázperzselő esett rá.
Elég vékonynak tünik.Érdemes políroztatni?
Nem tudom mennyire tudják ezeket jól megcsináli.
Megtudják csinálni frankón az ilyet?
multkor egy idegen bandába csapodtam, egyedül én voltam motorral, begurulok az udvarba mindenki ámul-bámul, körbevesznek,,,
megszolal az egyik: 250es?
hát tul sok közük nem volt a motorokhoz
Szia!
Elvittem egy jónak mondott szerelőhöz,aki kicsavarta a patronon lévő csavart és benyúlt egy vékony csavarhúzóval,majd úgy próbált spanolni,hogy közben egy kulccsal forgatta a főtengelyt.Azt mondta,hogy valami miatt nem tud a helyére ugrani ezért van ez a ciripelő-csattogó hang.Valamennyit azért bírt állítani rajta,mert,egyszer csak beugrott a helyére azóta megszünt ez a furcsa csattogó hangja.Most tökéletes a blokk hangja semmi mellékzörej.
Annyit mondott még,hogy semmi köze a használathoz,már 5000km.-es blokknál is tapasztalt ilyet és azt is be lehetett állítani.Egyébként én sem használom a határok feszegetésével.
Én csak arról tudok beszélni, amit olvastam. 2007-ben újrafésülték az FZ6S-t, csak kis apróságokat változtattak rajta, amik összességében elvileg elég kellemeset lökött a már egyébként is jó gépen.
elmenni elmegy, nekem olyan volt hogy az első gyári dunlop,a hátsó meg z6, amit ugye párban ajánlanak csak, hát nekem nem párban volt és ugyan ugy tudtam vele menni, anyni majd ha cseréled az elejét akkor azért olyat tegyél rá mint a hátulja,,,
következő honapban én is cserélem, párban