én ugy tom hogy ha gyári helyett feldobb valaki egy rendszert vagy akár egy dobot(nyitottatt),akkor az teljesitmény csőkkenéssel is járhat, mondjuk én ilyet egy gsxr nél láttam sport dob után fékpadra ment és a gyárinál kevesebb lett a loereje, de ha összehangolják a befecskendezéssel, akkor viszont sok plusz lóerő jöhet a gépbe, és akkor nem hinném hogy még az also tartományban lesz nyomaték vesztés,
szia! nem is tudom... mármint a dob cserében biztos vagyok, már meg is rendeltem, viszont a szelep ügyében még kétségeim vannak.
1. van olyan vélemény, hogy a szelep hiánya az alsó tartományban, erő és nyomaték csökkenést okozhat, és nem véletlen, hogy odatervezték a rendszerbe... tehát nem ártana! de mivel egyik sport dob sem tartalmazza, és az, hely hiány miatt kikerülne a rendszerből, mert az eredeti szelep közvetlen a dob elött van.
Találkoztam egy tök ugyanolyan motorral a ringen, mint az enyém, beszélgettem a gazdájával... ő azt mondta, neki szakemberek hegeszteték át a régi dobról az újra, akkor meg gondolom kell oda.
2. olyat is hallottam, hogy a szelepet csak a rossz konstrukciójú gyári dob miatt rakta oda a gyár, és hogy sport dob esetében teljesen felesleges /mivel nyitott dob lesz/
a srác akitől rendeltem a cuccot annyit mondott: tudja, hogy kimarad a szelep, dob csere esetén, de az akusztikai és optikai előnyei kárpótolnak majd egy kis teljesítmény kiesést...
na most akkor erre varrj gombot!
most egyenlőre az az álláspont, hogy van itt a cégnél minősített hegesztő és beleépíttetem az új dobba is
Nos, ha erre mentek akkor mindent láttok. Térképeden kösd össze a településneveket. Szerintem ez a legszebb útvonal szlovákiában. Keresztül motoroztok a szlovák érchegységen, oda-vissza az alacsony tátrán, és megkerülitek a magas tátrát.
Miskolc - Bánréve - Tornalja - Roznava - Gemerská Poloma - Rostát - Stitnik - Jelsava - Hnústa - Klenovec - Hrinová - Brezno - innen jobbra fordulsz a 66-oson, és kb 2 km múlva fel balra Jarabá felé - Liptovsky Hradok - Liptovsky Mikulas - Zuberec - Habovka - Oravice - Sucha Hora - Zakopáne - Tatranska javorina - Zdiar - Tatranska Lomnica - Strobské Pleso - Podbanské - Strobské Pleso - Stary Smokovec - Poprad - Vernár - Dobsina - Roznava - Toralja - Bánréve - Miskolc
tá sport kipiffot akarsz tenni a gépre? miért kell ez szelep?
hétfőn lehet kinézek a ringre, de nem vagyok tisztába még a progikkal délutáni motorozás lesz vagy lesz esti is(MERSZ)
sziasztok srácok! szükségem lenne egy fz1 es kipufogó, exup szelepére, ha esetleg vkinek lenne mondjuk egy sérült dobja amiről levágható a szelep, érdekelne! de jó lenne...!
Aljas módon a másnak ajánlott útvonaladat szeretném majd abszolválni, ha nem haragszol, lenne néhány kérdésem:
1. Mivel Pest kicsit kiesik, ezért úgy nézegettem a térképen, hogy Dobsina után Stitnik felé venném az irányt. Kérdésem: ha Rozsnyót kihagyom, sokat vesztek a Rozsnyó-Stitnik útvonal mellőzésével? (Mert Stitnikből már jönnék Bánréve felé aztán haza Miskolc irányába)
2. Ha nem gond, esetleg tudnál néhány dolgot írni, hogy mit érdemes mindenképpen megnézni az Általad leírt "szlovák kanyar" során? Mármint ami egy 2 napos túrába belefér - pl. a jégbarlang valószínűleg kimarad időhiány miatt-.
3. Apropó, mivel Debrecenből megyünk, van olyan útvonal, amit érdemesebb lehet innen támadni? Tehát nem Besztercebánya-Zakopane, hanem vmi más szép útvonal, a cél mindenképpen Zakopane.
Köszönöm a segítséget, a többiektől is szívesen veszem az ötleteket!
Szia!
A motor üzemanyag keverékét tudod dúsítani illetve szegényíteni.Azt pontosan hogy alapjárati keverékre hat e ki vagy azon túlra is /menet közben/nem tudom.
kétfajta variációt hallottam : az egyik, hogy mivel a motor alkatrészek nem tökéletesen egyformák és ezzel tudod utánna állítan illetve kiegyenlíteni az egyes hengerekben eltérő erőt, a másik variáció, hogy kollektív a befecskendezésre vonatkozik és az össz hengersorra.
