Nekem 30e km után szart be. Phaser motorjával kerültem egyet, akkor éreztem, hogy milyen könnyű az ő kuplungját behúzni, enyémet nehéz volt mióta megvettem.Elkoszolódott vagy nem tudom, alig lehetett behúzni egy idő után hiába lett kitakarítva, megjáratva teflon sprayel, semmi nem segített csak a csere. Nem volt agyonfeszítve mielőtt erre gondoltok, volt holtjátéka rendesen. Viszont ilyen hangja volt mikor behúztad, mint egy béka... :D
Megmondom őszintén egyre nagyobb a gyanu hogy az angoloknál van egy halom szétszedett fz1 ami alapján tervezték,vagy ugyanabba a shopba jáérnak csatlakozókért.
15000 a gyári, de 1 hétre jönne meg. Úgy néz ki, profi belső lesz benne cserélve, mert a külső jó állapotban van. A javítás csak 3500 pénz.
Másnak is volt ilyen probléma?
Az oldaldeknin az a színes mutyi nem motorolaj? Esetleg ha tudod, megmondhatnád, mennyibe kerül a bóvden hozzá. Gyárit veszel? Megelőzés céljából én is cserél(tet)ni akarom, mert nem sok van neki már hátra a tapasztalatok szerint.
Első ránézésre megeggyezik az fz sorozattal,de azert jo lenne pontosítani.
Ha új utangyartottat akarsz akkor a shoxot kerdeznem meg... Vagy bontokat...
Sziasztok!
Vészi Gergely vagyok pécsről, és egy mt-01 boldog tulaja, sajnos mt forum nincs, így idecsapodtam ha nem bánjátok. :)
Kérdésem az lenne, hogy lábtartót , illetve koptató csavart hol kapok hozzá, esetleg yamahán belül,van olyan tipus amivel csereszavatos? Köszi!
Koszonom, a motorom meg van hozza, de gondoltam, hatha nem kell szetszedni mericskelni, tudja valaki ezeket az adatokat vagy valahol van valami dokumentum hozza
http://youtu.be/C1ZKTSug6VI