Szerintem is ki kellene már dobni. Az én koromban már minden nap ajándék.
A hócipő helyett ,a motoros csizma sokkal jobban állna , télen meg sícipő , de még lehetne fokozni.....
Naigen.Egyenlőre elment kemény 14 Km-t hiba nélkül.
Szerelősrác aszondta ennyi idősen ennyire bontatlan járgány ritkaság.
Csak karcos,nem vitrinben tartották.
Most jöttem meg egy kis terepezésből. Besikerült egy komolyabb fika is, kb 40-es tempónál. A Sidi Adventure csizma szabályosan megmentette a lábfejemet meg a bokámat... a technikának semmi baja nem lett, kb 5 km-t jöttem még egy buckás-nyomvájús sáros erdészúton fájós lábbal, utána 10 km műút és szépen hazaértem. Ezután, hogy teljes legyen az élmény, még visszamentem a rendszámtábláért...
Az előbb pedig elővettem egy csomag zöldborsót meg egy jégkrémet a fagyasztóból...
Nem hullottunk szét szerintem , csak mindenki nagyon elfoglalt és nehéz összehozni a csapatot. . Kb 1 hónapja voltunk együtt a Mecseki szerpentin-Harkány- Siklós-Villány útvonalon. az is 500km felett volt
Minden nap motorral járom az építkezéseket ha csak lehet.. Az idei évre tervezett svájci túra sajnos elmaradt , de remélem jövőre lesz társ , vagy társak akikkel megcsinálom !
Láncszett csere is aktuális , az idén azért már 7000km felett járok , annak ellenére hogy igazi nagyobb túra nem is volt az idén
Az előző két hétvégén szlovákiában voltam két új társasággal . Nagy élmény volt mindkettő . Kékkővára-Körmöcbánya-Selmecbánya , 577-Körmöcbánya-Selmecbánya , mindkétszer 400km felett.
Szia! Az enyémen a szintjelző nagyon régóta szarakodik. A működési elve egyszerű: a tankban alulról beszerelve van egy úszó, ami egy különböző ellenállásokat jelentő skálán mozgat egy érintkezőt. Innen a vezeték közvetlenül az óracsoport nagy csatlakozójába megy. A hibát a következők okozhatják: jeladó kopása vagy megszorulása (utóbbi nem valószínű), csatlakozó kontakthiba (tank alatt és óracsoport mögött), vezeték sérülése (letestelhet, főleg a tank alatti részt érdemes megnézni). Én már százszor szétszedtem, a vezetéket újrahúztam , amikor külön-külön tesztelem a dolgokat, minden jónak tűnik (ellenállásértékek, sérülésmentes vezetékek stb), aztán összerakás után ismét nem jó. Egy idő után leszarja az ember. Bontott jeladó rizikós, a gyári új drága... 350 km után kezdem nézegetni a kutakat oszt jónapot...
Van egy 98'-as FZS 600-am. Egy ideje nagyobb gyorsítás után az üzemanyagszint jelző fennakadt. Telit mutatott egész a következő gyorsításig. Mostmár viszont le sem akar menni, csak ha leveszem a gyújtást. Nem tudom pontosan, hogy hogy működik a tankban lévő szintjelző, de gyanítom megszorult a felső végállásában.
Találkozott már valaki hasonlóval?
Hogy mennyit es hil er veget az a nagy talany,bizakodom Laszlo szereloben.