Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

főleg ha komolyan gondolod a pályázást....
telot mindenképp szakemberre bíznám, sok mindenki ki tud cserélni egy szimmeringet, meg olajjal feltöltik, sőt ki is takarítják, de ha nem tudják faszán beállítani, akkor baszhatod sőt belőlük is azt ajánlom akik gyorsaságival foglalkoznak, nem enduroval....
Naggyabol igen,leharcoltnak nem mondanam inkabb a leszarom hogy nez ki mig megy fele darab,ez jobb mert nem tombolt a ganyoloszakik hada.Mindene gyari,en bonttam meg szinte minden csavart,karc,leverodes van sok,de nem torott semmi,nemi rozsda is akad,viszont megyeget.
Amivel kezdeni kell valamit az egy fuel rele,most rovidere van zarva,a hatso gatlo,az harmatos,vagy mert 20 eves vagy mert balna vagyok,es az elso futomu-fek.
A fek konyebb,kap egy betetet a brembotol es most operaltam le a csoveket az angolrol,azt hasznositom ujra.Ha kevés meg megkapja a 16 os r1 felso pumpat is,ha kevés bevetem a labaimat is.
A futomu neccesebb,vagy a slicc,vagy meg fesziteni kell a kormanycsapagyon,vagy alaposan ki kell takaritani a telokat mert 160-200 kozt berazza a bodet egy picit,es az angol utan a fek olyan mint egy libakergeton.
Viszont a cromcsovet csarelni kell mert fenn rozsdapottyos,nem folyik,nem fosta el magat de nem tetszik,lehet olcsobb belefaragnom a 600rr telopart az angol nissin fekjeivel es radialis lesz,kb ennyi........nameg kene a 180 as gumi mert az menobb.
De egyenlőre megy,dudal,vilagit,az angol apro regi ideiglenesen osszrakott hibait javitom ki es alakitom vissza full gyarira.
elég jól néz ki, valami leharcoltabbra emlékeztem....
minden hiba kijavítva
nah látod, kibújt a szög a zsákból,,,, meg a horog aztán meg játszuk a megsértődöttet
A baj hogy nem a kawát.
Angolok is japót másolnak, azért működik nagyjából jól. Mindent nem tudtak rendesen lemásolni.
Soha a büdös életben nem gondolkodtam manualis feszítőn.Keversz valakivel.
Veszi fel a fene,csak belógattam egy horgot.A japo fanok ráakadtak.
És mátra-Vác fagyi.
Megmarad a vén csont.
motorozz.hu n már kaptál egy jó választ!
tekerj azon a csavaron 3-4 et jobbra. majd gáz és szivató nélkül probáld beindítani, ha nem sikerült 3-5 probálkozás után jöhet egy kis gáz neki,
ha így se megy, hívd a régi gazdáját, hátha van neki valami speckó indítási módja.
legrosszabb esetbe túl lett szivatva, de ha jó állapotba van attól még be kéne indulnia
most gondolkoztál a manuális feszítőn vagy nem én épp annyira vagyok elfogult mint te!
nem is tudom ki írta ezt? "Me a honda 20 ev alatt nem tudott egy normalis lancfeszitot osszehozni" stb....
amugy meg ha minden hülyeséget felveszel hamar megöregszel
Srácok, ilyen nőt mindenkinek!
Sziasztok!
Vettem a férjemnek meglepetésként 3 hete egy FZS 600-as motort (1999), amit egy ismerősünk hozott haza. Akkor még semmi baja nem volt. A férjem jövő hétvégén jön haza külföldről, így addig van időm megoldani a problémát. Amikor indítani akarjuk, akkor teker egyet, utána pedig elkezd berregni. Már gondoltam arra, hogy lemerült az akksi, felraktam tölteni, de ugyanezt csinálja. Mivel abszolút nem értek a motorokhoz, így tanácstalan vagyok. Tegnap akksi visszarakás közben vettem észre, hogy a kisfiunk tekerget valamit. Lehet, hogy máskor is hozzányúlhatott már. A mellékelt képen pirossal jelöltem. Ez micsoda? Lehetséges, hogy ezzel állított el valamit? Szerintetek mi baja lehet, amiért nem indul?
Triumph nagykövet!
Ezt pont te mondod, Zoli? :D
Amúgy eddig egyik Hondámban sem kellett feszítőt cserélnem. Persze szerencsém volt.
Kopogott,mint a harkaly.a lanc feszes.nrm setal,nem laza
A masik forumtarsnak meg elfokoltak valamit,megcsinaltak es hallatszik.
Kb 2014 aug ota magatol elkussolt,es elotte sem volt hangja csak reggeli 25 mp ben hideg inditaskor.
Nem allandoan es nem melegen barmelyik fordulaton.
Picit mintha elfogultan reszrehajloak lennének keremszepen.
Tudod mas szemeben a szalkat.........
miért a triumph igen nem is értem te is miért gondolkozol mindig manuális feszítőn
nem? én 25e-57e ig használtam az Xx-et sosem volt gond a vez lánc feszitővel és mással sem, ja de kiégett egy hátsó izzó
Bazz egy láncfeszítő és egy váz nálad azonos súlyú? :) Amúgy a feszítők nem csak Hondánál mondják be az unalmast. Ha jól rémlik még a Triumphodban is csörög a lánc. :p
Me a honda 20 ev alatt nem tudott egy normalis lancfeszitot osszehozni.
Valami van abban az orszagban ahol legalis a hasznaltbugyi automata es van animeporno.
Itt van pár poszt is:

