Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez közelít az óvodások szintjéhez....
Nagyon nehéz a leömlőt tisztán tartani én sokat kinlódok vele.
Az enyém alap típus, csak a csajom extra rajta!
Köszi!
úgy látom a te leömlődön is mindha megjelentek volna apróbb pöttyök, olyan mindha átrozsdásodás kezdődne, el lehet még tüntetni?
Én polírozni szoktam, ideig óráig megállítja a folyamatot.
Nekem olyan járgányom van annyi extra van rajta hogy szerintem az országban nincs ilyen még egy
Igy néz ki a kipufogó rendszerem
Hálaistnnek,vagy sajnos tudom. Ma kb. 200 km.-t gurultunk, így nyoma sincs a tisztaságnak, mocskosak, porosak az utak és ezt legjobban a lánc sínyli meg. Ha letakarítottam a motort, feldobok pár képet, hogy nehogy azt gondold csak nagyítok!
Légyszi fényképezd le a leömlőket, kíváncsi vagyok milyen állapotban vannak.
Bocs, helyesen!
Yamaha-márkakereskedőknél?
Yamaha-már kekeskedöknél?
Az a szőnyeg 15 forint lehet kapni több félét is.
Ha a tied is ilyen Spuri akkor minden elismerésem én tudom hogy mi munka ezt az állapotot fentartani.
Karu! Azt a szőnyeget hol bírtad szerezni? Ja és a motor is nadon szép!
Biztos egész délután takarítottad,hogy így nézzen ki Tényleg szép!
Az enyém is pont ilyen, ha lehet talán 1 kicsit szebbbbbb!
No akkor most mondom nektek szedjétek össze magatokat ez az én gépem 20500 km rel és még szalon állapotban .
Aham... köszi szépen...
Én is csak próbálom a fórumban elejtett információmorzsákat felcsipegetni
Ma szép időnk volt, igaz Lucia nem ezt jósolta, így mi gurultunk egy 200 km-est.
Ha a BT-vel 18-at mentél, akkor a Z6-tal is kb ez a tizenezer vége - húszezer lesz kb.
A motor adott, a használat és annak stílusa sokat befolyásolja az élettartamot. Nekem a BT elfogyott 15-nél: sokat 'közlekedtem' vele, nemcsak motoroztam (ja és a zöld lámpatól vöröset látok... ).
én csak arról motyogok amiről a "nagyok" meséltek nekem...
Raido azt mondta, hogy nagyon amatőr gumiból... magamat nem is merem minősíteni ...
Most a gyáriban 18500 km van, és a tavalyi autópályázástól kicsit kocka lett . A lényeg, hogy sokat bírjon, de azért tapadjon is. Jó-jó, ilyen nincs, tudom
nem hülyeség, lehet megpróbálom ... de előtte azért beszéljük le, hogy mikor jelensz meg a fórumban, nehogy beégjek .

Z6-ra gondoltam, azzal szemezgetek mostanában.
az lehetne, hogy valami jó csajokra gondolj a kedvemért?

Pirelli Diablo Stradát néztem ki mondjuk a csere azt hiszem úgy júni végén fog bekövetkezni, de még meglátjuk
Jelentkezz az Uri Geller showba....
Melyik Metz? Z4, Z6? Vagy valami sportosabbra gondolsz?
Ha aktuális lesz az első, benne vagyok a bizniszben ! Ami pedig a meredekséget illeti: pont azért fogalmaztam úgy, hogy hasonló mintázatú stbstb hátsó gumi, mint a gyári volt, csak más márka... ehh, lehet jobb lenne, ha csak a nappaliban nézegetném a motort, nem kellene ilyeneken agyalni, hogy gumicsere