Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha arra ilyen szépségek vannak, szólj azonnal és megyek
Csak nem Baranyában járatok Peti?
En mar lezartam ezt az evet 3 hete.Most csak tengek-lengek.
Egy Romániával nem lehet lezárni az évet
Nagyon raersz.
Ez az én világom
Némely kép annyira "giccses" vagy festő, hihetetlen, hogy el se hinném, ha nem én csináltam volna a képet.
Pedig a kevés alkalmak egyike az pont az ilyen esős idő, amikor talán jobb autópályázni, mint a fő illetve mellékutakon kerülgetni a vízzel teli, ki tudja milyen mély kátyúkat, meg a felfestéseket.
Reggel én is nézegettem a motort, a kabátot be raktam a kocsiba és az lett a lett a nyerő. Hazafelé már nem fog esni.:)
Tegnap lemostam a motort, utána lepucoltam a láncot, este befújtam. Egész éjjel szakadt, reggel másfél órát motoroztam szakadó esőben, a gatyám még vizes, a zoknit már levettem, a kabátom két kilóval nehezebb mint szárazon, az oldaltáskák esővédőjéből 1-1 liter vizet öntöttem ki, egyszóval, röviden és tömören: basszameg!

Ez az esős motorozás nem nekem való, nem annyira élveztem, főleg, miután az első sarkon megcsúszott a motor hátulja. Nem is mertem felmenni a pályára, elég volt az országút, a fényes aszfalton 70-80, a matton 80-90, a kanyarok baromi lassan. Viszont a várost élveztem, Kerepestől állt a sor, de nem nekem.
Maradt egy pár eladó dolog az FZ1-ről

Itt találhatóak, minden kitűnő, hibátlan állapotban van, 1 éves termékek
http://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=b52832584127dcc3508881538c026db8

A hátsó lámpa úgy tűnik, elkelt.
Nincsen.
Nekem szerintem gyari van. Van annal kisebb is?
Viszont olyan pornográf terpeszben kell rajta ülni hogy az már sok...............nekem.
Csak egy 4-es fúró és megfelelő mennyiségű huzalkötegelő kell hozzá.
Abszolút igaz!
Az FZ6S túraplexit gyári kicsire cseréltem, azóta legalább nem rázza a fejemet a szél 120 km/h felett - és csendesebb is.
nah ha ezt fz6s re felrakod, akkor azt jól megnézném
szerintem két lehetősége van az embernek vagy hosszú évek alatt magadtól jösz rá dolgokra, meg utána olvasol, nézel stb...
vagy elmész tréningre, ami sokkal jobban felgyorsítja a dolgokat,hamarabb fogsz stabilabban,jobban,magabiztosabban motorozni.
Az utóbbit ajánlom.
Itt a szezon végén korrekt áron mehetsz ilyen tréningekre.....


Egyébként van abban valami, amit Zoli mond. FJR nagy plexivel nekem hangosabb mint FZ kis plexivel, mert FJR legkisebb állásban (elektromosan állítható) a plexim közepére engedi a szelet, míg az FZ az államra. Viszont FJR szélvédője legmagasabb állásban totál felfogja a szelet, csend és nyugalom a motorozás vele.
A plexit,azért zajos mert mindent ráterel.
Nakeddel sokkal csendesebb tud lenni minden,ezért kéne lejebbvenni vagy kisebbet tenni fel,nem fog a sisakra terelni szelet.
A sisakot? Igy is kirohognek hogy XS-es.
Azt hasznalom, de ha ugy erzem, hogy tul szuk - persze sose szuk, mert a kanyarsebessegem messze van a maxtol - akkor reflexbol huzom az elsot is, es tegnap azon gondolkodtam, talan nem is a bemeneti sebessegem rossz, hanem a fekhasznalat. Egyszer-egyszer belefutottam, hogy nem adta ki a kamyar, es egyenesen elindultam az ut szele fele, allo motorral, es csak a szelen tudtam fordulni. Tegnap egy jobb-bal kombinacio elejet 100-al vettem siman, az atforditas utan meg alig sikerul 50-nel. Ekkor ugrott be, talan az a baj, rossz fekkezeles miatt allva marad a motor. Amugy mindig a bal kamyar az, amiben ez elofordul.
Elég fura leszek de vedd kissebbere.
Eleg lenne ha nem a 100% szel jonne a fejemre, hanem 50%, hogy ne suketuljek meg 100 felett. Most egeszen pontosan nagyjabol kb. a bukosisak aljaig er a levego, es egy sima 60 km-es orszagut utan is tele van a plexi bogarral. A zajrol nem beszelve...
A hátsó féket stabilizálásra is szokás használni, vagyis nemhogy nem állítja fel a motort anyarban, hanem inkább egy picit befelé dolgozza a motort. Én így tapasztalom.
Vagyis erősen ajánlott kanyarokban rászokni a használatára, főleg szűk fordulóknál.
Most mé mnodasz iiyet,ezzel mér ne lenne 100%?