Pedig a kevés alkalmak egyike az pont az ilyen esős idő, amikor talán jobb autópályázni, mint a fő illetve mellékutakon kerülgetni a vízzel teli, ki tudja milyen mély kátyúkat, meg a felfestéseket.
Tegnap lemostam a motort, utána lepucoltam a láncot, este befújtam. Egész éjjel szakadt, reggel másfél órát motoroztam szakadó esőben, a gatyám még vizes, a zoknit már levettem, a kabátom két kilóval nehezebb mint szárazon, az oldaltáskák esővédőjéből 1-1 liter vizet öntöttem ki, egyszóval, röviden és tömören: basszameg!
Ez az esős motorozás nem nekem való, nem annyira élveztem, főleg, miután az első sarkon megcsúszott a motor hátulja. Nem is mertem felmenni a pályára, elég volt az országút, a fényes aszfalton 70-80, a matton 80-90, a kanyarok baromi lassan. Viszont a várost élveztem, Kerepestől állt a sor, de nem nekem.
Itt találhatóak, minden kitűnő, hibátlan állapotban van, 1 éves termékek
http://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=b52832584127dcc3508881538c026db8
szerintem két lehetősége van az embernek vagy hosszú évek alatt magadtól jösz rá dolgokra, meg utána olvasol, nézel stb...
vagy elmész tréningre, ami sokkal jobban felgyorsítja a dolgokat,hamarabb fogsz stabilabban,jobban,magabiztosabban motorozni.
Az utóbbit ajánlom.
Itt a szezon végén korrekt áron mehetsz ilyen tréningekre.....
Egyébként van abban valami, amit Zoli mond. FJR nagy plexivel nekem hangosabb mint FZ kis plexivel, mert FJR legkisebb állásban (elektromosan állítható) a plexim közepére engedi a szelet, míg az FZ az államra. Viszont FJR szélvédője legmagasabb állásban totál felfogja a szelet, csend és nyugalom a motorozás vele.
A plexit,azért zajos mert mindent ráterel.
Nakeddel sokkal csendesebb tud lenni minden,ezért kéne lejebbvenni vagy kisebbet tenni fel,nem fog a sisakra terelni szelet.
Azt hasznalom, de ha ugy erzem, hogy tul szuk - persze sose szuk, mert a kanyarsebessegem messze van a maxtol - akkor reflexbol huzom az elsot is, es tegnap azon gondolkodtam, talan nem is a bemeneti sebessegem rossz, hanem a fekhasznalat. Egyszer-egyszer belefutottam, hogy nem adta ki a kamyar, es egyenesen elindultam az ut szele fele, allo motorral, es csak a szelen tudtam fordulni. Tegnap egy jobb-bal kombinacio elejet 100-al vettem siman, az atforditas utan meg alig sikerul 50-nel. Ekkor ugrott be, talan az a baj, rossz fekkezeles miatt allva marad a motor. Amugy mindig a bal kamyar az, amiben ez elofordul.
Eleg lenne ha nem a 100% szel jonne a fejemre, hanem 50%, hogy ne suketuljek meg 100 felett. Most egeszen pontosan nagyjabol kb. a bukosisak aljaig er a levego, es egy sima 60 km-es orszagut utan is tele van a plexi bogarral. A zajrol nem beszelve...
A hátsó féket stabilizálásra is szokás használni, vagyis nemhogy nem állítja fel a motort anyarban, hanem inkább egy picit befelé dolgozza a motort. Én így tapasztalom.
Vagyis erősen ajánlott kanyarokban rászokni a használatára, főleg szűk fordulóknál.
Némely kép annyira "giccses" vagy festő, hihetetlen, hogy el se hinném, ha nem én csináltam volna a képet.
Ez az esős motorozás nem nekem való, nem annyira élveztem, főleg, miután az első sarkon megcsúszott a motor hátulja. Nem is mertem felmenni a pályára, elég volt az országút, a fényes aszfalton 70-80, a matton 80-90, a kanyarok baromi lassan. Viszont a várost élveztem, Kerepestől állt a sor, de nem nekem.
Itt találhatóak, minden kitűnő, hibátlan állapotban van, 1 éves termékek
http://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=b52832584127dcc3508881538c026db8
A hátsó lámpa úgy tűnik, elkelt.
Az FZ6S túraplexit gyári kicsire cseréltem, azóta legalább nem rázza a fejemet a szél 120 km/h felett - és csendesebb is.
vagy elmész tréningre, ami sokkal jobban felgyorsítja a dolgokat,hamarabb fogsz stabilabban,jobban,magabiztosabban motorozni.
Az utóbbit ajánlom.
Itt a szezon végén korrekt áron mehetsz ilyen tréningekre.....
Egyébként van abban valami, amit Zoli mond. FJR nagy plexivel nekem hangosabb mint FZ kis plexivel, mert FJR legkisebb állásban (elektromosan állítható) a plexim közepére engedi a szelet, míg az FZ az államra. Viszont FJR szélvédője legmagasabb állásban totál felfogja a szelet, csend és nyugalom a motorozás vele.
Nakeddel sokkal csendesebb tud lenni minden,ezért kéne lejebbvenni vagy kisebbet tenni fel,nem fog a sisakra terelni szelet.
Vagyis erősen ajánlott kanyarokban rászokni a használatára, főleg szűk fordulóknál.