Tegnap próbáltam az első idom alá feltenni a kamerát. Az idomot tartó, előre álló fém darabra rögzítettem a tartót. Első probléma az volt, hgy a duda útban volt, ezt azért át tudtam hidalni az elforgatásával. Csakhogy utána se akart jó lenni, vagy egyik, vagy másik telóba beleért a tartó, ráadásul egyenesen se tudtam beállítani. Végül ez így most elmaradt.
Pedig este tök jót motoroztam a városban, találkoztam ismeretlen motoros pajtikkal is, "bandáztunk" egy darabig, de a plexi miatt élvezhetetlen a videó. :-(
Sziasztok, a kovetkezo 2 fasza problemaval allok szemben, remelem tudtok segiteni...
1. Tartott, azonos gaznal legyen az barmilyen fordulaton rangat a motor es fel gyullad neha a motor vissza jelzo. Gyorsulasnal, elengedett gaznal nem rangat.
2. Neha elmegy az aram a motorbol. Raadom a gyujtast es fel se gyullad semmi, masszor az ellenorzest elvegzi, inditanam, es akkor se kep se hang. Ez kb 5 percig tart majd mintha mise tortent volna. Menet kozben nem fordult meg elo ilyen. ( akksi tavalyi, ramertunk majdnem tele van )
Egy Pr4-es normál használattal elmegy 10-12e-ret még érdesebb aszfalton is.
Ha usákoknál vagy van rá esély hogy városi gumibasztatás is volt benne,pláne ha uncsiznak a nagy egyenesekben.
Nem tudom, szoktál-e olvasni külföldi fórumokat, de még sehol sem olvastam, hogy a gumik annyit elmentek volna, mint itthon, MO-on. Ebben a gumiban 5100 km van (3.000 mérföld). Az meg pikkpakk összejön nagyobb kanyarok nélkül is.
sgabor es Lewyur "beszállítói" munkájának köszönhetően összeállt a Givi 351KIT+T351 kombó, fel is szereltem.
Az indexhez éppen hozzáér a szerkezet, ezért megyek majd , és szerzek pár alátétet a hátsó illesztéshez. A táskának a cippzárjai meg lehetnének hosszabbak, hogy jobban le tudjam engedni a táskát, de így is fényévekkel jobb és stabilabb, mint volt.
A fénykép szar, mert szembe sütött a nap, de így áll most, és így állt előtte. :-)) https://s.cdnadcom.net/sm/up/f...
Csak akkor adom el, ha az MT-10 már hazajött.
Szívem szerint megtartanám, mert nagyon szeretem, és már teljesen a saját ízlésemre formáltam a megjelenését, de az MT-10 elrabolta a szívem :D
Szóval imádom, de jobb helye lesz valahol, ahol sűrűn tekernek vele egyet :)
Ugyanakkor még van idő addig, mert megy a matek, hogyan lehetne hamar itthon az MT-10, de sehogy se jön ki jól az egyenlet... :D
Gyári àllapotban, de ha szükséges adsz hozzá kacatot, aminek az ára ennyi meg annyi. Max eladod őket valamelyik ócskapiac oldalon ha a motor már elment.
Szerintem ez tok egyszeru kerdes
Ha tok alap gyari allapotban van, akkor senki se erdeklodik iranta. Ha pedig mindent adsz hozza, azt nem fizetik meg.
A nyero strategia, ha nem surgos eladni es mar megvan a masik motor, nem gond ha 2-3 honapig hirdeted.
Illetve nem adsz mindent hozza, csak az extrak felet. Ez egy jo arany kozep ut lehet. Sok hirdetesben is ugy szerepel, hogy mi az alap ar, es mi az extras ar. Ezutan csak az a kerdes, hogy a kiegeszitoket hogy tudod eladni.
Ebből adódik a kérdés, mivel itt sokan már sok-sok motort adtak vettek, hogy amikor eljön az idő, hirdessem kopp gyári állapotban, ahogy vettem, vagy úgy ahogy van éppen, a sok kiegészítővel?
Multkor felraktal egy kepet,azon is volt egy. Kérdeztem is hogy kié,de nem jott valasz:|