Nem voltam itthon. Nem tudom aktuális e még. A 66A az még mindig murvás-köves szerintem, mivel természetvédelmi okokból (európai egyik utolsó, emberi beavatkozásoktól mentes őserdején vezet át) nem lehet leaszfaltozni (pedig helyi igény volna rá).
Az út szerintem bármilyen motorral végigjárható, mert annyira nem gáz sehol sem (bár ez változhat évről-évre). Az pedig külön érdekes, hogy esős időben hiába vannak nagy és sok helyen igazán mély tócsák is, sokkal jobban járható mint szárazon... mert szárazon valahogy jobban csúszik mint nedvesen.
Szóval ennyi. GS BMW-vel nem kell megijedni tőle...Annyira nem is hosszú, csak valami 60-70 km a "terepes" szakasz emlékeim szerint.
Megnézte egyébként már valaki, hogy melyik része kopik el a feszítőnek? Én még nem szedtem szét, az FZS-ben lehet, hogy más fajta van, meg nem is jellemző a vezérlés korai kopása (sem a feszíőé, sem a láncé).
Az enyém nagyon hangos, már zavar, 56e km van benne.
A 47e Ft szerintem is sok, és ezt használtan nem szabad megvenni, ki tudja hogy abban hány km van...
A srác, akié ez a Fazer, nem nagyon beszél angolul, magyarul meg pláne nem, így nem jutottunk dűlőre, hogy is csinálta. Ötlet? A karbon az fólia, de hibátlanul van kivágva, biztos nem kézzel vágta.
Lézerrel? De hogy vett méretet?
Köszi, megtettem.
Nem olyan veszett nagy a reszketés a közepén, csak kicsit rázza a csavarhúzót, de azért rázza.
Az a 47 ezres ár pedig szerintem irreálisan sok, és most nem a mo-i fizetésekhez néztem, csak úgy általában.
Nekem 58 ezer km van a mociban.
Azért ír burkolatlant, mert az nagy eséllyel az is. Az ilyen helyeken azonban nem csak az út a gáz, hanem az állandóan támadó, csapatba verődött kutyák is. A magyarok lakta részeken is van kutya, de sokkal kevesebb mint az echte román részeken. A szemét helyzet állítólag változott mostanra, de Én akkor elképzelni sem tudom mi volt korábban, mert alapvetően az különbözteti meg a román duzzasztógátat egy osztráktól, hogy a román vizében benne van vagy száz köbméter műanyag flakon. Pedig gyönyörű a táj, csak szerintem még mindig nem tudják eléggé értékként kezelni.
Google maps-en néztem meg a térképre húzható emberkével. Ahol van fotó (kék a térkép) ott normál állapotú aszfaltos út van a képen. Kár hogy nem az egész hosszát fényképezték. Tavaly Herkulesfürdőn meg éppen csatornáztak, fel volt túrva a település és volt némi szag is. Gondolom mostanra végeztek azért.
Az biztos, hogy a google-ban sárgával jelölt utakról nem szabad letérni Romániában, mert az csak szívás lesz motorral (már ha nem endúrózás a cél). Egyszer megpróbáltam levágni az utat és az E81-ről lementem a 709M-H útra Perisani felé hogy a Transzfogaras déli bejáratához jussak. Hát nagyon nem kellett volna, mert egy pár km után az aszfalt átváltott saras-kavicsos útba, így azután szégyenszemre visszafordulás lett belőle.
Az IGO nekem nem tervezi azokat az utakat sem amelyek nem egész évben járhatók. Bár lehet ez csak beállítás kérdése. Állandóan kerülőket javasol. Ez volt idén a Bihar hegységben is. Marhára zavaró, hogy ott van nálam a technika és mégsem használható.
Koszi. A youtube videók alapján föld út. Nem tudom mennyire nyomvajus,de ha esik tuti cumi.... A gps em is burkolatlan útnak hivja. Nah majd kiderul vagy elkerulom
Tavaly augusztusban voltam csomagokkal asszonnyal Herkulesfürdőn, majd onnan a 67D úton mentünk északkeletnek, ami azután elfordul Zsilvásárhely felé. Utána a Zsil völgyén mentünk fel az E79-en Petrozsényig. Az az út jó volt. A 66A a google képek alapján a megyehatártól Kimpulunyág-Lupény-Vulkán szakaszon jónak tűnik, csak a 67D elágazástól odáig tartó szakasz nincs feltérképezve.
Azt tudom, hogy a Petrozsény és Transalpina közötti szakaszt (7A) tavaly éppen felújították mikor ott voltunk, mert végig a felvert aszfalt helyén lévő murvás sárban mentem ott esőben. Nem volt egy felemelő élmény a kihalt hegyen a hidegben.
Nekem azt csinálta párszor hogy elindultam és kb 1 km után kivillant a lámpa! megálltam kb 5sec. és már ki is aludt! Ezt addig játszotta el amíg nem tettem bele kb 2dl. olajat! Azt nem tudom hogy milyen szinten volt az olaj pontosan! De gondolom az is számít milyen sűrű az olaj! Nekem csak reggel meg este a hidegben mutatkozott
Utána néztem a youtube on a 66A (Ro.) útnak. Egyedül, eső nélkül endurózásnak jó volna, de csomagokkal, meg asszonnyal, nem biztos bevállalom.
mondjuk ezek 5 éves videók, de nem hinném végig zsír aszfalt lenne....
Pedig az csak a szintet jelzi... fura is lenne ugyan azzal a visszajelző lámpával két, egymástól igencsak különböző súlyosságú visszajelzést közölni a felhasználóval.
Az olajszint jelző elég pontosan jelzi, hogy minimumra csökkent a szint... szóval piros lámpa ide vagy oda, nem kell vele rögtön megállni, a másik esetben pedig azonnali stop lenne a kívánatos.
Egyébként honnan gondolod hogy nyomást is jelez? Yamaháéknél ez nem szokás
A Martin dob külön nem eladó?