ülést leszeded és már hozzá is fértél... a szerszámos készletből kell hozzá az egyik kulcs és tudod is csavargatni (elméletileg... gyakorlatban még nem küzdöttem vele )
ilyen nekem is volt letámaszttottam megnéztem stabil e, persze kezembe sisak meg minden, erre eldől, eldobtam mindent és a föld felett elkaptam, sárga csik folyt a lábamon
Szevasztok!Mitörtént?!....
Tegnap hazamentem, letámasztottam a motort. De mielőtt leszálltam megnéztem hogy stabilan áll e.
Bementem,majd öcsém egy egy fél-háromnegyed óra után kiabál hogy el van dőlve a motor.
MAjdnem szívrohamot kaptam......
Ketten felállítottuk de, szerencsére egy karcolás sem esett rajta, ugyanis egy füves részen volt. Megnéztem... és ahová letámasztottam a fű alatt egy vakondjárat volt és az omlott be.
Vártam vagy 4 órát és utánna beindítottam. Egy kis pici fehér füstött nyomott de vagy 3 másodpercig.
Frankó. Szerintem Csabiék alias sip+sipné. Ha jól rémlik ők most voltak előszőr. Egyébként meg le-lemaradoztak és/vagy külön utakon jártak, nem is nagyon dumáltam velük, ők jól elvoltak együtt.
Gyere fel gmailre.
ja.... csaj piros kordúra kabátban
hát... koccolhattunk volna, de én csak mentem a navigátor után aztán lövésem sem volt előrre, hogy mikor hova megyünk na majd valamikorra a nyárra szervezünk valamit
Gondolom itt. Te ott voltál hétvégén és nem is szóltál? Koccolhattunk volna fenn. Bár vasárnap hajnalban indultam haza meló miatt.
Egyébként a társaság az MMKK (itteni ex banda) + MT klub.
2 VFR800, 3 FZ6, 1 FZS1000, 1 FZS600, 1 kis Hornet, 1 GS500, 1 GSX1400, 7 MT01.
Te... most akkor az MT-s csapattal voltál? Találkoztam egyik sráccal ausztriában valami Malta hochizénél voltunk és tankoltunk találkoztam egy MT-s gyerekkel (vmi 006 volt a rendszáma), mondjuk névről nem ismert...
Képek csak holnap lesznek. Most melózok, de szerencsére per pill a userekre kell csak várnom.
Hajnal negyed hétkor indultam, 7 órába került, mire hazaértem.
Najó, igazából ebben volt benne össz 2 óra pihi (gyűlölöm az autópályát. Tisztán motoron kb 5 órát ültem: 110 felett jött ki az átlagsebesség - bár a fele igazából nem autópálya volt. Sajna a fogyasztásomon is meglátszott a tempó: 6.5-re felment a mai napra (a taljánoknál éppen becsúsztam 4.5 alá).
még egy apróság ami miatt jó a sportdob... ezt a mostani 1800+ kms túrán realizáltam... szóval ha a gyári dobot hagyod fent akkor az rendesen melegíti a motor hátulját, ha sportdobod van akkor szinte hideg marad a hátulja (mármint a farokidom, hátsó pilács stb.)
Tegnap hazamentem, letámasztottam a motort. De mielőtt leszálltam megnéztem hogy stabilan áll e.
Bementem,majd öcsém egy egy fél-háromnegyed óra után kiabál hogy el van dőlve a motor.
MAjdnem szívrohamot kaptam......
Ketten felállítottuk de, szerencsére egy karcolás sem esett rajta, ugyanis egy füves részen volt. Megnéztem... és ahová letámasztottam a fű alatt egy vakondjárat volt és az omlott be.
Vártam vagy 4 órát és utánna beindítottam. Egy kis pici fehér füstött nyomott de vagy 3 másodpercig.
mi heten voltunk: FZ6-S, FZ6-N, FZ1-S, TDM900, GSX-R750, CBR1100XX, 1250Bandit
Gyere fel gmailre.
hát... koccolhattunk volna, de én csak mentem a navigátor után aztán lövésem sem volt előrre, hogy mikor hova megyünk na majd valamikorra a nyárra szervezünk valamit
Egyébként a társaság az MMKK (itteni ex banda) + MT klub.
2 VFR800, 3 FZ6, 1 FZS1000, 1 FZS600, 1 kis Hornet, 1 GS500, 1 GSX1400, 7 MT01.
Milyen volt az az MT, volt utasa?
Képek csak holnap lesznek. Most melózok, de szerencsére per pill a userekre kell csak várnom.
Hajnal negyed hétkor indultam, 7 órába került, mire hazaértem.
Najó, igazából ebben volt benne össz 2 óra pihi (gyűlölöm az autópályát. Tisztán motoron kb 5 órát ültem: 110 felett jött ki az átlagsebesség - bár a fele igazából nem autópálya volt. Sajna a fogyasztásomon is meglátszott a tempó: 6.5-re felment a mai napra (a taljánoknál éppen becsúsztam 4.5 alá).
Valaki tudna nekem segíteni kormányteló ügybe?pls
szép reggelt!