Köszi ott meg találtam ,de a robbantott ábra alapján azt mutatja , hogy az alján van a kipufogó és a blokk között, de vagy mi vagyunk vakok vagy nem nem tudom már. Azért kéne némi segítség akinek van ilyen hogy hol lehet... valami ki indulási pont
Sziasztok !
Van egy 2005-s FZS 1000 motorom és sehol nem találjuk az olaj gombát még a robbantott ábra alapján sem:) Hol kéne keresni kivül belül fent lent, pls kéne valami támpont ...
Köszi!
Sziasztok! Most lettem tulajdonosa egy FZ6s-nek.Nagyon szuper masina.Szeretnék rá hátsó dobozt rakni.Milyen tartót ajánlanátok hozzá. Valakinek esetleg nincs eladó tartó+doboz?
Ha dinamikusan akarod használni az FZ6-ot, szerintem 6 körül érdemes váltani. Ha sietsz, akkor 8-11 között, ha nem, akkor ahol szoktál, 3e körül (én nem szoktam itt még váltani soha). Ilyen szempontból nagyon hasonló az FZ6 és FZ1 teljesítményleadási görbéje.
Fz6-on soha se motoroztam, de az a lényeg, hogy gyorsítani csak onnan gyorsíts ahol már nem erőlködik a motor, ha pedig sietni akarsz, akkor nyomatékmaximumnál válts (legyen az bárhol). Kb ez a tartomány a normál üzemi.
Egyszer már azt hiszem kérdeztem, de nem emléxem konkrét válaszra. Mi a motor rendes használatnak megfelelő fordulatszám-tartomány?
Ha nagyon elgurul a gyógyszer, akkor előfordul, hogy 10e-nél váltok fel, de jellemzően 3e környékén. Onnan a gyorsítás nem esik jól neki hirtelen, ezt már tudom. De ezek csak amatőr próbálgatások. Hol jó használni? Nyilván pályán adja magát, hogy a 130-hoz tartozik kb. 7e-es fordulat, ott nincs nagyon mese. :-)
Koszonom a segitseget, ma már semmi se hallatszott, voltam fuggetlen szerelonel, meghallgatta, szerinte semmi baja, beszeltem az ertekesitovel is, azt mondta vigyem el hozzá ha csorompol v.mi kicsereli, nem vittem hozza mert ma semmi se szolt. A km realis, 2004 es gyari gumi vana gepen, elol, hatul már persze csereltek.
OFF Amugy én innen vásároltam az emult 7 evben a viragomhoz eredeti alkatreszeket, jo arak vannak es eredeti minden, a szallitasi ido huzzos mivel Amerikabol jon. Szeles utat mindenkinek, amugy a km realis, 2004 es gyari gumi vana gepen
Nem terveztem szupertehén vásárlást,nekem a tracer 900 lett volna jó mert könnyebben pakolható mint a mostani.
De kiábrándító volt az ergonómia.És a blokk nem ad többet mint a 675-ös street.
Ha a képek alapján látható 765-köbcentis street lesz ősszel akkor az nyer szerintem nálam.
A tracerren tételesen a tapasztalataim.
-a blokk tényleg jó,húz ahogy kell,a kivitel minőségi,lehet gyárilag dobozolni.
-negatívumok.A képek alapján magas villanyakkal készül amitől tényleg magas egyenes üléspóz lesz de ettől állandóan lecsúszok az ülésről hátra így görcsösen kapaszkodok,ami szar gyorsításkor mert nagyon megindul a gép,könnyen dől,jól,ügyesen fordul.
Az ülésének a tervezőjét ki kéne nyírni mert olyan mint egy cementesszsák annyira kemény,a futómű lágy himbilimbi ami jó lenne szar úton de libeg a bódé,szal nem,annyira nem jó.A fékek tényleg szuperek megáll mintha horgonyt vetne.
Nos összességében a futóművet módosítani kéne az ülést átszabni már vétel után és a behúzott seggű pulikutyán ülő érzésen ez sem segítene.Geometriába nem tudnék változtatni.
Szal ha az angolok nem basszák el ezeket akkor ő lesz a nyerő.
Van valakinek eredet Fzs1000 dobja aminek a csove ep ? Nekem csak a cso kellene potlasra...
De egesz dob is johet...csak occso legyen :)
Fri@freemail.hu
Jah es keresek vkit aki jartas egy gyors CAD tervezesben. Csomagtarto kellene. Ezt persze ha kesz kozkinccse tennem ahogy az oldaldoboz tartot is...
Most néztem, a tied sem rossz, főleg a színe:-)