akkor kérdeznék egy két dolgot látom te nagyon otthon vagy a témában... kanyarok elött inkább elöbb visszapakolok és utána fékezek vagy egyszerre, mert én egyszerre próbáltam és az történt mindig, hogy visszaváltásnál, mivel nem tudok a gázzal is és a fékkel is egyszerre játszani, mindig megcsúszott a hátulja
huuu ha tudnád hányan mennek ilyen motorral, turagépekkel yamaha nyiltnapon egy csoper is ment nah azon már én is mosolyogtam , minden fajta motor megy
vettem rá egy kicsit nagyobb plexit, még nincs fent, de kíváncsi leszek... amúgy ilyen egyenes kormányú gépekkel mint az enyém is, megszokott, hogy pályáznak? vagy akkor mindenképp vennem kell majd egy sportmotort? mondjuk én magam miatt, meg az érzés miatt csinálom, nem akarok versenyezni, de nem szeretném, ha megmosolyognának, hogy ez meg mit keres itt...
Eringre ne menj szerintem. Nincs menekülési lehetőség. A Hirngen jó pár kanyarban aszfaltozott a bukótér ha megfosol vagy elfékezed magad akkor csak felállítod a mocit és kimész egyenesen. Na ezt próbáld megcsinálni az eringen. Meg köcsög is lett ott a banda.
komolyna mondom és célegyenesben sose szenvedek a széltől,befekszel és huzod, nekem eddig 205 körülre sikerült, de még nekem is van rinya csikom szoval ettől többre is leszek majd képes,
értem! a másik topikban céloztam a szélvédelmemre, de gondolom az neked sincs több, mennyivel lehet menni mondjuk a célegyenesben? a hringen ill. te mennyire gyorsultál az eringen?
ering se olyan olcso, pedig közel se olyan mitn hring,,, meg hát egy ezres meg egy r6ot is jobban kilehet használni hungaroringen, meg jobb az aszfaltja is, én jobban ajálnám neked,,,
gondoltam veszek egy motort, aztán meg gondoltam, ha van motorom kellene egy jogsi is... de most komolyan nagyon bejön nekem ez a motorozás. elötte volt egy 125 ös cross gépem, azt nyúztam de a család megunta a sok aggódást és eladtam, most rájöttem elöbb ezt kellett volna megvennem
megmondom őszintén azt sem tudom most mennyi van benne, mármint légkör... mióta elhoztam nem is néztem. egyébként a hringen lesz, persze ha regisztrálok, de úgy gondoltam megvárom a jogsimat, még kb egy két hét
de melyik pályán lesz az a ingeyenes amit kaptál? mert yamaha oldalán találtam valami okatást de az a euroringen van,,, és 10rugo, ami valami 3-4 ora oktaást jelent, azt monták , fékezgetések , bólyázás, pályán valo menetel,,,
az hringen iylen fizetős jun 8án az esti motorozás 16h-19 h ig ,jun11 de és du van jun16 de, du, jun 22esti m, jul8 de,du ,jul 11,,,, pálya időpontok
jah és gumit ne feljsd leereszteni a pálya előtt elöl 2,0 hátul 2,1re
fizetnék én ha kell... mondjuk az eringre lehet menni igaz? úgy tudom... meg egy erste ingyen napom is van a hitelem miatt, vagy az csak az oktatásra vonatkozik? de jó, hogy két topikon dumálunk egyszerre
sajnos már ilyen ingyenes pályanapot nem tudok mondjuk a honda is 5000ft ba került a 3szor 20perc, aprilia nap lesz, meg suzuki, de itt nem mehetsz saját motorral, nem tudom lesz e még idén a yamahának tesztnapja, jo volna szoval maradni fog az earste leasing által szervezett pálya napok, amik hát nem ócsó 4 szer 20perc 12000 ft, de állitolag lehet ugy csinálni hogy 2 szer v 3szor 20 percet mész, ami ocsobbra jön ki. meg nem is hinném lenne értelme a 4szer 20percet kifizetnem, nagyon fáraszto,,, állitolag a kakucs ring az ocso,de az kis pálya, és egy ezressel odamenni,hát
nem volt rossz, 1. 20percbe teljesen száraz volt a pálya, lehetett neki tolni,,, aztán leszakadt az ég a 2. 20percben még teljesen vizes volt a pálya, gondoltam lassan végig tötyörgök legalább addig is tanulom a pályát, hát mit ne mondjak, életveszélyes volt, abban a 20percben vagy 3-4 is fikáztak, egyik hornettes kolléga innen a forumrol ment előttem hát olyanokat müvelt , azt hittem be,,ok , 3. 20percemben kezdett felszáradni, de hát ott se firtattam mert még elég vies votl a pálya. én 12fele le is léptem de délután azt mondták teljesen jo volt, szoval száraz votl a pálya. de összeségében jo volt , csak kár hogy nemt udtam többet menni szárazon,,, meg volt kaja jegy, du volt streetfigher show, meg valami repcsik is repkedtek felettünk, maga rendezés az tok jo volt, csak az a hülye eső nem hiányzott
Hy!
