Technikai kerdes - tudom, tapasztaljam ki - kanyarban a hatso fek is felallotja a motort, vagy csak az elso?
Mas: milyen plexire tudom cserelni a gyarit, ami a 186 cm-es magassagom mellett is elviszi a fejem nagyreszerol a szelet? A Puig az magasabb? Valakinek van esetleg kiprobalni?
Kutatás-fejlesztés célból, magyar cégként fejlesztünk különböző kompozit járműalkatrészeket. Eladóvá vált az egyik FZ6 első sárvédőnk. Anyaga prepreg karbon. Név nélkül, a nagyobb sportautó gyárak pontosan ezt az alapanyagot használják. Különböző méréseket és gyártástechnológia fejlesztéseket végeztünk rajta, emiatt egy kis karcolás található a lakkozáson a motor hátulja felöli részén, ettől eltekintve vadonat új állapotú. A fotókon látszik, hogy a szénszálas alkatrész gyártás tetejét képviseli. Későbbi bevezető ára nagyjából 50.000 Forint lesz ennek a kategóriának, de a karc miatt ez most jóval olcsóbb. Akit érdekel írjon nyugodtan e-mailt az and@kandsi.com-ra, vagy elérhető vagyok a 706704407 számon.
Ezek a magsalabu furazsirafokat nem kedvelem,meg viktor shivere is magas kormanyos volt.
Tenyleg kivancsi leszek hogy kihoznak egy felidomos street verziot vagy nem.
sport-tura vagy tura-sport kategória vagy mi fene, akkor te sportosabb dolgokhoz lehetsz hozzászokva, pedig ahogy öregszel, nem biztos arra kell törekedni
Áh frászt,mondanám hogy erőben a streetel pariban van de ugyse hinnél nekem.
Nem csúszkáltam csak olyan fura magasan van a kormány,és behúzva van a seegge mint a futó juhászkutyának,lábak meg alul mint a bárszéknél egyenesen alattam nem hátul.Brrrr de csalódás.Én meg csípem az orros fenék feljebb kormány lejjebb ülőpózt.
A plexinél gagyibbat nemigen láttam.
De 15 perc alatt megfájdult a hátam és kapaszkodtam nehogy lecsússzak a bárszékről.
Ilyet a 20 éves hasalóshonda se csinált.
'11 és '12-es képek. Itt remélhetőleg nem lesz út építve (blokkolják a természetvédők). Nem olyan nagyon offroad ez... szárazon csúszós és poros murvás-köves út, ami nedvesen se saras, tehát akkor még jobban is járható mint szárazon. Szerintem bármivel végig lehet rajta menni.. csak mondjuk élvezni bármivel azért nem lehet.
Igen, mindkét galériának része a transalpina is.
Ezek a kopások fokozatosan alakultak ki az idom alján.. van benne egy kis mátra, egy kis tátra,, egy kis bihar egy kis keleti kárpátok, egy kis krími hegység, egy kis macin, meg az akkor friss transzalpinás kopások. Eddig meg egy kicsit tovább lehet ereszteni a 900-ast ha jó kedv, tiszta a burkolat és vannak kanyarok.
Barátom egy új tracerrel jött, úgyhogy gyorsan visszafordultunk. Mi délről támadtuk meg, ott egyből murvával kezdődött.... amugy van egy behajtani tilos tábla is,még az elején kirakva...
Viszont ha Herkules fürdő mellett mész a 67 esen, ott tudsz dobni az út szélén egy gyors masszázst kár,hogy nem fotóztam le
Köszi. Ezek mikori képek? Csak mert néhol elég offroad, de tapasztaltam tavaly és az idén is hogy arrafelé (déli Kárpátok) sok útépítési projekt van folyamatban. Ha jól látom a következő képkockák már Transalpina új állapotában amit pár éve csináltak meg. A kopott alsó idomról eszembe jutott, hogy megnézem már Én is mi ért le a motorból a múltkor a Biharban. A Békás szoroson túl is van egy víztározó, ahonnan tavaly azért nem mentünk tovább észak-kelet-nek, mert egy szembejövő magyar srác yamaháján tisztán kivehetők voltak a karistok az útviszonyoknak hála. Azt mondta ha jót akarunk magunknak meg a motornak ne menjünk oda. Végül nem is mentünk, hanem visszafordultunk a szoros felé.
