Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Raido, szabad kérdeznem, hogy mit néztél ki?
Na TeeJay pont Téged szerettelek volna megkérdezni, hogy a Metzelerbe hány km-t lehet belerakni, túrázós használat mellett? Legközelebb is így fogok: gondolok majd vkire, aztán sipp-supp beír a fórumba
na akkor ne fórumozzál itt nekem... tessék teljesíteni az asszonynál
Bnőmnél lógok.
csak nem dolgozol?
ami gáz szerintem (bár én nagyon amatőr vagyok sajnos) az a gumik "meredeksége" mármint, hogy a futófelület milyen... ha különbözőek a gumik lehet nehezebb ügy dönteni pl. a különbözően viselkedő első és hátsó gumi miatt... persze ha fogod magad és hátra veszel egy ugyanolyan gumát mint ami volt rajta (gondolom BT020) akkor meg vagy mentve


ha gondolod bizniszelhetünk... nemsokára én is csere érett leszek én már kinéztem magamnak a pacskert és az első gumim az még teljesen rendben van... ha Te felrakod az új BT020-at hátra és az első pacskerod már elfogy akkor esetleg érdekes lehetne a dolog... huh... micsoda variálás
Az ilyen 80-90%-os (pályán meghajtott) gumikkal az a gond, hogy kiének, utána akár rosszabbul tapadhatnak mint egy túragumi. Nem véletlenül dobják le őket...
"should be" király, akkor mehet hátulra másik
Értem, köszi szépen... totalbike-on is találtam egy cikket, ugyanezt fejtegették. Bár ott a végére az jött ki, hogy max. a menettulajdonságok romlanak, amit Te is említettél, de pl. egy ugyanolyan típusú, csak más márkájú gumi nem gáz, főőő a biztonság, meg hogy új gumi legyen hátul. Apropó, egy kedves ismerősöm a Gixerére általában 90%-os gumikat szokott tenni, minden szezon elején, 5-6000 Ft-ért, nem pedig 40-45 ezerért. Mondjuk az ragadósabb gumi is jóval, mint a Fazer gyárija. Na majd meglátjuk...
konkrétan:
"The front and rear tires should be of the same make and design, otherwise the handling characteristics of the motorcycle cannot be guaranteed."
háhá... ezért nem írtam sterimót hanem slagot

gumiról: user manual-ba azt írták, hogy csak akkor garantált a menetteljesítmény ha azonos tipusu gumi van elöl és hátul is... vagy valami ilyesmi
És mi a véleményetek arról, hogy sok motoros kolléga sterimóval "lecsapatja" a láncot? Én úgy tudtam, hogy nem szabad a láncszemeknek nagynyomásúval "nekimenni"...

És még egy kérdés (ne röhögjetek ki ): lényeges, hogy elöl-hátul u.olyan márkájú gumi legyen? Most lesz lassan csereérett a gyári hátsó, ezért kérdezem .
majd Te is
majd benézhetnél a motorozz.hu-ra
Már egyszer írtam, minden bontás=rontás. A dzsuva elfér a kislánckeréknél, annyi úgysem gyűlik össze, hogy kárt tegyen a láncban. Ha túl sok lenne, azt a mennyiséget úgyis kihordja a lánc...szal elér egy mennyiséget és stagnál....
azért kifejthetnéd ezt részletesebben is
az első lánckerékről van szó vazze ott azért nem olyan egyszerű kitakarítani.... mondjuk nem is a lánckereket akarom kitakarítani hanem a környezetét mert a por meg olaj elég jól összegyült ott... na mind1... majd felnövök a feladathoz
Ja és még soha nem használtam a lánc karbantartáshoz se vizet se Brigeciolt.
Én igy szoktam eőadni a dolgot
én márc. 30-án na jó repülővel

ööö.... leszedtem ma az első lánckerék takaró műanyagot... hát gyakorlatilag csak kiszúrtam magammal annak ellenére, hogy tényleg simán ki lehet szedni pusztán a 3 csavar eltávolításával... egy rahdeli dzsuva volt valsz. az "esztelen" láncspray használatomnak köszönhetően (na ez normalizálásra kerül), sikerült összekarcolni a műanyagot leraktam egy teszkós szatyoron a betonra, a kutyám arra járt és hát hogy a francba ne kellett volna bele botlania aszem elkezdek vadászni egy karcmentes bontottat... hátha azért majd még valamikor a szezon közepén egyszer nekiveselkedek rendesen a kitakarításnak brigéciol+slag alaphadmozdulattal aztán brigéciol+rongy fog jönni a végén meg szárítás után lánspray majd összeszerelgetés.... basszus... ez a karcos téma
Júliusban megyek.
Ha utol akarzs érni km ben, akkor a Finnekhez is motorral menj!
Egy suttyó fejidomos.
Boldog nyulat minden motorosnak!
sotto! Szerintem is az új a legjobb választás! Én a múlt héten rendeltem meg, s kedden elvileg a kereskedésben már láthatom is!
ja és nyuszit minden kedves fz társnak a sutyó fejidom mögött bújkálóknak is no meg minden motorosnak, motoros lelkületűnek
hmmm... 2005 március 14-es a mocim... (elfelejtettem a szülinapját mindjárt kimegyek és megsimizem ) nekem eddig még nincs benne 13 ezer km, de a TPS szenzoron kívül (amit gariba cseréltek) tudtommal nem volt baja (tavaly nyáron vettem és második (hmm... lehet harmadik mert németből a cég amelyik behozta annak is volt a nevén) gazdi vagyok, nálam 7100 km-ről kezdte a motor).... még gyári BT020 van fent, de már érik a csere (tervezek pár kanyart más országok fele és nem akarom, hogy ezen lovagoljanak az ottani közegek), amit a 10 ezres szervizen kivül költöttem a motorra az a középsztender és a bukócső volt. Jó a vas na én szeretem és idén remélem lenyomlak titeket km-ben
na jó Krisztiánt nem fogom tudni utolérni azért