hát elég rendesen meg aztán sok előnye is van ennek,,, megismered a motorod, határaidat, jobbik esetben motorod határait is, meg én azt vettem észre hogy már utcán nem szoktam "vadulni", pályán kiélem magam és közuton sokkal nyugodtabb vagyok
"Ha úgy érzed nemjó a kanyar íved hátsó fékkel fékezve mélyebbre dől a motor (szűkebb íven fog menni) "
ugyan ezt csinálja a motor amikor elengeded a gázt,fékezi a hátsókereket, de én nem lábfékkel szoktam, pályán nem is szoktam használni , egyrészt annyira nem is hatásos ezeken a hátsófék, nincs olyan jo nyomáspontja, meg amikor motorfékkel fékezel magasabb fordulatrol meg használod a hátsó féket is, akkor hajlamos bepattogni a hátso kerék
az igaz hogy kanyarban fékezés felállitja a motor, de én akkor se javaslom az erős fékezést kanyarba, nehogy véletlen kicsusszon, ha megijed a kanyarban hogy sok lesz és hirtelen rákap ,,,
persze itt mi most a pályán valamo motorozásrol beszéltünk, nem az utcairol,,,
Először töldsd ki az adatlapod mielőtt kérdéseket teszel fel.
Olajszürő bemész egy kereskedésbe azt veszel eggyet kb3000ft.
Olaj 10w40 10w50 te döntsd el mit használsz.
Ha nincs gyakorlatod és megfelelő szerszámaid neki se állj
hali!
Azt azért nem állítanám,hogy kanyarban nem szabad fékezni.
elősször is az alapjáratot tekerd fel,hogy visszaváltáskor ne csússzon + a hátulja.Sokkal kezelhetőbb lesz.
Ha úgy érzed nemjó a kanyar íved hátsó fékkel fékezve mélyebbre dől a motor (szűkebb íven fog menni) az első fékkel pedig feláll (nagyobb íven fog menni).
amugy egy dolog itt a fontos a gumi! meg a sok gyakorlás, a többre rájösz majd,,,, én is kezdő vagyok hisz eddig 3 pályanapon voltam , nahde most dobbantok mert én még az iskolapadott rovom
cső
olvastam a neten egy tesztet a motoromról, ott is egy osztrák ürge motorját tesztelték aki szintén valami hasonló sorozatban szerepel, de nem tudtam mi az az sv kupa, nekem a suzuki jut róla eszembe
kanyarban nem is szabad fékezni vagy ha még is akkor ovatosan, de a legjobb ha ugy érzed sok lesz ,meg kezdesz nagyon kisodrodni, akkor elengeded a gázt és igy tudsz korrigálni a iven,
én a hátso féket nem is használom szoval az elősfékkel ovatosan akanyarba inkább motorfékk,de motorféket se 10ezres fordulatrol engedd vissza,mert akkor meg meg is csuszhat
ezt próbálgattam én is, meg ott hátul van olyan hogy egy gyors jobbos után hirtelen egy lassú balos, na ott én a jobbosat is lassan vettem mert nem mertem kanyarban fékezni, azért próbálgassam, mert gondolom csak lehet, a hátsó féket szinte teljesen hanyagoltam, mert egyszer kétszer megcsúsztam csúnyán
én is valahogy egyszerre csinálom, ez egyértelmű ha magas fordulatrol teszed vissza akkor megcsuszik, de kicsit agresszivnak tartottam, ezért azt csinálom kézzel fékezel emg motorfék, majd amikor lentebb esik a fordulat akkor teszed vissza a sebességet, szerintem igy jobb a motornak is meg a guminak is
nem mértek még időt, ebben az évben kezdtem csak az ipart, minden a yamaha tesztapon kezdődött
te is jársz pályázni?
Mérted már a köridőd? ha igen mennyi?
ugyan ezt csinálja a motor amikor elengeded a gázt,fékezi a hátsókereket, de én nem lábfékkel szoktam, pályán nem is szoktam használni , egyrészt annyira nem is hatásos ezeken a hátsófék, nincs olyan jo nyomáspontja, meg amikor motorfékkel fékezel magasabb fordulatrol meg használod a hátsó féket is, akkor hajlamos bepattogni a hátso kerék
az igaz hogy kanyarban fékezés felállitja a motor, de én akkor se javaslom az erős fékezést kanyarba, nehogy véletlen kicsusszon, ha megijed a kanyarban hogy sok lesz és hirtelen rákap ,,,
persze itt mi most a pályán valamo motorozásrol beszéltünk, nem az utcairol,,,
Olajszürő bemész egy kereskedésbe azt veszel eggyet kb3000ft.
Olaj 10w40 10w50 te döntsd el mit használsz.
Ha nincs gyakorlatod és megfelelő szerszámaid neki se állj
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy 2004-es új fz6 os motorba milyen olajszűrő és olaj kell?
Azt azért nem állítanám,hogy kanyarban nem szabad fékezni.
elősször is az alapjáratot tekerd fel,hogy visszaváltáskor ne csússzon + a hátulja.Sokkal kezelhetőbb lesz.
Ha úgy érzed nemjó a kanyar íved hátsó fékkel fékezve mélyebbre dől a motor (szűkebb íven fog menni) az első fékkel pedig feláll (nagyobb íven fog menni).
cső
én a hátso féket nem is használom szoval az elősfékkel ovatosan akanyarba inkább motorfékk,de motorféket se 10ezres fordulatrol engedd vissza,mert akkor meg meg is csuszhat