Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem követtem végig az egész történetet, de esetleg a környező országok Yamaha képviseleténél nem lehetne megpróbálni elintézni a dolgot? Én a helyedben ezt megpróbálnám, az pedig nem érdekelne, hogy meddig tart főleg most, hogy lassan vége a szezonnak.
Az hogy Olasz,semmit nem jelent. A márkakereskedés felveszi az importőrrel a kapcsolatot és bekerül a rendszerbe. Tudom mert nekem is ez volt...a garanciát nem befolyásolja. Mindegy melyik oldalán volt a motor,beismerték hogy gyártási hiba! Magyarul rengeteg olyan motor van ami nem esett,mégis eltört. Én tuti perre vinném....
Igen ezt furcsálom én is behatárolták az időt.Egyébként Olaszba lett forgalomba helyezve a motor ez is egy gond lehet, illetve volt a jobb oldalán a motor, ami mondjuk sztem simán nem okozhatta a gondot, de lehet h mégis, szóval sok minden sajnos ellenem van.
Az a baj ezzel hogy túl sok idő volna, (esetleg mondanák h vigyem be szervízbe elküldik a vázat kivizsgálásra, és ha megállípitják hogy szar akkor ott maradok munkadíjjal a nyakamon(lenne vagy 150 ezer ft, meg lenne sztem félév mire lezongáráznák az egészet, onnantól mikor azt mondanák hogy na vigyem be, előtte meg lenne egy jó nagy hercehurca a Yamahával.Nekem ez a meglátásom.
Vazz, a 13 éves swiftben visszahívásban cseréltek első csillapítókat kompletten. Vicc ez az eljárás.
Sztem sem lehet behatárolni egy időtartamot, a suzuki tavaly hívta vissza a 2007 es modellévtől a gixereket főfékmunkahenger csere miatt.Nyilván más árkategória de ami szar az szar x idő után is!És nem egy tükörről beszélünk hanem VÁZRÓL!
Ez baromság!
Ha a gyártó beismerte hogy gyártásból eredő a hiba,akkor nincs ilyen hogy X év garancia.
Ugyanis nem mindenki egyformán használja a motort,nem ugyan azt a terhelést kapja.
Keress fel egy ügyvédet és nyerni fogsz! (a feleségem jogász,szerinte simán meg lehet nyerni egy ilyen pert)
Csak ezt a véleményt kérd írásban a Yamahától hivatalosan...
Van egy szuper festőm, aki ajánlott egy hegesztőt így ő fogja megcsinálni, relatív helyben is van nem kell több 100 km t hurcibálnom a dolgokat majd,Itthon szétkapom(legalább is ez a terv ) aztán meg reméljük össze is sikerül tenni! Ha mikor észreveszem megcsináltatom akkor már régen elis felejtettem volna a dolgot e helyett meg majd egy hónapja áll a dolog.Yamaha meg kapja b..
Hű, ez aztán nem tisztességes a yamahától.
Akkor fel van adva a lecke.
új váz 641.000 ft+ munkadíj, Sima team el beszéltem mondták hogy 70.000 ft ért megcsinálják úgy hogy elviszem szétszedik, megcsinálják, festik kb 1 hét alatt megvan, és eddig 5 azaz ÖT fz1 et csináltak ugyan ilyen problémával!!!!Viszont beszéltem egy szerelő sráccal aki nem ajánlotta őket.
Mondták mennyi egy váz?
Amúgy én dumálnék a sima team-el erről.
Valszeg lazán lehegesztiik,csak akkor ujra kell szinterezni és szétdobni darabra az egészet.
Erre jutottam a yamahával....
"Ahogy a Yamaha Harmati kollégái is tájékoztatták Önt, sajnos nem tudunk ingyen segíteni.
A gyár valóban ismeri a jelenséget, amit kivizsgált és arra jutott, hogy mivel a hiba oka fent áll gyártásból eredően, így az nagy valószínűséggel garancia időn belül jelentkezik.
Ugyanakkor előrelátóan a váz repedéses esetek elszámolásának lehetőségét további 3 évvel megtoldotta az ügyfelek megelégedésére.
Gondolván, ha a váz tényleg hegesztési hibás, akkor az el fog repedni 1-2 éven belül, ha nincs hibája utána sem.
Az Ön motorja 2007-es értékesítésű, az első 5 évben kiterjesztett garancia keretében, ingyen tudtunk volna segíteni, 4 évvel később már sajnos csak térítés ellenében tudjuk megjavítani a motorkerékpárt.
Javítási igényével keresse bátran a Yamaha Harmatit vagy bármely márkakereskedésünket.
Kérem szíves megértését!"
vettem már tőle gumit!
Jófogáson hirdetnek egy Egrus dobot FZ6-ra.
Sajna nincs számítógépes hozzáférésem így nem tudok máshogy linkelni. Igen, összekötőt még mindenképp fabrikáltatni kellene hozzá, ráadásul így hogy nincs konkrét pozitív visszajelzés nem is merek beleugrani. Találtam most a Sakál által készített gyári helyre passzoló dobot szimpatikus áron, valószínű inkább emellett fogok dönteni. Köszi!
Melyik nem?
Sok élményt hozzá! Látom, ez a gép már kapott az élettől
Üdv! A döntés megszületett. Az első pár száz kilométeren elég meggyőző a paripa.
Feltételezem akkor összekötőt mindenképp kell csináltatni hozzá, az még 15e Ft (FZ1-hez ennyi az igényes) plusz némi macera, míg találsz megfelelő embert. Kár, hogy nem látom, így nem tudok nyilatkozni másról.

Mr. Pampamilla is csinál koppincs kipufogókat: https://www.facebook.com/profi... - ezek egész jól néznek ki.
Rádiós stilye-ban irom.
Sima carbon mintas troval slipon dob 37 dodo aron 25 postakoltseggel.
Csak nehogy egy tompitas nelkuli minike robogohoz tervezett uvotos ize legyen.
Én sajna nem tudom megnyitni az oldalt. Linkelnéd számítógépről kérlek?
https://m.aliexpress.com/item/...
Itt van pl egy, de ez egy a sok közül. Az ára töredéke egy olyan megoldásnak amelyet itthon tudnék venni rá, és videókat nézve róluk elég meggyőzőek. Abban kéne nekem csak a segítség, hogy melyik az amelyik tényleg passzol rá, mert itt felsorol mindegyiknél vagy 10 variációt amire elvileg ezek jók. Gondoltam hátha valaki próbálkozott már ezzel a megolsással. :)
Ha belinkeled nekünk, többet tudunk mondani. Én még soha senkiről nem hallottam, hogy Aliexpress-ről rendelt volna KIPUFOGÓt.
Sziasztok! Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van-e köztetek olyan, aki az ali...ss nevezetű oldalról rendelt már kipufogót Fz6-ra. Ezzel kapcsolatban szeretném felvenni vele a kapcsolatot, vélemények és tanácsok reményében. Köszönet!