Igen 25.e. a kütyü és mivel nekem nem ment a beszerelés (megpróbáltam Karu instrukciói segítségével bekötni, de az övé más fajta és ezt más pontokra kellett volna kötni. Sajnos nem működött. Nem értek hozzá ennél jobban, és nem akartam elfüstölni semmilyen más alkatrészét sem, ezért elvittem egy motorszerelő sráchoz aki még régen az etz-met javítgatta. Mikor szerelés után érte mentem és mondta az összeget, kétszer rákérdeztem. Mondta, hogy ezért nem szerel többet etz-ket.) az 15.e. volt. Annyit megtanultam a dologból, hogy máskor mindig - hiába ismerem évek óta - előzetesen beszélem meg az árat. De úgy tudom, hogy a vásárlás helyén is felszerelik 8.e.-ért. Az biztos, hogy ezt máshova kell kötni, mint a gipro-t. De nézd meg a gyári oldalt, ott le tudod tölteni a bekötési rajzát is.
kipufogó szerintem soha nem kifizetődő... ha szánsz a motorodon ilyen cuccra annyi pénzt akkor vegyél, nekem is tetszik a 2 bratyós cucc egyébként (én más kacatokat vettem a motoromra és gyári kipuf marad)
Szia!
Én most szereltettem fel. 25000 volt. A papírjában benne van FZS1000 Fazer 06-os is. Nekem bevált. Csak a felszereltetés volt húzós: 15000. A boltban is felszerelik 8000 ért.
Bolt: agomotors
Így néz ki a motoromon: link
Gyári honlap: link
http://www.givi.it/caschi_bors... nekem ez a Givi T 431-es van már pár éve, és jól bírja. A motorra meg készítettem hozzá való tartót, amit 2 csavarral 1 perc alatt le tudok szerelni.
Bátran vegyél, én Oxford First Time táskát vettem, kb. 25e volt, de én nagyon szeretem. Adtak hozzá gumipókokat, de 60 km után kettészakadt mindegyik. Azóta gumipók nélkül használom a táskát. Nem lötyög, nem mozog, jól be kell állítani, meg kell húzni a pántokat és királyság. Az utas is kényelmesen elfér. Ja és perecnél megvédte a motor komplett hátulját , egy 1 Forintos lyuk lett rajta csupán és néhány horzsolás. Nem akarok reklámot csinálni az Oxfordnak, de tényleg strapabírók a cuccaik ! Szóval nyugodtan beruházhatsz rá, csak jó minőségű legyen, az a lényeg! Ja és az enyémen 3 pánt van, egyet az ülés alatt, kettőt felette kell átfűzni. Remélem segítettem, nézd meg a képeimet, asszem csak táskásokat tettem fel ! Minden jót!
A véleményeteket szeretném kérni oldaltáskával kapcsolatban. Akarok venni egy Givi cordura oldaltáskát, T449 tipust. Akinek volt/van tapasztalata nem fix táskákkal, az írjon már pár sort róla. Engem igazából az érdekel, hogy mennyire mozog menet közben, lehet-e rendesen rögzíteni. Ja és az utas elfér-e tőle rendesen?
nem-nem!
amit én mondtam az messzebb van,nem burgerland,az már stájerország,mindegy én gyalog voltam,
de remek szerpentinek is vannak,mondjuk az igazi kihivás az a glokner,a hohswab csúcsa 2270m
szerpentinen max.1500ig jutsz,a glokner meg 2300,ide mennek tesztelni a motortokat...
ez az a vidék,amit tegnap mzgaba is mondott nekem,nem?vagy azt nem láttad
na mind1 rechnitz és lockenhaus körül javasolta,és úgy nézem te is ezt mondod ezen a linken ajánlanak néhány programot is,tényleg jó helynek tűnik
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata PUIG-os túraplexivel? A GIVI-s túraplexit most szereltem le és nem szeretnék egy újabb felesleges pénzkidobást.
Esetleg valakinek egy GIVI-s túraplexi (12cm-rel nagyobb, mint a gyári) az álma, hívjon, megegyezünk. Május 22-n vettem 22.800.- ért, blokkal igazolom.
Attis
ha 160,akkor 120-al simán mehetsz tartósan,én 250-es bandittal jártam meg szlovén hegyeket
és a horváth tengerpartot 2személyel és turafelszereléssel,bírta a 120-130at...
Van valakinek tapasztalata vagy véleménye a two brothers Sportkipufogóról?
Olyat szeretnék venni.
Nem tudom mennyire kifizetődő.
van egy eladó motortartóm, zsír új, nyolcezerért. érdeklődjetek a hayabusaspeed@freemailponthu-n
Én ezt ingyen megcsináltam.
25000 huf volt a kijelző+ 15000 a beszerelés?
Én most szereltettem fel. 25000 volt. A papírjában benne van FZS1000 Fazer 06-os is. Nekem bevált. Csak a felszereltetés volt húzós: 15000. A boltban is felszerelik 8000 ért.
Bolt: agomotors
Így néz ki a motoromon: link
Gyári honlap: link
Segítség kellene a motoromhoz keresek fokozatkijelzőt (2006 FZ1S ) ha valaki tud valami okosságot az szoljon léccci
amit én mondtam az messzebb van,nem burgerland,az már stájerország,mindegy én gyalog voltam,
de remek szerpentinek is vannak,mondjuk az igazi kihivás az a glokner,a hohswab csúcsa 2270m
szerpentinen max.1500ig jutsz,a glokner meg 2300,ide mennek tesztelni a motortokat...
na mind1 rechnitz és lockenhaus körül javasolta,és úgy nézem te is ezt mondod
ezen a linken ajánlanak néhány programot is,tényleg jó helynek tűnik
Van valakinek tapasztalata PUIG-os túraplexivel? A GIVI-s túraplexit most szereltem le és nem szeretnék egy újabb felesleges pénzkidobást.
Esetleg valakinek egy GIVI-s túraplexi (12cm-rel nagyobb, mint a gyári) az álma, hívjon, megegyezünk. Május 22-n vettem 22.800.- ért, blokkal igazolom.
Attis
én ausztriában nem motoroztam,de ajánlanám a hohswabot,nincs messze és gyönyörű...
110 körül nyit a power szelep,és nő a fogyasztás,meg hát az nem annyira kíméletes menet
és a horváth tengerpartot 2személyel és turafelszereléssel,bírta a 120-130at...