Én ezres szervizre vittem az enyém:
Olajszűrő csere: 2900Ft
Motorolaj csere: -2,6l- 2700Ft literje, össz:7020Ft
Munkadíj: 4320Ft
Ezek összesen:14.240FT 2006-ban!
Láncfeszesség és egyéb kisebb általános átvizsgálások ingyenesek voltak!
Üdv!
Üdv Mindenkinek!
Decemberben vásároltam a gépemet 0 km-rel, nemrég lett meg a jogsim is rá. Rögtön egy kérdéssel is indítanék: 1500-as "szervízre" vinném a gépet, de kissé tanácstalan vagyok. Egyrészt: mibe szokott fájni egy ilyen mutatvány a szakszervízben? Másrészt: mennyire csinálnak problémát abból, ha esetleg én magam viszem az olajat?
az hringen iylen fizetős jun 8án az esti motorozás 16h-19 h ig ,jun11 de és du van jun16 de, du, jun 22esti m, jul8 de,du ,jul 11,,,, pálya időpontok
jah és gumit ne feljsd leereszteni a pálya előtt elöl 2,0 hátul 2,1re
nem volt rossz, 1. 20percbe teljesen száraz volt a pálya, lehetett neki tolni,,, aztán leszakadt az ég a 2. 20percben még teljesen vizes volt a pálya, gondoltam lassan végig tötyörgök legalább addig is tanulom a pályát, hát mit ne mondjak, életveszélyes volt, abban a 20percben vagy 3-4 is fikáztak, egyik hornettes kolléga innen a forumrol ment előttem hát olyanokat müvelt , azt hittem be,,ok , 3. 20percemben kezdett felszáradni, de hát ott se firtattam mert még elég vies votl a pálya. én 12fele le is léptem de délután azt mondták teljesen jo volt, szoval száraz votl a pálya. de összeségében jo volt , csak kár hogy nemt udtam többet menni szárazon,,, meg volt kaja jegy, du volt streetfigher show, meg valami repcsik is repkedtek felettünk, maga rendezés az tok jo volt, csak az a hülye eső nem hiányzott
milyen volt a ring szerdán? persze csak ha voltál...
Én ezres szervizre vittem az enyém:
Olajszűrő csere: 2900Ft
Motorolaj csere: -2,6l- 2700Ft literje, össz:7020Ft
Munkadíj: 4320Ft
Ezek összesen:14.240FT 2006-ban!
Láncfeszesség és egyéb kisebb általános átvizsgálások ingyenesek voltak!
Üdv!
Decemberben vásároltam a gépemet 0 km-rel, nemrég lett meg a jogsim is rá. Rögtön egy kérdéssel is indítanék: 1500-as "szervízre" vinném a gépet, de kissé tanácstalan vagyok. Egyrészt: mibe szokott fájni egy ilyen mutatvány a szakszervízben? Másrészt: mennyire csinálnak problémát abból, ha esetleg én magam viszem az olajat?