Egyébb okok miatt,de nem részletezném. De azért nem mindenáron eladó, mert nem megszabadulni akarok tőle,hiszen nagyon jó és kényelmes túramotor. Remélem sikerül majd venned egy jó motort ha eladod a cbr-t. üdv!
a FAZER ! nagyon jol nyomta a csóka, annak még nagy tulok kipufogoja van de majdnem horzsolta az aszfaltott is ugy döntött
4en mentek ki egyszere, 3sportmotor meg a fazer leghátul, az egyik hamar lemaradt, maradtak 3an majd jopár kör után 2en és a végén átvette a vezetést
én nem tudom milyen gumija volt de jol birta a gyűrődést, majdnem 1órát hajtotta folyamatosan, 1szer állt ki 5percre
ma még ugy volt hogy holnap megyek bgyarmatra, felétek is jo kanyarok vannak azon a 4sávos uton vagy cask 3?
suzukinál csinálták baján most nyílott nem rég de jó a szerelőjük elötte yamahánál volt szerelő kakasdon
légszűrőt lehetett volna elöbb cserélni de csak most lett de a gyertyákat 30-nél kell azt írja a szervízkönyv is
Hali!
most hoztam haza a mocit a szervízből 30.000km-es szervíz olaj(castrol power1),olajszűrő,légszűrő, ngk gyertyák a láncfeszességen állítottak meg pár apróság munkadíjjal együtt 28800ft az elég tűrhető ár nem?
Azt szeretném tőled kérdezni,hogy Fzs600-at vennék mire kell ügyelni, ui. elég sok km-er van bennük.Amúgy 2002 körülire gondoltam, az ítéletekben csak pozitívan írtak róla. Negatívum is érdekell ha van.Bár lehet,hogy kár ilyen idős gépet venni, de sokkal olcsóbb a Hondánál/cbr600/.Előre is köszi!
SZia. a tanulság csak annyi, hogy mindig felkészitett vassal lehet pájázni. A kedvem nem ment el mert inkább ott essek el mint az uton. Meg most cseréltem lánckereket és kiszeretném probálni,hogy mennyivel jobb mint a régi áttétel.
ugy volt hogy holnap megyek arra, kiakartam menni szlovákiába tegeregni kicsit,végül csak esztergom lesz belőle
.
4en mentek ki egyszere, 3sportmotor meg a fazer leghátul, az egyik hamar lemaradt, maradtak 3an majd jopár kör után 2en és a végén átvette a vezetést
én nem tudom milyen gumija volt de jol birta a gyűrődést, majdnem 1órát hajtotta folyamatosan, 1szer állt ki 5percre
ma még ugy volt hogy holnap megyek bgyarmatra, felétek is jo kanyarok vannak azon a 4sávos uton vagy cask 3?
egy régebbi fazer 1000 és egy GSXR 1000 es nyomatta együtt,
szerintetek ki volt a gyorsabb?
légszűrőt lehetett volna elöbb cserélni de csak most lett de a gyertyákat 30-nél kell azt írja a szervízkönyv is
hol csinálták?
most hoztam haza a mocit a szervízből 30.000km-es szervíz olaj(castrol power1),olajszűrő,légszűrő, ngk gyertyák a láncfeszességen állítottak meg pár apróság munkadíjjal együtt 28800ft az elég tűrhető ár nem?