Boge után "endurós" volt, akkor (murva, sziklák vegyesen, fel a Teth NP-ig). A minősíthetetlen rész az pedig aszfaltos volt, csak sok volt helyenként a kráter. De azóta ezt szerintem már megoldották.
Egyébként az útminőség, Bogéig ugyanolyan volt mint a dél-albániai képeken, amit az előbb töltöttem fel.
Részben jól rémlik, de én a 20-ason nem voltam, ott TattooedAngel járt.
Amikor én voltam, akkor néhol minősíthetetlenül szar volt az SH1, amin meg lehet közelíteni, ami Shkodrából indul. Az SH21, már majdnem az elágazástól nagyon jó volt, de utána, egészen Bogéig zömmel egysávos, kanyargós, a völgy alján menő, teljesen új, hibátlan aszfalton lehetett menni, úgy hogy a nagy hegyek szegélyezték végig az utat. Az egy szép út. Nem tudom mennyit haladtak az aszfaltozással, mert ezt Albániában soha nem lehet tudni, szóval még azt is el tudom képzelni, hogy most már esetleg Bogén túl is van aszfalt. Az út egyébként onnan válik izgalmassá, mert elkezd emelkedni, meg szerpentinezni.
Nem tudom meddig akartok bemerészkedni Albániába, de Gjirokstert mint várost kifejezetten ajánlom, az pedig csak bónusz, hogy innen indul egy zsák utca panoráma út fel a hegyekbe, Rruga cajupit a becses neve. Fent lehet sátrazni is, ahol véget ér. Hibátlan aszfalt, rengeteg kanyar, full kiépítettség, viszont fent sincs semmi csak a pásztorok.
Helló mindenki!Bocs ha off az iromány
Párom jelezte,hogy ami tavasszal/összel "áldás" neki az a nagy melegekben túl sok a jóból...Gondolok itt az fz6-os (2004)kipufogójára ami ontja a meleget az alsófertája alá...Érdeklődnék,hogy tudnám kevésbé forróvá tenni az ülést??Gondolok itt hővisszaverő fóliára az ülés alá,vagy valami másra.Előre is köszöntem!Széles utat
MT10 teszt akit érdekel.