Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuti nagytetelben vasaroltak.Ez sem rossz illik a kornyezetebe,barhogy mondja peter kollega.
Bár az okorszarv leforditva azt hogy gondoltak.
FZ1-re hamarabb rakták amúgy!
Pont mint az s2-es fz6 muszere.
FZ6 műszerfalát meg úgy az elejét gyorsan meguntam, de az FZ1-é...! Mindig akkora öröm ráülni és ezt látni magam előtt, mint az első napon.
Fonok,jelentem a nagy kocka muszerfal nem csunya,sot kifejezetten tetszik.A tobbit basztak el kiveve a blokkot.
Nem lesz yamakkam valszeg.:((((((
Köszi Mester!
Kiveszed a csavart a végéből, beleteszel egy csavarhúzót, ha jár a motor akkor nem szabad ide oda vergődni a benne lévő csavarnak. Enyém még gyári, áll mint a cövek.
Én most járok a 26000 kmnel a road 2-es gumival és még nincs kopásjelzőn. Az ezelőtti pilot road 1-es ment kb 27ezer kmt, és még el tudtam adni egy R6osra, az sem volt kopásjelzőn. Nem sci-fi.
Semmit. Majd ha 70,80 ezer lesz benne.
fzs 1000 nek finom váltójának kell lennie..az is volt :)

nekem is volt 1000f ...régen...
Heló!
98 le 2004-es fz6-hoz vezérműláncfeszítő patront tud-e valaki jó áron ?
Tudja-e valaki,hogyan lehet tesztelni,hogy jó-e még vagy már nyekk.??????
Sziasztok. Nem vagyok motorszerelő, de az én motoromon vajpuha a váltó, főleg az FZ6-hoz képest. Nekem a szívocsonknál sincs semmi repedés, de gondolom ahány motor...
Én nagyon szeretem s bárkinek merném ajánlani, de a legtöbbet fremailpeter tudná erről a tipusról mondani ő sok km-t megtett vele.
A vajnál kicsit nehezebb lehet váltani a Fazereken. Az N -> 1 kimondottan hangos, csattan. Néha előfordul egy picike akadó érzés is, de semmi jelentősége, a többi meg relatív, mert nem tudom, hogy milyen a váltója a CBR-nek, vagy hogy ki milyen szóhasználatot alkalmaz a jelenség leírására. Ez sajnos netes voodoo-val nem megy. Legjobb lenne kipróbálnod valakiét, aki tudja a sajátjáról, hogy tuti jó, vagy a Fazert kipróbáltatni valakivel.
se a gumi, se az olaj nem különösebben érdekel, és vettem a fáradságot, de konkrétan a váltóval kapcsolatban nem találtam semmi használható infót.
cbr 1000f-em volt előtte, annak olyan volt a váltója mint a vaj. és mikor az első fzs-t kipróbáltam, annak se tűnt ragadósnak, ezért volt fura, hogy a második kiszemeltnél eléggé rúgni kellett hogy vegye a lapot. de nyilván ezer dolog okozhatja.. és gondolom tipusonként eltérő lehet mennyi szorulás az ami még belefér, esetleg tipus betegség.
Tisztelet mindenkinak, Fz6 2004 evjarat, 14000 km van benne, mirre kellene odafigyeljek szervizelesnel? mik a kopo alkatreszek vagy esetleg mit kellene kicserelni a motorban, koszonom
Amig tobbet motorozol kulfoldon mint itthon, nem is lesz olyan tartos gumid... Ilyen aszfalt nalunk leginkabb csak palyan van.
miért érdekel mindenkit ennyire a vezérmű lánc és feszítő? nagyjából 80000-100000 km...
a váltónak nem kellene ragadni! Váltóolajat nem tudsz cserélni..
Legjobb ha olyannal nézel ilyen motort ,akinek volt már, vagy legalább ért hozzá....

és ha veszed a fáradtságot,hogy visszaolvass, havi szinten felmerülő témák ezek..
mint az olaj és a gumi
Ok.
Hát az nem pr3, és nem fzs600, ennyi a válaszom
Én ma végigtúrtam minden előzményét a motoromnak, excelben vezetve van minden (minden javítás, tps szenzor, lánc, olajcserék, gumicserék), nem hasamra ütöttem, km óra dátummal fotózva volt. Ez ennyi.
Talán annyi csalás van, hogy miután kopásjelzőt elértem még belement 2000 km. Az már óvatosabb menet volt. És csak 1 pályanap volt a kakucs ringen, max 50 körrel, hűvösebb időben.
Ha 15000 lett volna, tuti nem is írok, de meglepődtem igazából.
Sziasztok, fzs 1000 vásárlása előtt állok. Tudnátok tanácsot adni, mikre érdemes figyelni?
Olvastam több helyen hogy pl érdemes megnézni a szívócsonkokat, hajlamosak repedezni. Ilyet a kiszemelt példányon is láttam, mennyire kell ezt komolyan venni, vagy kell-e azonnal cserélni, esetleg "elmegyazmégsokatattól" kategória?
Vezérműláncnak, vagy feszítőjének mi a csereperiódusa?
Váltónál mennyire elfogadható, hogy akadozva, nehezebben vált 4-5ezres fordulatig? (kettőt is kipróbáltam, az elsőn nem tűnt problémásnak a váltó, a másodiknál úgy éreztem ragad, és nagyon határozottan kell rugdosni, hogy váltson. Álló helyzetben kivenni üresbe pedig tiszta szívás.
Utalhat ez váltó/kuplunk problémára, vagy nem kell vele foglalkozni? Esetleg váltóolajcserével javulhat?
675-os,pr2
milyen motoron? milyen gumival?
Mert még 14ezret se sikerült elernem soha.
egy 600ason? nem értem miért, nyugi nem tekertem előre az órát
Én végig azt hittem 14ezernél vagyok, de kiderült, hogy nem.
Az 1000esen mennek el 12-14ezret (8000 mérföldet az usa forumokban).
Itt meg egy 1400asra saccoltak 12-13 ezret,-
https://www.sportmotor.hu/maga...
jól néz ki