Pl.:Hallottam hogy valaki egy sport kipufogó után ezt beálíttata mivel megváltozott a motor öblítése.
De minden esetre ha lehet ne piszkálj hozzá.
Amúgy én úgy hallottam, hogy igen finoman lehet állítani.
Valami +128 tól -128 asszem.
én eladom az enyémet amúgy azért javarészt csak az IBM fejlesztett elsősorban a Sony-nak a PS3-hoz, de az tuti, hogy igencsak eltalálta a hármas a dolgot
1. van olyan vélemény, hogy a szelep hiánya az alsó tartományban, erő és nyomaték csökkenést okozhat, és nem véletlen, hogy odatervezték a rendszerbe... tehát nem ártana! de mivel egyik sport dob sem tartalmazza, és az, hely hiány miatt kikerülne a rendszerből, mert az eredeti szelep közvetlen a dob elött van.
Találkoztam egy tök ugyanolyan motorral a ringen, mint az enyém, beszélgettem a gazdájával... ő azt mondta, neki szakemberek hegeszteték át a régi dobról az újra, akkor meg gondolom kell oda.
2. olyat is hallottam, hogy a szelepet csak a rossz konstrukciójú gyári dob miatt rakta oda a gyár, és hogy sport dob esetében teljesen felesleges /mivel nyitott dob lesz/
a srác akitől rendeltem a cuccot annyit mondott: tudja, hogy kimarad a szelep, dob csere esetén, de az akusztikai és optikai előnyei kárpótolnak majd egy kis teljesítmény kiesést...
na most akkor erre varrj gombot!
most egyenlőre az az álláspont, hogy van itt a cégnél minősített hegesztő és beleépíttetem az új dobba is
Nos, ha erre mentek akkor mindent láttok. Térképeden kösd össze a településneveket. Szerintem ez a legszebb útvonal szlovákiában. Keresztül motoroztok a szlovák érchegységen, oda-vissza az alacsony tátrán, és megkerülitek a magas tátrát.
Miskolc - Bánréve - Tornalja - Roznava - Gemerská Poloma - Rostát - Stitnik - Jelsava - Hnústa - Klenovec - Hrinová - Brezno - innen jobbra fordulsz a 66-oson, és kb 2 km múlva fel balra Jarabá felé - Liptovsky Hradok - Liptovsky Mikulas - Zuberec - Habovka - Oravice - Sucha Hora - Zakopáne - Tatranska javorina - Zdiar - Tatranska Lomnica - Strobské Pleso - Podbanské - Strobské Pleso - Stary Smokovec - Poprad - Vernár - Dobsina - Roznava - Toralja - Bánréve - Miskolc
tá sport kipiffot akarsz tenni a gépre? miért kell ez szelep?
hétfőn lehet kinézek a ringre, de nem vagyok tisztába még a progikkal délutáni motorozás lesz vagy lesz esti is(MERSZ)
Ki merre motorozgat?
Kéne egyszer egy közös fazer-es gurulás nem?
Bár most elég tréé az idő...
Aljas módon a másnak ajánlott útvonaladat szeretném majd abszolválni, ha nem haragszol, lenne néhány kérdésem:
1. Mivel Pest kicsit kiesik, ezért úgy nézegettem a térképen, hogy Dobsina után Stitnik felé venném az irányt. Kérdésem: ha Rozsnyót kihagyom, sokat vesztek a Rozsnyó-Stitnik útvonal mellőzésével? (Mert Stitnikből már jönnék Bánréve felé aztán haza Miskolc irányába)
2. Ha nem gond, esetleg tudnál néhány dolgot írni, hogy mit érdemes mindenképpen megnézni az Általad leírt "szlovák kanyar" során? Mármint ami egy 2 napos túrába belefér - pl. a jégbarlang valószínűleg kimarad időhiány miatt-.
3. Apropó, mivel Debrecenből megyünk, van olyan útvonal, amit érdemesebb lehet innen támadni? Tehát nem Besztercebánya-Zakopane, hanem vmi más szép útvonal, a cél mindenképpen Zakopane.
Köszönöm a segítséget, a többiektől is szívesen veszem az ötleteket!
Mindenjót
A motor üzemanyag keverékét tudod dúsítani illetve szegényíteni.Azt pontosan hogy alapjárati keverékre hat e ki vagy azon túlra is /menet közben/nem tudom.
kétfajta variációt hallottam : az egyik, hogy mivel a motor alkatrészek nem tökéletesen egyformák és ezzel tudod utánna állítan illetve kiegyenlíteni az egyes hengerekben eltérő erőt, a másik variáció, hogy kollektív a befecskendezésre vonatkozik és az össz hengersorra.
Pl.:Hallottam hogy valaki egy sport kipufogó után ezt beálíttata mivel megváltozott a motor öblítése.
De minden esetre ha lehet ne piszkálj hozzá.
Amúgy én úgy hallottam, hogy igen finoman lehet állítani.
Valami +128 tól -128 asszem.
Egyébként löszi, cimbora unatkozott...