Na TeeJay pont Téged szerettelek volna megkérdezni, hogy a Metzelerbe hány km-t lehet belerakni, túrázós használat mellett? Legközelebb is így fogok: gondolok majd vkire, aztán sipp-supp beír a fórumba
ami gáz szerintem (bár én nagyon amatőr vagyok sajnos) az a gumik "meredeksége" mármint, hogy a futófelület milyen... ha különbözőek a gumik lehet nehezebb ügy dönteni pl. a különbözően viselkedő első és hátsó gumi miatt... persze ha fogod magad és hátra veszel egy ugyanolyan gumát mint ami volt rajta (gondolom BT020) akkor meg vagy mentve
ha gondolod bizniszelhetünk... nemsokára én is csere érett leszek én már kinéztem magamnak a pacskert és az első gumim az még teljesen rendben van... ha Te felrakod az új BT020-at hátra és az első pacskerod már elfogy akkor esetleg érdekes lehetne a dolog... huh... micsoda variálás
Az ilyen 80-90%-os (pályán meghajtott) gumikkal az a gond, hogy kiének, utána akár rosszabbul tapadhatnak mint egy túragumi. Nem véletlenül dobják le őket...
Értem, köszi szépen... totalbike-on is találtam egy cikket, ugyanezt fejtegették. Bár ott a végére az jött ki, hogy max. a menettulajdonságok romlanak, amit Te is említettél, de pl. egy ugyanolyan típusú, csak más márkájú gumi nem gáz, főőő a biztonság, meg hogy új gumi legyen hátul. Apropó, egy kedves ismerősöm a Gixerére általában 90%-os gumikat szokott tenni, minden szezon elején, 5-6000 Ft-ért, nem pedig 40-45 ezerért. Mondjuk az ragadósabb gumi is jóval, mint a Fazer gyárija. Na majd meglátjuk...
konkrétan:
"The front and rear tires should be of the same make and design, otherwise the handling characteristics of the motorcycle cannot be guaranteed."
És mi a véleményetek arról, hogy sok motoros kolléga sterimóval "lecsapatja" a láncot? Én úgy tudtam, hogy nem szabad a láncszemeknek nagynyomásúval "nekimenni"...
És még egy kérdés (ne röhögjetek ki ): lényeges, hogy elöl-hátul u.olyan márkájú gumi legyen? Most lesz lassan csereérett a gyári hátsó, ezért kérdezem .
Már egyszer írtam, minden bontás=rontás. A dzsuva elfér a kislánckeréknél, annyi úgysem gyűlik össze, hogy kárt tegyen a láncban. Ha túl sok lenne, azt a mennyiséget úgyis kihordja a lánc...szal elér egy mennyiséget és stagnál....
az első lánckerékről van szó vazze ott azért nem olyan egyszerű kitakarítani.... mondjuk nem is a lánckereket akarom kitakarítani hanem a környezetét mert a por meg olaj elég jól összegyült ott... na mind1... majd felnövök a feladathoz
ööö.... leszedtem ma az első lánckerék takaró műanyagot... hát gyakorlatilag csak kiszúrtam magammal annak ellenére, hogy tényleg simán ki lehet szedni pusztán a 3 csavar eltávolításával... egy rahdeli dzsuva volt valsz. az "esztelen" láncspray használatomnak köszönhetően (na ez normalizálásra kerül), sikerült összekarcolni a műanyagot leraktam egy teszkós szatyoron a betonra, a kutyám arra járt és hát hogy a francba ne kellett volna bele botlania aszem elkezdek vadászni egy karcmentes bontottat... hátha azért majd még valamikor a szezon közepén egyszer nekiveselkedek rendesen a kitakarításnak brigéciol+slag alaphadmozdulattal aztán brigéciol+rongy fog jönni a végén meg szárítás után lánspray majd összeszerelgetés.... basszus... ez a karcos téma
Boldog nyulat minden motorosnak!
sotto! Szerintem is az új a legjobb választás! Én a múlt héten rendeltem meg, s kedden elvileg a kereskedésben már láthatom is!
hmmm... 2005 március 14-es a mocim... (elfelejtettem a szülinapját mindjárt kimegyek és megsimizem ) nekem eddig még nincs benne 13 ezer km, de a TPS szenzoron kívül (amit gariba cseréltek) tudtommal nem volt baja (tavaly nyáron vettem és második (hmm... lehet harmadik mert németből a cég amelyik behozta annak is volt a nevén) gazdi vagyok, nálam 7100 km-ről kezdte a motor).... még gyári BT020 van fent, de már érik a csere (tervezek pár kanyart más országok fele és nem akarom, hogy ezen lovagoljanak az ottani közegek), amit a 10 ezres szervizen kivül költöttem a motorra az a középsztender és a bukócső volt. Jó a vas na én szeretem és idén remélem lenyomlak titeket km-ben
na jó Krisztiánt nem fogom tudni utolérni azért
ha gondolod bizniszelhetünk... nemsokára én is csere érett leszek én már kinéztem magamnak a pacskert és az első gumim az még teljesen rendben van... ha Te felrakod az új BT020-at hátra és az első pacskerod már elfogy akkor esetleg érdekes lehetne a dolog... huh... micsoda variálás
"The front and rear tires should be of the same make and design, otherwise the handling characteristics of the motorcycle cannot be guaranteed."
gumiról: user manual-ba azt írták, hogy csak akkor garantált a menetteljesítmény ha azonos tipusu gumi van elöl és hátul is... vagy valami ilyesmi
És még egy kérdés (ne röhögjetek ki ): lényeges, hogy elöl-hátul u.olyan márkájú gumi legyen? Most lesz lassan csereérett a gyári hátsó, ezért kérdezem .
ööö.... leszedtem ma az első lánckerék takaró műanyagot... hát gyakorlatilag csak kiszúrtam magammal annak ellenére, hogy tényleg simán ki lehet szedni pusztán a 3 csavar eltávolításával... egy rahdeli dzsuva volt valsz. az "esztelen" láncspray használatomnak köszönhetően (na ez normalizálásra kerül), sikerült összekarcolni a műanyagot leraktam egy teszkós szatyoron a betonra, a kutyám arra járt és hát hogy a francba ne kellett volna bele botlania aszem elkezdek vadászni egy karcmentes bontottat... hátha azért majd még valamikor a szezon közepén egyszer nekiveselkedek rendesen a kitakarításnak brigéciol+slag alaphadmozdulattal aztán brigéciol+rongy fog jönni a végén meg szárítás után lánspray majd összeszerelgetés.... basszus... ez a karcos téma
Egy suttyó fejidomos.
sotto! Szerintem is az új a legjobb választás! Én a múlt héten rendeltem meg, s kedden elvileg a kereskedésben már láthatom is!
na jó Krisztiánt nem fogom tudni utolérni azért