Az 5-ös állás szerintem ekkora tömeghez alap: nem túl kemény, nem túl lágy. (Vannak bizonyos utak Szlovákiában, amik alap 3-assal olyan érzést adnak, mintha a veséidet az adott szakasz után az aszfalton fogod tovább húzni, mert leszakadtak).
de amugy azt ajánlom probáld ki mindkét motort! és magadtol rájösz melyik fekszik jobban, balesetem után leakartam cserélnia kicsi fazert z750 re,hát kiprobáltam és nem tetszett bák külsőleg elég ütös,,, remélem nem sok z tulaj olvassa
buta kérdés volt... Petink válasza teljesen helytálló, ha még most tanulsz motorozni akkor gs inkább (olcsóbb, egyszerűbb, ideális tanulómotor mondhatni), ha fz6-ot veszel az már azért komolyabb, több odafigyelést igényel minden téren.
ezt a két motort nem lehet összehasonlitani!
merőben más a kettő, még árkategoriában is,,,
szoval ha jobbat akarsz, erősebbet, jo futőművet,nagyon jo fékkekkel,többcélu használatra: tura, város,pálya,
de ha kevéss a kess, vagy csak városban akarsz pötyögni 3000 es fordulaton, akkor GS
Én is sokszor megvizsgáltam már a fák lombkoronáját éjjelente. Ez a dupla fényszóró nem rossz dolog, jobban is néz ki, mint félszeműen szegényke. Szervízben megcsinálják szerintetek, ha kérem? + volt egyszer egy hozzászólás, miszerint a kedves Fazer tulaj elvitte a fényszórót beállítatni, de semmi nem történt vele, ugyanúgy szarul világított.
TeeJay 5-ösön használja a hátsó rugót. Én egyszer motoroztam utasként, kíváncsiságból, egy apróbb úthibán azt hittem, hogy beszakítja a se''emet a hátsó felfüggesztés. Azóta - a közel 1 mázsámhoz - inkább 7-esen használom, de lehet elég lenne 5, v. 6. Bár asszonyossal, csomagolva, full megpakolva dobozolva rendesen meg szokott ülni a Gép .
Remélem sikerül kényelmesen Magadhoz állítani a technikát:)!
Én ezt roppant paraktikusan oldottam meg. Dupla tompítottam van az fz6s-emen, és városban, a jobb láthatóság kedvéért fényszóróval megyek, ami kissé lejjebb van állítva, így kb olyan mintha az is tompított lenne. (H4-esen) Ha ketten ülünk rajta, akkor meg visszakapcsolom tompítottra és máris lejjebb van a tompítóhatár. A H2-esel meg nincs mit variálni...
pfff még a lengéscsillapito táncsak megy, bár még nem probálkoztam vele,de az üllés alatt valoszinü menni fog, de a fényszoro magasságát még nem láttam hogy hogy lehet állitani
tegnap motoroztunk az asszonnyal olyan este 9fele, felkapcsoltam a távoli fényszorot,hát nem az autat világitotta inkább az eget, ezért gondoltma hosszabb utra plusz csomagok,lehet állitnai kéne
7 fokozat van... 3-11 a manualban... 1 a minimum (soft), 3 a standard, 7 a maximum (hard)
hát... nem látom sok értelmét csavargatni különösebben, bár még nem próbálkoztam vele, de nekem mint hétköznapi halandónak megtette eddig a standard beállítás és még nem éreztem soha, hogy kevés lenne (a magyar utakon túl keményre sem érdemes rakni mert folyton elpattogna)
merőben más a kettő, még árkategoriában is,,,
szoval ha jobbat akarsz, erősebbet, jo futőművet,nagyon jo fékkekkel,többcélu használatra: tura, város,pálya,
de ha kevéss a kess, vagy csak városban akarsz pötyögni 3000 es fordulaton, akkor GS
TeeJay 5-ösön használja a hátsó rugót. Én egyszer motoroztam utasként, kíváncsiságból, egy apróbb úthibán azt hittem, hogy beszakítja a se''emet a hátsó felfüggesztés. Azóta - a közel 1 mázsámhoz - inkább 7-esen használom, de lehet elég lenne 5, v. 6. Bár asszonyossal, csomagolva, full megpakolva dobozolva rendesen meg szokott ülni a Gép .
Remélem sikerül kényelmesen Magadhoz állítani a technikát:)!
Bnéni+csomagok esetén is max 6, de álltalában lusta v'ok és akkor is marad ötösön.
hát... nem látom sok értelmét csavargatni különösebben, bár még nem próbálkoztam vele, de nekem mint hétköznapi halandónak megtette eddig a standard beállítás és még nem éreztem soha, hogy kevés lenne (a magyar utakon túl keményre sem érdemes rakni mert folyton elpattogna)