Jó hogy mondod.
Nem volt egy éves a gép mikor repült bele a komplett daytona 675 futómű.Eleje-hátulja.
Isteni volt.
Most simát nem is vennék.Csak R-est.Vagy a túrázóst asszem RT lesz.
Én mindig fukar voltam magamhoz, meg a motorhoz, sose csicsáztam fel akra dobbal, meg power commanderral, meg kínai kar meg stb. Mindig elmotoroztam inkább az árukat....
nah az 1000fazerbe akkor szerettem bele 2. ra amikor kapott egy új futóművet. Teljesen megváltozott a futómű, motor "karakterisztikája"
Igen ez a helyzet h a tengeren tulon másképpen csinálnak mindent,beszéltem olyannal is aki gixer váz visszahivást csináltak egyébként biztositos a srác szoval tudja mi a helyzet itthon és ö is azt mondta h már azzal is gond van h olaszbol lett behozva.nem tudják az elöéletét.egészen más a magyar jogrendszer sajnos...
Csomoron szoktam intezni egy sraccal az ilyeneket,az angolet is o gorgozte ki.
Az raer mig el nem fossa magat,elso a fek.
Fellelt saccra 2012 bol szarmazo noname betetek amik alltak minimum 3-4 evet a jesoloi birkafarmon,olyan rozsdat meg nem lattam ami rajtuk volt,a nyergekbol inkabb vettem egy párt a sugonal az olcsobb volr es 4 bol csinaltam egy elfogadhato szettet.
Az egyikbol ki kellett furni a csapot hogy le tudjam venni mert elforgott a bit benne,fel nap pucolas hideg zsiroldoban,karbitisztitoban es mukodik.
Nem volt egy éves a gép mikor repült bele a komplett daytona 675 futómű.Eleje-hátulja.
Isteni volt.
Most simát nem is vennék.Csak R-est.Vagy a túrázóst asszem RT lesz.