Én PR3-at ma cseréltem. 17.500 km volt benne :D És mondjuk úgy, hogy nem nyugodt a vezetési sítílusom
BikeMaratonra úgy mentem, hogy kopásjelzőn volt a gumi, vagy alatta, és eléég megkopott abban az utolso 1000 kmben. Hazafelé ömlő esőben autópályán 120-140es tempóval se csúszott meg, igazából nem tudom mi szorította ki hátul a vizet
Elöl kb jelzőn és 2mm között volt a gumi, de inkább úgy döntöttem, hogy cserélem most azt is, már 5 éves, repedezett, nem bízok annyira benne. (lehet csak az én parám), meg nem sok értelme lett volna 1 hónap múlva megint menni szervizbe.
Ezelőtt rosso2 volt fent, és 9000 km után cefetül nézett ki, 8 acélszálat számoltam rajta
1080i, 60 FPS. A Youtube lebutítja kissé, ráadásul kéne benne lennie GPS adatoknak, meg ilyenek, de az otthoni MAC nem akarja lekezelni rendesen a 64 gigás kártyát, a benti XP meg egyáltalán nem látja, így most ez iPAd-del van szerkesztve, ezért az extrák hiányoznak.
A kamera a első telóra volt rakva, a sárvédő melletti részen. Az USB kábel simán leér odáig a kormányon lévő aljzattól.
Szerintem így nem annyira dinamikus a videó. Azt hiszem, ez így túl alacsony nézőpont.
Ha rendes géphez jutok, rakok fel éjszakait is, csak a minőség végett.
kmSziasztok. Az izlandi tapasztalatokról: az utak (mi családdal az esetek 99%-ban) aszfaltozott utakon közlekedtünk, a forgalom nem túl nagy, esetenként Reykjavíkban volt kicsit több autó. Az utak (amerre jártunk) burkolata általában jó, kátyú elvétve van, a bukkanók jellemzők. Max 90 km-es korlátozás van az 1-es úton is, rendőröket elvétve láttunk. Motorosokat/biciklistákat minden látványosság körül lehet találni, többnyire izlandi rendszámmal (helyiek vagy bérlik a mocit, 1 svájci motrot láttam - a kompozás helyett lehet a bérletet választják). Látványos helyeken (ahol lehet 1-2 szép képet csinálni) kiépített 8murvás) parkolók vannak, illetve sok helyen van kis pihenő padokkal, sok helyen lehet kempinget találni, de a "semmi közepén" is lehetett sátrakkal találkozni az utak mellett. A sziget belső területein, alacsonyabb rendű utakon nem igazán jártunk, arról nem tudok nyilatkozni.
Tegnap letudtam első külföldi utamat. Átugrottam Párkányba.
Hazafelé pedig megállapítottam, hogy a lámpám sokat nem zavar, túl sok állatot nem ijeszthettem meg. Sokat nem láttam a kanyarokból. :-(
Mi a célod a felvételekkel? Csupán a biztonság végett kell, vagy később csinálsz belőle valami jópofa videót?
Nekem INNOVV C3 van a lámpa alá betéve, és gyújtásra indul a felvétel, leállításra meg lekapcsol.
3 perces fájlokat készít, ha kell belerakja az időpontot is a felvételbe.
http://youtu.be/T9Fk7hB61Ek /feleségem vezeti/
Ilyen a minősége youtube-on, ami ront rajta kicsit, szóval a gépen minden rendszám tűéles, ha szükség lenne rá.
Ennek a gyártónak van már olyan is, ami két lencsés, elöl hátul vesz.
BikeMaratonra úgy mentem, hogy kopásjelzőn volt a gumi, vagy alatta, és eléég megkopott abban az utolso 1000 kmben. Hazafelé ömlő esőben autópályán 120-140es tempóval se csúszott meg, igazából nem tudom mi szorította ki hátul a vizet
Elöl kb jelzőn és 2mm között volt a gumi, de inkább úgy döntöttem, hogy cserélem most azt is, már 5 éves, repedezett, nem bízok annyira benne. (lehet csak az én parám), meg nem sok értelme lett volna 1 hónap múlva megint menni szervizbe.
Ezelőtt rosso2 volt fent, és 9000 km után cefetül nézett ki, 8 acélszálat számoltam rajta
Ezen mellkasra van rögzítve
http://youtu.be/26WCV2HD_v8
Ezen meg a tankra
http://youtu.be/cpZYEqBeStk
Nincs benne semmi érdekes, csak teszt.
1080i, 60 FPS. A Youtube lebutítja kissé, ráadásul kéne benne lennie GPS adatoknak, meg ilyenek, de az otthoni MAC nem akarja lekezelni rendesen a 64 gigás kártyát, a benti XP meg egyáltalán nem látja, így most ez iPAd-del van szerkesztve, ezért az extrák hiányoznak.
A kamera a első telóra volt rakva, a sárvédő melletti részen. Az USB kábel simán leér odáig a kormányon lévő aljzattól.
Szerintem így nem annyira dinamikus a videó. Azt hiszem, ez így túl alacsony nézőpont.
Ha rendes géphez jutok, rakok fel éjszakait is, csak a minőség végett.
Hazafelé pedig megállapítottam, hogy a lámpám sokat nem zavar, túl sok állatot nem ijeszthettem meg. Sokat nem láttam a kanyarokból. :-(
Szép lennen a 2limitált egymás mellett meg termeszetesen az en yamaham lenne a legszebb
Gondoltam erre a megoldásra is: https://static.wixstatic.com/m...
Öntapadós tartóval. Csak persze az idomom alja nem vízszintes.
Nekem INNOVV C3 van a lámpa alá betéve, és gyújtásra indul a felvétel, leállításra meg lekapcsol.
3 perces fájlokat készít, ha kell belerakja az időpontot is a felvételbe.
http://youtu.be/T9Fk7hB61Ek /feleségem vezeti/
Ilyen a minősége youtube-on, ami ront rajta kicsit, szóval a gépen minden rendszám tűéles, ha szükség lenne rá.
Ennek a gyártónak van már olyan is, ami két lencsés, elöl hátul vesz.
Akra rendszeres, tieden sem a gyari van ugye ?
Tudomasom szerint a valtojukkal szokott gond lenni. Persze felhasznalastol is fugg.