Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A sisakod tetejere szigeteloszalaggal tudsz tenni egy ilyet:

- Vagy ha nagyon komolyan akarod venni, mar vannak DeLoreanos fluxuskondenzator-szeru statikusmezo-generatorok, amik egy adott terben biztositanak toltest. Errol is csatoltam kepet. Persze vannak kisebb meretben is.

Na, a viccet felre teve, ha tenyleg egy nagy projektben gondolkodsz, vannak telefon meretu power bankek, amiket a kabatod belso zsebebe tudnal rakni es egy rovid kabelen tudnad tolteni a kutyut az alladon. Lehet a kabelt nagyon fujna a szel es ez egy rossz otlet.
Legközelebb lökd be ezt hátha bejön neki.

http://youtu.be/UAHO-trROm8
Ez volt kéznél. :-)
Én is szeretném. Csak a kormányon nem jó, mert a plexi becsillog. Ha a kormányon megpróbálom "kiemelni" magasságban, (hogy ellásson a kamera a plexi és a tükörszár között) akkor a plexi sokat kitakar (és becsillog), illetve remeg az egész. Szóval még mindig nincs jó megoldásom. Lassan megpróbálom sisakra ragasztva is, de akkor meg a töltés nehézkes.
Mé titta denszes.
Hat ez a zene alatta...
Nekem igy kicsit "szemelytelen", akar gordeszkaval is lehet ilyen videot csinalni. En ha videoznek, szeretnem ha a motor egy resze is benne lenne.
Felraktam a kamerát a tükörre.
Egy kicsit mozog. Gyorsított lejátszásnál nem olyan zavaró, illetve normál lejátszásnál is elsősorban a szélén nagy a "kilengés". És ebben már benne van a kamera stabilizálási funkciója is.
A következő próba a tükör melletti kis plexi részre ragasztott tappancs lesz.
http://youtu.be/cHdCx1LjLds
Teljesen mindegy mit teszel.
Mindkét példa negatív következményeiről van tapasztalatom.
Adott egy csaodás japán termék.Félig tankolva állt szerintem pár évig.
A tank felső fele azért rozsdált meg mert a levegő nedvességes kicsapódott a falán az alja a csap körül meg azért mert a benzin ndevességtartalma leült az aljára.
Még talán a full üres egy fokkal kevésbé de az is szomorú volt.
Ha leengeditek szórjatok rá valami olajfilmet belűre ha tudtok,vagy folyamatosan ki kell üríteni a tankot és újat bele.
Ha nem menet közben akkor esetleg kannába,bár az rohadt macerás kéthavonta.
Én két okból tankolom mindig tele hosszabb állás előtt. Egyrészt, mert vasból van a tank, és nem akarom, hogy elkezdjen rozsdásodni, másrészt, mert amikor egyszer egyéb okból leengedtem a karbiból a benzint, az úszóháztömítés úgy kiszáradt, hogy utána darabokban hullott ki a helyéről. Persze lehet olyat is, hogy a karbiban benne hagyom... Nyilván FZ6 esetében ez nem szempont. A benzinből hosszú állás után kiváló csapadékot a szűrő úgyis megállítja, szerintem ez nem mérvadó. A lentebbi linken írják, hogy a repülőbenzinben nincs alkohol, ezért javasolják azzal feltölteni a tankot. Néhány nappal ezelőtt leírtam, hogy nekem a 100LL használata után mind a négy karbit szét kellett szednem, mert feloldotta a tizenéves lerakódásokat (vélhetően az úszóházból).

Tény, hogy a fenti veszélyek nálam nem annyira jelentősek, mert a téli időszakban is elfogy jónéhány tank benzin.

Mindenesetre szerintem néhány heti, de akár 1-2 hónapos állásnál ezektől a dolgoktól nem kell, hogy fájjon a fejünk...
Van benne valami, lehet, hogy jobb leengedni hosszú állás előtt teljesen.
A tele tankról is megoszlanak már a vélemények, a mostani benzinösszetétel miatt állítólag előnyösebb az üres tank télére.
http://www.motortank.hu/?option=ethanol
Értem!

Lentebb nagyjából leírtam, mire érdemes figyelni hosszú üzemszünetnél.
Le. :-)
Arrol, hogy en emeletesben lakom, nyaron pengetek egy rakas penzt, hogy 15-20 perc bkv-zas (vagy autozas) utan felulhessek a vasra, mig telen le tudom rakni a varos masik vegen csaladnal/a cegnel, de akkor csak napkozben ferek hozza/videken csaladnal, ahol nagyjabol minden hetvegen hozzaferek.
De, mivel nem kozlekedesi, hanem elvezeti eszkoz a motor, es lentebb emlitett okok miatt kocsihoz vagyok kotve (asszony, gyerek), lehet, hogy ket het mulva leallitom a vasat valahol, es tavaszig nem megy egy metert sem.
Le.
Ez meg a másik...
Egyébként, ha tényleg nem fogod használni, néhány dologra kell csak figyelni: motort lemosni, aminek zsírosnak kell lenni, az legyen zsíros, aminek száraznak, az legyen száraz. A tank legyen tele, az akksit néhány hetente karbantartani, és nagyjából kész is vagyunk.
Nincs is tél....
Egyáltalán mi az, hogy "elteszem téli álomra"? Én télen is ugyanott tárolom, ahol nyáron. Ha kell, előveszem, ha nem kell, nem veszem elő. Sok ember külön rituáléval ezt csinálja... Lemaradtam valamiről?
A hétvégéken vagy iskola, amikor az asszony miatt kell a kocsi, vagy nincs suli, akkor viszont a fiam miatt kell a kocsi. Vagyis a következő 4 hétvégén tuti nem tudok motorozni. Ha viszont leviszem a járgányt vidékre, legalább annyi lehetőségem van, hogy - bár kocsival vagyok -, hétvégente kéznél van a vas, tudok menni egy karikát.
Nem azert de szerintem korai elrakni.
Én 3 évvel ezelőtt még jól bírtam, de mióta mégjobban lefogytam, fázós lettem.

Lassan (ha igaz, két hét múlva), elteszem a vasat téli álomra, úgy, hogy hétvégente még hozzáférek, ha éppen olyan az idő.
Van valami javaslat? Egy nem fűtött, garázs/tároló jellegű helyen lenne. Ázni nem fog, bár a költözésnél a dobozok nedvesek lettek abban a tárolóban (valszeg a nyári pára). Mire figyeljek? (Ha mákom van, menni fog a vegyes tüzelésű kazán, és akkor legalább néha "meleg" lesz.
4 fok , ZZZZzzzzzzzz Útálom a hideget, legalább is motoron
Nos, ez a 4 fokban motorozás... Végülis csak a kezem, meg a csuklóm fázott. Felül futós aláöltöző, póló, teknős, és a nyári motorosdzseki a bélésével...
Dehogy alszok ott
5-6 körül tervezek menni,ha összejön.... Szóltam Balázsnak, meg Nyúlnak is..
Ottalvosra nem hiszem,de erdekes lehet.