Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez két homlokegyenest más szegmens.
Nézni akarod vagy menni vele?
3 évre van tervezve az FZ6, és a fene se tudja, mi lesz 3 év múlva, de ha most kéne akkor vagy Kawa Vulcan S, vagy HS Street 750, vagy ha az FZ6 vonal, akkor vagy Yamaha XJ6, vagy Honda CB650F.
Persze minden választás csupán optikai szempontból történik, műszakilag egyikhez sincs semmi közöm. Nekem legyen szép, menjel jól, és ne romoljon el. Na jó, a BMW-nél is körülnéznék, elvégre, mióta az eszemet tudom, BMW (autó) fan vagyok.
Mentél is vele
Caponord V2 az nem?.........................Maaaaaaargit.....................
Csak, hogy húzzalak: kevés henger, és még az is rossz elrendezésben :)
http://totalbike.hu/technika/nepperuzo/2015/12/10/csak_penznyelo_ne_legyen/

Nepperüző nem fikázza, 2 típushibát említ. Másik baja a Caponordnak az eladhatósága.
Mi baj vele?
Hát láttam élőben, persze jó topicban írom, de nekem nem tetszik.
Szerintem csapd hozzá a Tracer 900-ast.
a Caponord meg is fizetheto, elegge aggaszto, pedig kb az tetszik a legjobban.
Vagy valami bmw, de arra kinek van eleg penze?
Hasonlón agyalok én is. De a DL formája számomra befogadhatatlan, ahogy a Varadero sem emészthető. Amit meg formára meg tudok emészteni például Transalp 700, az meg gyengécske, mert csak 60 lóerő. Persze, ha pénz nem számítana, akkor tudnék választani, ott van az új Africa Twin, a Crosstourer vagy a Crossrunner, Tiger. Aztán ott vannak még az olaszok Multistrada, vagy Caponord, de az olaszságuk óvatosságra int.
800-as street,ha megtudom a specifikációit Street RT.Fejidom nélkül.
De csak őss zel fogják kezdeni a gyártást.
Huuu inditok eyg flamet :D
Ki milyen motort tervez a fazer utan.

Hattersztori annyi, hogy lassan en is valtanek. Turasabbra, magasabbra, 1000esre, v2es (vagy v4). Igazabol ami az igenyem kiszolgalna, az egy 1000es VStrom. Viszont nem szimpi :( Passz, nem tudom miert, de nem. Tudtok tippet adni mik lehetnek meg a piacon?
Eleg gyerekcipoben jar ez az elkepzeles, talan a kovetkezo szezon vegen lenne csere.
A kormányon viszont megoldott a töltés. :-) És ott is lehet úgy áűllítani, hogy ne látszódjon a km óra, bár természetesen nem tudom, az miért baj. :-) Csak a fránya plexi...
Sokkal gyorsabbnak érződik,a ledöntések is jobban látszódnak,egy átlagos menet is eszméletlen száguldásnak tűnhet egy jól megválasztott kamerahelyzettel.
Hát ez alatt nem tudom mit értesz. De tudok még egy érvet a bukó mellett, mégpedig, hogy nem látszik a kilométeróra. ;)
Sisakra rakott kamera képe kevésbé dinamikus mint a plexi mögött.
A legtöbb akciókamerának van ívelt tartója bukóhoz. Amúgy nekem felül van, semmi gondot nem okoz, szerintem még jobb is fent középen mint egyik oldalon, mert akkor egyfolytában tépni fogja a fejeden a bukót.
Matt a bukó, meg nem tudom oldalra rakni (az ívek miatt), csak felülre, ahol a legnagyobb szél éri.
Miért nem szántad rá magad? Nekem lassan 2 éve van a bukón egy kamera, 3M-es ragasztó tart, ahogy kell. Annál jobb nézőpont kevés van, mert mindig arra néz, amerre te.
Pedig simán jó.
Kamera: hova?
Most a kormányon van, de a plexi miatt elég szarak a felvételek. Nem találok jobb helyet. Van ötletetek?
A bukóra ragasztásra még nem szántam magam rá.
Az enyém is jó, csak picit kopott, ezért cserélném. De azért küldj egy képet róla. unatkozas@citromail.hu
Sziasztok! Szép állapotú és hangú sportdobot keresek FZ6S-re, ha esetleg van valakinek eladó.