Az én V46 om full extrás potféklámpa belsö világitás irattartó csomag rögzitő heveder és nem zörög a fedele. ezen kivül 30kg ot simán gond nélkül bele pakolok.
Még az a szerencse hogy nem te fizetted .
Én vásároltam magamnak anno jól meg is szivtam vele ott kezdődött a gond hogy fejleszteni szerettem volna oldal dobozokhoz de nem lehetett.
Ekkor került fel a motoromra a Givi rendszer .
Ne piszkálj! Nem költözködni akarok vele! Két szendvics, meg egy üveg üdcsi belefér! Ha kell még 3 konzerv is! A Balcsira le tudok majd vele szállítani egy tözölközöt és egy papucsot is!
Most veszek Nolan N103-at! Karunak N102 van van és dícséri! Felpróbáltam, kényelmes, nekem bejött! Jézusomnak Schubert van, nagyon jó, de azt mondta, hogy annyival nem tud többet, mint amit az ára sugall. Alapban itthon 90E-től indul. A Caberg standon a motorkiállításon belefutottunk Karuval egy kis beszélgetésbe.Az új Caberg sisakok nehezek, nehezen kezelhetőek de már fém csattal, és kényelmetlenek voltak. Árában egy 20-25E Ft-tal volt kevesebb. Az E...motornál az N102 kb ~65E, az N103 nekem most kb ~71E lesz. Belső napszemcsi, bővíthető telefonszettel, új szellőzőrendszer, egykezes nyitás kesztyűben is, pinlock, stb. A Schubert árának ~ kétharmadáért kapható. A Louisban egyébként ha jól láttam, most a Schubert C2 akcióban van és 260 Euro körül adják. Rendelhetsz onnan is ha az interneten meg tudod rendelni. Itthon próbálj fel egyet, és csak küldd el az azonosítószámát! Ez is jó megoldás, és 65E-ért van egy fasza sisakod. Remélem nem írtam hülyeségeket, de ha így van akkor lesz itt aki kijavítson!
Nana! Karu milyen jól szuperál a gyári dobozom! Azért egy Ft-nál tuti többet ér! 0-ért egyébként se adnám oda így a legisebb összeg legalább 5 Ft! Annyit te is adnál érte nem?
Ja az alább említett dolgok komoly alku tárgyát képezhetik! Lehet hogy jó a gép, de a muki enged ha felhívod a figyelmét ennek annak a dolog cseréjének szükségességére! Ne feledd! Ha jól veszel motort, a megmaradó pénzből vehetsz ezt-azt ami még esetleg kellhet!
Sotto! Az én gépem FZ6-S 2006-os,2008 januári forgalomba helyezéssel, de 0 km-rel vettem meg! Nézz körül a kereskedésekben, mert lehet ki tudsz még fogni egy-egy db-ot! Miért érdemes? Mert 5-600.000 Ft-tal olcsóbban megveheted, mint az újat! A használt jó állapotú sincs ingyen! SZtem ezt a lehetőséget se hagyd ki! Ha jól tudom az új most 2,178,000 Ft, a nakedeket 1,899,000-nél olcsóbban nem kapod meg úgy vélem. Azért nem mindegy, hogy egy vadi újra fel tudsz ülni 1,5-1,6 milláért, vagy mondjuk egy két évesért adsz 1,4-et! Sztem mindenképpen az újra ülnék fel!
Ha használtat veszel, és mákod van, akkor Karu féle manusz adja el neked a gépet! Azt érdemes volna megvenni még 20000 km-rel is. De valószínűbb, hogy nem lesz ilyen gondos a gazda! Nézz meg kritikusan mindent! Ha a Karu által említett lánc, lanckerekek állapota kifogásolható, a Krisztián által említett kormánycsapágy hangos, vagy rázza a géped, külsöre esztétikai hibák vannak, a gumik állapota olyan amilyen, TPS szenzor nincs bizonyíthatóan, papírokkal igazoltan cserélve, a szervízkönyv vezetése kifogásolható, akkor vélelmezhető, hogy nem gondos gazdától vetted, és nem éri meg vele foglalkozni. Lehet hogy agyon van gyilkolva, és az olaj három szezon óta és 18-20 E km óta ugyanaz, mert vannak ilyen emberek is! Nézd meg az egyedi azonosító számokat, hogy nincsenek e átütve, sérülve, javítva, egyeznek e a forgalmiban lévővel. Gyanakodj! Viszont ha minden úgy tűnik hogy a gép egyébként rendben van, akkor pofátlan módon alkudj! Pénzből él az ember! Ha készpénzzel mész, akkor jobbak az esélyeid! Jah és elsőre tegyél egy jóval alacsonyabb készpénzes ajánlatot! Nézd meg mit lép rá a muki! Gondolkodjon és hagyj neki egy telefonszámot! Ha senki se keresi, vagy sokallják, oda fogja adni! Próba cseri!
Sziasztok!
Sisak vásárlás előtt állok,CABERG mirage sisakom volt de eladtam.Most caberg justissimo mirage GT-n gondolkodom.A lényeg hogy nyítható és napgépes legyen. YA és csendes!Véleményeiteket szeretném ha megosztanátok és javaslataitokat.
Persze ez alap! De azért érdemes arra is odafigyuzni, hogy a gyártási év és a forgalomba helyezés éve azonos e. Ezt csak azért írom, mert én is aláfutottam ennek, évjárat 2007. 9. havinak hirdették, elautókáztam 240km-et és kiderült, hogy 2006.4.havi a vas, így nem annyit ér .
Ne szivassátok egymást, mert szét lesztek ültetve!
Én vásároltam magamnak anno jól meg is szivtam vele ott kezdődött a gond hogy fejleszteni szerettem volna oldal dobozokhoz de nem lehetett.
Ekkor került fel a motoromra a Givi rendszer .
Ha használtat veszel, és mákod van, akkor Karu féle manusz adja el neked a gépet! Azt érdemes volna megvenni még 20000 km-rel is. De valószínűbb, hogy nem lesz ilyen gondos a gazda! Nézz meg kritikusan mindent! Ha a Karu által említett lánc, lanckerekek állapota kifogásolható, a Krisztián által említett kormánycsapágy hangos, vagy rázza a géped, külsöre esztétikai hibák vannak, a gumik állapota olyan amilyen, TPS szenzor nincs bizonyíthatóan, papírokkal igazoltan cserélve, a szervízkönyv vezetése kifogásolható, akkor vélelmezhető, hogy nem gondos gazdától vetted, és nem éri meg vele foglalkozni. Lehet hogy agyon van gyilkolva, és az olaj három szezon óta és 18-20 E km óta ugyanaz, mert vannak ilyen emberek is! Nézd meg az egyedi azonosító számokat, hogy nincsenek e átütve, sérülve, javítva, egyeznek e a forgalmiban lévővel. Gyanakodj! Viszont ha minden úgy tűnik hogy a gép egyébként rendben van, akkor pofátlan módon alkudj! Pénzből él az ember! Ha készpénzzel mész, akkor jobbak az esélyeid! Jah és elsőre tegyél egy jóval alacsonyabb készpénzes ajánlatot! Nézd meg mit lép rá a muki! Gondolkodjon és hagyj neki egy telefonszámot! Ha senki se keresi, vagy sokallják, oda fogja adni! Próba cseri!
Levi1 neked is köszi!
Sisak vásárlás előtt állok,CABERG mirage sisakom volt de eladtam.Most caberg justissimo mirage GT-n gondolkodom.A lényeg hogy nyítható és napgépes legyen. YA és csendes!Véleményeiteket szeretném ha megosztanátok és javaslataitokat.