Köszi!
úgy látom a te leömlődön is mindha megjelentek volna apróbb pöttyök, olyan mindha átrozsdásodás kezdődne, el lehet még tüntetni?
Én polírozni szoktam, ideig óráig megállítja a folyamatot.
Hálaistnnek,vagy sajnos tudom. Ma kb. 200 km.-t gurultunk, így nyoma sincs a tisztaságnak, mocskosak, porosak az utak és ezt legjobban a lánc sínyli meg. Ha letakarítottam a motort, feldobok pár képet, hogy nehogy azt gondold csak nagyítok!
Légyszi fényképezd le a leömlőket, kíváncsi vagyok milyen állapotban vannak.
Ha a BT-vel 18-at mentél, akkor a Z6-tal is kb ez a tizenezer vége - húszezer lesz kb.
A motor adott, a használat és annak stílusa sokat befolyásolja az élettartamot. Nekem a BT elfogyott 15-nél: sokat 'közlekedtem' vele, nemcsak motoroztam (ja és a zöld lámpatól vöröset látok... ).
Most a gyáriban 18500 km van, és a tavalyi autópályázástól kicsit kocka lett . A lényeg, hogy sokat bírjon, de azért tapadjon is. Jó-jó, ilyen nincs, tudom
Ha aktuális lesz az első, benne vagyok a bizniszben ! Ami pedig a meredekséget illeti: pont azért fogalmaztam úgy, hogy hasonló mintázatú stbstb hátsó gumi, mint a gyári volt, csak más márka... ehh, lehet jobb lenne, ha csak a nappaliban nézegetném a motort, nem kellene ilyeneken agyalni, hogy gumicsere
úgy látom a te leömlődön is mindha megjelentek volna apróbb pöttyök, olyan mindha átrozsdásodás kezdődne, el lehet még tüntetni?
Én polírozni szoktam, ideig óráig megállítja a folyamatot.
Légyszi fényképezd le a leömlőket, kíváncsi vagyok milyen állapotban vannak.
Yamaha-márkakereskedőknél?
Az enyém is pont ilyen, ha lehet talán 1 kicsit szebbbbbb!
A motor adott, a használat és annak stílusa sokat befolyásolja az élettartamot. Nekem a BT elfogyott 15-nél: sokat 'közlekedtem' vele, nemcsak motoroztam (ja és a zöld lámpatól vöröset látok... ).
Z6-ra gondoltam, azzal szemezgetek mostanában.
Pirelli Diablo Stradát néztem ki mondjuk a csere azt hiszem úgy júni végén fog bekövetkezni, de még meglátjuk
Melyik Metz? Z4, Z6? Vagy valami sportosabbra gondolsz?