Sziasztok! Ma indultam volna motorozni egyet, jó barátom is megérkezett már épp az induláshoz, indítanám be a motort, akksi meghalt...természetesen ma egész nap áramszünet volt az utcánkban, nehogy véletlenül töltőre tehessem. Tartottam ettől a gondtól, mert tudtam, hogy a tank alatt van az akksi, nem az a pikkpakk megoldható dolog. Most próbálom tölteni az akksit, szerintem kuka lesz, elválik. Viszont kérdésem az lenne, hogy kivenni az akksit mennyire macerás művelet, hogy kell a helyéről kiszedni, van valami speciális tudnivaló hozzá? Mert ez vár rám úgy néz ki. Most ez miatt hirtelen nagyon nem örülök neki, hogy az ülés alatt van a kipuff rendszer, és így nem fért el az akksi.
Eladóvá vált egy sportos hangú gyári dob (belső átalakítva).
Akit érdekel Budapesti átvétel lehetséges. Ha jófej vagy, segítek felrakni mikor jössz. :)
Videó amit mindig mindenki kér, de szerintem soha semmi nem hallható rajta.: :D http://youtu.be/TIJwaGLzip4
Totálisan nem jön át a hangja ami eléggé üt. Nekem meg nincs kedvem a szomszédokkal hadakozni, mert reggel 6-7 között indulok általában el...
Szóval ha valami olyan kell, ami gyárinak tűnik, hogy ne b@sztassanak a yardokm akkor ez a te választásod.
2 éve vettem, 21e km-el, most van benne 25
Magyarországi, Szombathelyen vették
3 kulcs, meg a szokásos dolgok
Extralista:
MIVV GP Carbon slip on
Motodynamics hátsó LED lámpa, beépített irányjelzővel és figyelmeztető féklámpával (felvillanáskor 3at gyorsan villan mielőtt égni kezd)
E betűs, vizsgán átment vele
videó róla: http://youtu.be/ZeWvZtUv3Bg
SW-Motech bukócső
Puig Smoke szélterelő
2500 km-t futott Michelin PR4
Állítható fék és kuplungkar
Első tengelygomba
Hátsó emelőszem bukógomba is egyben
FZ8 tükör
Kicsi rendszámtartó
Minden gyári alkatrész bedobozolva jár hozzá
Kérésre pár nap alatt lecsupaszítjuk gyári állapotra
Első fékbetét tavaly lett cserélve
Tank bal oldalán egy meggymagnyi horpadás, így vettem. Horpadások doktora Gödöllőn azt mondta, hogy 50% esélyt ad neki. Megpróbálja, ha nem sikerül, ingyen volt. Már nem én fogom elvinni.
Igazából a gyere el nézd meg, biztos nem fogsz csalódni kategória. Nem sajnáltam a pénzt rá, és ha nem jelenik meg az MT-10, még sok évig megtartanám, mert magamnak nem tudok megfelelőbb motort.
Nyíregyháza Yamaha Karsai fogja hirdetni jövő héttől, vagy itt lehet privátban kérni elérhetőséget :)
Ár: 1,75
Két kép van az előző hozzászólásomban, amire válaszoltam
Sziasztok!
6.5 év után véget ért a nagy kalandom a Fazerrel. Egy Dolomitok túrával koronáztuk meg az együtt töltött időt és a 46 ezer km-t. 81 ezerrel ment el, lényegében olyan állapotban, ahogy vettem 7 évesen, 35 ezerrel. Az első érdeklődő meg is vette.
Megmaradt viszont róla az MRA Vario túraplexi, amit júniusban vettem rá és nem akartam árában odaadni a motorral. Próbáltam több mindennel a motort, ez vált be legjobban.
Ha valaki érdekel, számlával, karcmentesen megveheti. Ára 39.5 ezer volt, eladom 25-ért.
Eladóvá vált egy sportos hangú gyári dob (belső átalakítva).
Akit érdekel Budapesti átvétel lehetséges. Ha jófej vagy, segítek felrakni mikor jössz. :)
Videó amit mindig mindenki kér, de szerintem soha semmi nem hallható rajta.: :D
http://youtu.be/TIJwaGLzip4
Totálisan nem jön át a hangja ami eléggé üt. Nekem meg nincs kedvem a szomszédokkal hadakozni, mert reggel 6-7 között indulok általában el...
Szóval ha valami olyan kell, ami gyárinak tűnik, hogy ne b@sztassanak a yardokm akkor ez a te választásod.
Alkuképes 45 az irányár.
Üdv, Attila
Első-hátsó fém fékcső (Első: Galfer Hátsó: HEL márkájú), 45 pénz volt, 40ért kell valakinek?
16 fogas első lánckerék 4 ezer volt, 3ért?
2 éve vettem, 21e km-el, most van benne 25
Magyarországi, Szombathelyen vették
3 kulcs, meg a szokásos dolgok
Extralista:
MIVV GP Carbon slip on
Motodynamics hátsó LED lámpa, beépített irányjelzővel és figyelmeztető féklámpával (felvillanáskor 3at gyorsan villan mielőtt égni kezd)
E betűs, vizsgán átment vele
videó róla: http://youtu.be/ZeWvZtUv3Bg
SW-Motech bukócső
Puig Smoke szélterelő
2500 km-t futott Michelin PR4
Állítható fék és kuplungkar
Első tengelygomba
Hátsó emelőszem bukógomba is egyben
FZ8 tükör
Kicsi rendszámtartó
Minden gyári alkatrész bedobozolva jár hozzá
Kérésre pár nap alatt lecsupaszítjuk gyári állapotra
Első fékbetét tavaly lett cserélve
Tank bal oldalán egy meggymagnyi horpadás, így vettem. Horpadások doktora Gödöllőn azt mondta, hogy 50% esélyt ad neki. Megpróbálja, ha nem sikerül, ingyen volt. Már nem én fogom elvinni.
Igazából a gyere el nézd meg, biztos nem fogsz csalódni kategória. Nem sajnáltam a pénzt rá, és ha nem jelenik meg az MT-10, még sok évig megtartanám, mert magamnak nem tudok megfelelőbb motort.
Nyíregyháza Yamaha Karsai fogja hirdetni jövő héttől, vagy itt lehet privátban kérni elérhetőséget :)
Ár: 1,75
Két kép van az előző hozzászólásomban, amire válaszoltam
Köszi, hogy végigolvastad :D
Ráadásul az összes szél a fejemre jön.
Azért egy motor kell a házhoz
Legközelebb mindenképpen menjünk!
És mi lesz helyette vagy mi van
6.5 év után véget ért a nagy kalandom a Fazerrel. Egy Dolomitok túrával koronáztuk meg az együtt töltött időt és a 46 ezer km-t. 81 ezerrel ment el, lényegében olyan állapotban, ahogy vettem 7 évesen, 35 ezerrel. Az első érdeklődő meg is vette.
Megmaradt viszont róla az MRA Vario túraplexi, amit júniusban vettem rá és nem akartam árában odaadni a motorral. Próbáltam több mindennel a motort, ez vált be legjobban.
Ha valaki érdekel, számlával, karcmentesen megveheti. Ára 39.5 ezer volt, eladom 25-ért.
Volt hideg(4fok)-eső-meleg- minden földi jó....
37000km 2008-as