Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kenyesebbek vagytok mint Princess Barbie a shopping city-Ben.
A műszerfal az tényleg csúnya, de motorikusan nekem nagyon tetszett.
Mekdonci.
Kocsog telo.
V4 karakteresebb? Ez számomra furcsa.Tavaly mentem a cross runner ral, de számomra unalmasabb motorral még nem mentem.
Ezzel nem akarok megbántani senkit, de nekem nem jött be.Szinte teljesen állandó volt a nyomatéka, semmi ugrás sehol, semmi izgalom, ment, de nem jött be.
Van könnyebb honda,elbarkacsolok rajta így nem nyirnom ki az angolt.
De amúgy az s3 nálam nyerő,fagyizni tökéletes,kanyarodni nem tudok,gyorsan menni nem szeretek és szép a színe a működni előtt,kell ennél több egy kapuzarasos fickók?
csak nem v4 Zoli?
nem neked való sok a henger ,rossz az elrendezés, nehéz és Honda
Én találtam rajta egy címkét belül sok kandzsival meg egy magyar üzenettel.
"btibornak tervezve"
nincs mit! Igen maradt a csutka kormány... ez olyan kb 30e ft költség ( ebay) 3 cm-t emel felszerelése 10 perc...
bár nekem rajta volt így vettem, de azóta mentem egy másikkal, amin nincs...és igen sokkal jobb igy.
de ne hallgass se tesztekre se más véleményére, az a tuti amit megtapasztalsz..
Saját tapasztalatból írom... Többen irták mondták,hogy nem honda...valóban amig elöször beindítod... amikor megyek vele semmi " kawasakist" nem tapasztaltam...
Másfelől többen huzták le a vfr 1200-t ,hogy ezért meg azért nem jó....mentem vele kb 60km-t.. és igen nekem találták ki
Magasító ellenére maradt még csutakormány? Benne vagyok egy ZZR csoportban a FB-on (főleg külföldiek), ott az egyiknek volt egy hasonló kormánya, mint az FZ1-nek, de a csutkakormányról átalakító majdnem 130e,-Ft volt. Csak azért merültem bele, mert tetszett/tetszik a motor nekem is. Köszi az infót.
furcsa, mert az Xx-en lsl befogók voltak Hornet kormánnyal .. az első gondolat az volt,hogy kormánycsere lesz... de nem lesz, egy 30mm-es hozzá való magasító van rajta, elmotoroztunk 400km-t és egy furcsaság volt... nem kényelmetlen.. mondjuk 6- 7-es
eléggé nyűgös vagyok ha nem jó valami, de ezzel a kormánnyal elleszek... csak hamar megy gyorsan
Természetesen 13+ os.
*Az üléspozíció és háttartásod egyenességét illetően.
Egy tízes skálán, ahol 1-es az R1/CBR/GSXR, 8-as az FZ1, 10-es mondjuk egy K1600 vagy hasonló motor, a ZZR1400-ast hol helyeznéd el?
Urak, titeket nem izgat fel egy brno-i motogp futam? valami low budget-es, kempingezos megoldassal?
Enyém 800as v4, nem tartom kicsinek, nekem inkább arra van igényem, hogy néha elhagyjam az aszfaltot.
Egy utazas alkalmaval mentem a sajat vasammal, es egy Suzuki 800-as Intruderrel. Nagyon mas, de mindketto elvezetes volt.
Azt meg tudná valaki írni hogy hivatalosan most mi a kötelező felszerelés egy motorra ? Elsősegélycsomag, az OK,de a többi ? Mert amúgy meg hová a p...ba fér el ?
De v4 tura csak a hondanal van, az egyik (800) kicsinek tuniik, a masik meg megfizethetetlen, ez lehete a kicsire is igaz

Nekem a sor4ben csak az nem tetszik, hogy 3000 alatt pusztulat hangja van, 5000tol kezd el elni, de 8000ig hasznalom max. Lehet egy 1000es sor4 mas, nem probaltam meg. De vasarnap megnezem mit tud egy super tenere :)

Tiger lenne a legjobb, de durva aruk van.
Huhh annyi nem tetszett a v2-ben hogy 9000-nél vége van a nagy menésnek mint a botnak,csak a hangja nő.És 3000-nél kezd.
Evvel szemben a Sor 3 2000-12000 vigyorgás.
Próbáltad már a sor3-at bármilyen formában?
Hát látod különbözőek vagyunk, nekem sor4 után nagyon bejött a v4, sokkal karakteresebb.
A sor4 nagyon kényelmessé teszi az embert. Nekem most tiszta küzdelem újra sor2-vel mocorogni. Nehéz visszaszokni arra, hogy a menés nem alapjárattól kezdődik..
Volt V elrendezésű motorom.
Nagy eséllyel többet nem is lesz.
Max sor 4 de annak nagyon meggyőzőnek kell lennie mert nekem túl steril.
Nem, ezt írtam is egy korábbi kommentben. A henger elrendezéssel meg csak Zolit cukkoltam. Amúgy nekem egy két részlet bántja a szememet, mert lehetne egy rohadt szép motor is, de például az a tégla formájú oda nem illő műszerfal, vagy az utaskapaszkodók szörnyűek.
Tudom, amúgy a két elrendezés közül a V2-t vinném.