Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen.
Multkor felraktal egy kepet,azon is volt egy. Kérdeztem is hogy kié,de nem jott valasz:|
A Te gs-ed is rally kiadas ?
Tegnap próbáltam az első idom alá feltenni a kamerát. Az idomot tartó, előre álló fém darabra rögzítettem a tartót. Első probléma az volt, hgy a duda útban volt, ezt azért át tudtam hidalni az elforgatásával. Csakhogy utána se akart jó lenni, vagy egyik, vagy másik telóba beleért a tartó, ráadásul egyenesen se tudtam beállítani. Végül ez így most elmaradt.
Pedig este tök jót motoroztam a városban, találkoztam ismeretlen motoros pajtikkal is, "bandáztunk" egy darabig, de a plexi miatt élvezhetetlen a videó. :-(
De a váltó még mindig hangos nekem, előbb-utóbb majd valaki megszakérti.
Háááát, élvezem. Kocsival meg nem mozdulok, ha nem muszáj, motorral meg csak úgy elmegyek 100-200-250 km-t, egyedül, pusztán a motorozásért.
ahhoz képest, hogy azt mondtad, majd hébe-hóba előveszed,,, elégé jól belejöttél a motorozásba
Sziasztok, a kovetkezo 2 fasza problemaval allok szemben, remelem tudtok segiteni...
1. Tartott, azonos gaznal legyen az barmilyen fordulaton rangat a motor es fel gyullad neha a motor vissza jelzo. Gyorsulasnal, elengedett gaznal nem rangat.
2. Neha elmegy az aram a motorbol. Raadom a gyujtast es fel se gyullad semmi, masszor az ellenorzest elvegzi, inditanam, es akkor se kep se hang. Ez kb 5 percig tart majd mintha mise tortent volna. Menet kozben nem fordult meg elo ilyen. ( akksi tavalyi, ramertunk majdnem tele van )

Remelem tudtok segiteni, koszi
Udv: M
Nekem első és hátsó PR4 is így kopott.
Egy Pr4-es normál használattal elmegy 10-12e-ret még érdesebb aszfalton is.
Ha usákoknál vagy van rá esély hogy városi gumibasztatás is volt benne,pláne ha uncsiznak a nagy egyenesekben.
Nem tudom, szoktál-e olvasni külföldi fórumokat, de még sehol sem olvastam, hogy a gumik annyit elmentek volna, mint itthon, MO-on. Ebben a gumiban 5100 km van (3.000 mérföld). Az meg pikkpakk összejön nagyobb kanyarok nélkül is.
Hát,legalább pörgesse meg állványon féltéglákkal.
Azt hiszem, texasi srácén volt fenn. Az olyan mint egy Románia + Magyarország + Németország méretű Alföld! :D
Néha egy-két kanyart bevehetne a tulaj.
Az Angel ST pedig a kopásjelző előtt elmegy. Ez sem egy pozitívum. Szerintem a GT-nél javítva lett.
Elég fura a PR4 kopott első gumija. A képet látva nem biztos, hogy vennék ilyet előre.
sgabor es Lewyur "beszállítói" munkájának köszönhetően összeállt a Givi 351KIT+T351 kombó, fel is szereltem.
Az indexhez éppen hozzáér a szerkezet, ezért megyek majd , és szerzek pár alátétet a hátsó illesztéshez. A táskának a cippzárjai meg lehetnének hosszabbak, hogy jobban le tudjam engedni a táskát, de így is fényévekkel jobb és stabilabb, mint volt.
A fénykép szar, mert szembe sütött a nap, de így áll most, és így állt előtte. :-))
https://s.cdnadcom.net/sm/up/f...
Nem mondom, hogy az MT-10 csúnya, de ezért a sárgáért még az ellenségem anyját is feláldoznám! :-) Nagyon mutatós darab.
Szóval, tényszerűen fogalmazva: hűtlen lettél hozzá mint egy rossz erkölcsű fehérnép, hogy szépen fogalmazzak ?!
Csak akkor adom el, ha az MT-10 már hazajött.
Szívem szerint megtartanám, mert nagyon szeretem, és már teljesen a saját ízlésemre formáltam a megjelenését, de az MT-10 elrabolta a szívem :D
Szóval imádom, de jobb helye lesz valahol, ahol sűrűn tekernek vele egyet :)

Ugyanakkor még van idő addig, mert megy a matek, hogyan lehetne hamar itthon az MT-10, de sehogy se jön ki jól az egyenlet... :D
"Lustaság fél egészség!!"
Miért akarod eladni, milyen meggondolásból? Nem tetszik, nem kedvelted meg, vagy más oka van?
Gyári àllapotban, de ha szükséges adsz hozzá kacatot, aminek az ára ennyi meg annyi. Max eladod őket valamelyik ócskapiac oldalon ha a motor már elment.
Szerintem ez tok egyszeru kerdes
Ha tok alap gyari allapotban van, akkor senki se erdeklodik iranta. Ha pedig mindent adsz hozza, azt nem fizetik meg.

A nyero strategia, ha nem surgos eladni es mar megvan a masik motor, nem gond ha 2-3 honapig hirdeted.
Illetve nem adsz mindent hozza, csak az extrak felet. Ez egy jo arany kozep ut lehet. Sok hirdetesben is ugy szerepel, hogy mi az alap ar, es mi az extras ar. Ezutan csak az a kerdes, hogy a kiegeszitoket hogy tudod eladni.
Yamaha MT-10

Ebből adódik a kérdés, mivel itt sokan már sok-sok motort adtak vettek, hogy amikor eljön az idő, hirdessem kopp gyári állapotban, ahogy vettem, vagy úgy ahogy van éppen, a sok kiegészítővel?

Melyik a bizalomkeltőbb a vevőnél?
Nem vagy gyakorlott a flexben azt látom,az 1,-essel vágsz a 2-esen van a Lamellás csiszoló.
Így nem kell cserélgetni,fő a lustaság.