Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk nekem odébb van minden pálya, de valószínű fogok járni, fűzöm haverjaimat is... lehet hogy inkább mégiscsak sportmotort kellett volna venni?
hát elég rendesen meg aztán sok előnye is van ennek,,, megismered a motorod, határaidat, jobbik esetben motorod határait is, meg én azt vettem észre hogy már utcán nem szoktam "vadulni", pályán kiélem magam és közuton sokkal nyugodtabb vagyok
te is megfertőződtél...
csak nem az euroringen hanem ami a hungaroringen volt,,, az kb ering előtt 1honappal lehetett
hi! te is a tesztnapon köröztél először pályán? nem tudtam...
cső

nem mértek még időt, ebben az évben kezdtem csak az ipart, minden a yamaha tesztapon kezdődött

te is jársz pályázni?
Természetesen pályáról beszélünk.
Mérted már a köridőd? ha igen mennyi?
"Ha úgy érzed nemjó a kanyar íved hátsó fékkel fékezve mélyebbre dől a motor (szűkebb íven fog menni) "
ugyan ezt csinálja a motor amikor elengeded a gázt,fékezi a hátsókereket, de én nem lábfékkel szoktam, pályán nem is szoktam használni , egyrészt annyira nem is hatásos ezeken a hátsófék, nincs olyan jo nyomáspontja, meg amikor motorfékkel fékezel magasabb fordulatrol meg használod a hátsó féket is, akkor hajlamos bepattogni a hátso kerék
az igaz hogy kanyarban fékezés felállitja a motor, de én akkor se javaslom az erős fékezést kanyarba, nehogy véletlen kicsusszon, ha megijed a kanyarban hogy sok lesz és hirtelen rákap ,,,
persze itt mi most a pályán valamo motorozásrol beszéltünk, nem az utcairol,,,
mindig jó a rutinosabbakat hallgatni
Először töldsd ki az adatlapod mielőtt kérdéseket teszel fel.
Olajszürő bemész egy kereskedésbe azt veszel eggyet kb3000ft.
Olaj 10w40 10w50 te döntsd el mit használsz.
Ha nincs gyakorlatod és megfelelő szerszámaid neki se állj
Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy 2004-es új fz6 os motorba milyen olajszűrő és olaj kell?
hali!
Azt azért nem állítanám,hogy kanyarban nem szabad fékezni.
elősször is az alapjáratot tekerd fel,hogy visszaváltáskor ne csússzon + a hátulja.Sokkal kezelhetőbb lesz.
Ha úgy érzed nemjó a kanyar íved hátsó fékkel fékezve mélyebbre dől a motor (szűkebb íven fog menni) az első fékkel pedig feláll (nagyobb íven fog menni).
láttam tegnap 2-3 fazeres kolegát a honda nyiltnapon! esetleg jelen vannak?
köszi, és szeva
jó motorozást...
Sok csúnya zőccség! Fujfuj
Nekem meg Kawa estre kell mennem.
Talált süllyedt. Biztos láttál már SV1000/650-es mocit. Az is naked bike. Még is van nekik kupájuk. Tehát nyugodtan menj amennyit csak bírsz.
amugy egy dolog itt a fontos a gumi! meg a sok gyakorlás, a többre rájösz majd,,,, én is kezdő vagyok hisz eddig 3 pályanapon voltam , nahde most dobbantok mert én még az iskolapadott rovom
cső
olvastam a neten egy tesztet a motoromról, ott is egy osztrák ürge motorját tesztelték aki szintén valami hasonló sorozatban szerepel, de nem tudtam mi az az sv kupa, nekem a suzuki jut róla eszembe
Más országokban(pl.Franciaország) van Naked kupa. Az SV kupa nálunk szerinted miről szól?
köszi a jótanácsokat. mondjuk az eringe én szinte két sebességet használtam csak, mindig egyet fel és egyet le... néha kettőt
kanyarban nem is szabad fékezni vagy ha még is akkor ovatosan, de a legjobb ha ugy érzed sok lesz ,meg kezdesz nagyon kisodrodni, akkor elengeded a gázt és igy tudsz korrigálni a iven,
én a hátso féket nem is használom szoval az elősfékkel ovatosan akanyarba inkább motorfékk,de motorféket se 10ezres fordulatrol engedd vissza,mert akkor meg meg is csuszhat
ezt próbálgattam én is, meg ott hátul van olyan hogy egy gyors jobbos után hirtelen egy lassú balos, na ott én a jobbosat is lassan vettem mert nem mertem kanyarban fékezni, azért próbálgassam, mert gondolom csak lehet, a hátsó féket szinte teljesen hanyagoltam, mert egyszer kétszer megcsúsztam csúnyán
én is valahogy egyszerre csinálom, ez egyértelmű ha magas fordulatrol teszed vissza akkor megcsuszik, de kicsit agresszivnak tartottam, ezért azt csinálom kézzel fékezel emg motorfék, majd amikor lentebb esik a fordulat akkor teszed vissza a sebességet, szerintem igy jobb a motornak is meg a guminak is