"My 2007 with 27800km just cracked on Sunday during a spirited ride. luckily i noticed it when we stopped for some refreshments :| could have ended badly. I am the 3rd owner of the bike and put 4000km on it in 3 months. no signs of crash damage anywhere from previous owners. Checked the welds at beginning of season and they were mint. Yamaha paying for new frame and labour. according to yamaha canada i am the second person in canada lol."
Pár szóban: A motor 2007-es, a srác pedig 2014-ben írta le ezeket, azaz a motort 7 éves korában érte ez a meglepetés és kicseréli neki ingyen és bérmentve a Yamaha Canada egyik dealere.
(http://www.998cc.org/forum/gen...)

'Okay. Here's the latest from the new owner. He said Yamaha has agreed to fix the crack in the frame. Agreed middle of May. Said expect the bike to be fixed some time in July or later. That just wouldn't have worked for me so I'm glad I let it go. Sorry it took so long for me to respond about this." - Neki is 2007-es a motorja és szintén 2014-ben fordult az amerikai Yamaha Corporation-höz. Neki a javítást ajánlották fel, amit kb. 2 hónapon belül intéztek volna el ingyen és bérmentve (USA).
(http://www.998cc.org/forum/gen...)

"My 07 FZ1 frame cracked on the main weld on the right side of the frame. it is only a hairline crack and only on that side, not even close to being the mess on your buddies bike. I took it to my local shop that said they would weld it for around $1k. I got a second opinion from AlanRider7 of Sportbike Dynamics and he said he wouldn't touch the thing. told me to call Yamaha and have them replace it. I called right away, they first said no help. then asked me to be on hold and then said the bike is 5 years old, 48 months out of warranty but would have an authorized dealer look at it and they would pay for it with no promises. I took it to G&B in Petaluma. they checked out my bike and said everything was straight, rims, rotors even the frame. told me to call back in a couple of days, i did. Yamaha said it would replace the frame, other parts that would need to go with the replacement and all labor. I got a confirmation call from Yamaha a few day after that and the frame will be LA on August 10th. One or two days to G&B and then a few days to install." - 2007-es canga, 2012-ben jelentkezett a probléma és először a Yamaha nem akart vele foglalkozni, mert 5 éves korában jelent meg a törés, 2 évvel a garancia lejárta után. Végül a Yamaha belement, hogy legyen átvizsgálva a motor. Ez megtörtént egy szakszervizben és mivel a motoron nem volt semmilyen egyéb sérülés (nem volt törött), ezért a teljes költséget átvállalták (USA) Yamaháék.
(http://www.bayarearidersforum....)

Úgy látszik, a tengerentúlon másképp veszik. Az biztos, hogy a fogyasztóvédelem Észak-Amerikában sokkal komolyabb, mint nálunk, ezért nem feltétlen várhatja el Péter ugyanazt az eljárást itthon is. Nem is olyan rég robbant ki a VW dízelbotrány. USA-ban a VW gyár/forgalmazó kártérítést volt kötelező fizetni minden kérelmezőnek: ha jól emlékszem, 7-15 ezer dollár kártérítés az autó korától függően, [vagy] piaci áron megvásárolták tőle a gépjárművet. Mi történt itthon? Menj el egy szervizbe, "kiveszik a chipet", lesz egy lassabb autód és kész. Semmi mást nem kapsz.
Én azt se értem miért nem csináltak egy visszahívást miután kiderült ez a típushiba?!
Ha beismerik hivatalosan, hogy gyártási hibára visszavezethető a vázrepedés, akkor nincs kérdés, akármennyi kilométer, akárhány éves, akármelyik oldalán volt, a magyar jogszabályok szerint kötelesek javítani. Az, hogy külföldön lett értékesítve, nem tudom, változtat-e ezen, meg kellene nézni az olaszok/EU erre vonatkozó jogszabályait.

Azért én simán megírnám nekik, hogy a következő levelet küldöd egy ügyvédnek, a fogyasztóvédelemnek és valamelyik neves motoros lapnak is...
A központnak küldtem az emailt és leosztották a magyarországi képviselethez.Sok szálat indítottam el.De egyelőre mindenhol ugyan azt közölték.