Ha érdekel, nekem van feltöltve elég sok kép a 66A-ról.
Az egyik ebben a galériában itt kezdődik (már a burkolatlan része) , ha visszafelé lapozgatsz akkor még van 4-5 kép ahol fasza aszfaltos. https://www.sportmotor.hu/foto...
A másik galériában pedig itt kezdődnek a 66A-s képek, itt kevesebb van. Másodjára nem volt akkora élmény.. meg nem is cél volt, csak ha már arra jártam arra is mentem. https://www.sportmotor.hu/foto...
Úgy látom a leírásodból, hogy nagyjából azt tapasztaltad Romániában amit írtam neked indulás előtt. A 66A úton végül végigmentetek? Ha igen akkor milyen volt a minősége?
"Ez sajnos ilyen"
Igen, Romániában az a szabály, hogy nincs szabály. Nem zavarja őket a záróvonal, szembejövő, piros lámpa stb. Rám is villantottak, amikor megáltam a pirosnál. Sajnos Magyarország is kezd hasonlóvá válni, meg kell köszönni, ha megadják az elsőbbséget...
Mas: milyen plexire tudom cserelni a gyarit, ami a 186 cm-es magassagom mellett is elviszi a fejem nagyreszerol a szelet? A Puig az magasabb? Valakinek van esetleg kiprobalni?
Kutatás-fejlesztés célból, magyar cégként fejlesztünk különböző kompozit járműalkatrészeket. Eladóvá vált az egyik FZ6 első sárvédőnk. Anyaga prepreg karbon. Név nélkül, a nagyobb sportautó gyárak pontosan ezt az alapanyagot használják. Különböző méréseket és gyártástechnológia fejlesztéseket végeztünk rajta, emiatt egy kis karcolás található a lakkozáson a motor hátulja felöli részén, ettől eltekintve vadonat új állapotú. A fotókon látszik, hogy a szénszálas alkatrész gyártás tetejét képviseli. Későbbi bevezető ára nagyjából 50.000 Forint lesz ennek a kategóriának, de a karc miatt ez most jóval olcsóbb. Akit érdekel írjon nyugodtan e-mailt az and@kandsi.com-ra, vagy elérhető vagyok a 706704407 számon.
Szép napot mindenkinek!
Andris
Tenyleg kivancsi leszek hogy kihoznak egy felidomos street verziot vagy nem.
Nem csúszkáltam csak olyan fura magasan van a kormány,és behúzva van a seegge mint a futó juhászkutyának,lábak meg alul mint a bárszéknél egyenesen alattam nem hátul.Brrrr de csalódás.Én meg csípem az orros fenék feljebb kormány lejjebb ülőpózt.
De 15 perc alatt megfájdult a hátam és kapaszkodtam nehogy lecsússzak a bárszékről.
Ilyet a 20 éves hasalóshonda se csinált.
Igen, mindkét galériának része a transalpina is.
Ezek a kopások fokozatosan alakultak ki az idom alján.. van benne egy kis mátra, egy kis tátra,, egy kis bihar egy kis keleti kárpátok, egy kis krími hegység, egy kis macin, meg az akkor friss transzalpinás kopások. Eddig meg egy kicsit tovább lehet ereszteni a 900-ast ha jó kedv, tiszta a burkolat és vannak kanyarok.
Viszont ha Herkules fürdő mellett mész a 67 esen, ott tudsz dobni az út szélén egy gyors masszázst kár,hogy nem fotóztam le
Az egyik ebben a galériában itt kezdődik (már a burkolatlan része) , ha visszafelé lapozgatsz akkor még van 4-5 kép ahol fasza aszfaltos.
https://www.sportmotor.hu/foto...
A másik galériában pedig itt kezdődnek a 66A-s képek, itt kevesebb van. Másodjára nem volt akkora élmény.. meg nem is cél volt, csak ha már arra jártam arra is mentem.
https://www.sportmotor.hu/foto...
L
Igen, Romániában az a szabály, hogy nincs szabály. Nem zavarja őket a záróvonal, szembejövő, piros lámpa stb. Rám is villantottak, amikor megáltam a pirosnál. Sajnos Magyarország is kezd hasonlóvá válni, meg kell köszönni, ha megadják az elsőbbséget...