Szia !
ÉRdekelne a fejidom, a két oldalsó műanyag háromszög (fekete)és esetleg a lámpa és a duda :) Mondanál árakat kérlek ?!
Mikori évjárat ? Mennyit futott amúgy az egész gép ? Papírok ? Esetleg építenék is valamit belőle...
Tiszteletem mindenkinek, Fz 6 2004 rol lenne szó, a megfelelő guminyomás érdekelne, Elől: Dunlop Sportmax 120/70ZR17 M/C, Hátul: Dunlop Sportmax 180/55ZR17 M/C, Köszönöm
Sziasztok Srácok!
Valakinek nincs elfekvőben hátsó doboza konzollal? Elsősorban lowcost, sérült, csúnya, próba vagy hasonló érdekelne
Hátha meg tudunk egyezni
Ez a gumikukacos javítás teljesen jó! 10 perces munka kb és már fújhatod is fel a kereket mindenféle szerelés nélkül. Nincs két hete, hogy az elsőmből egy szeget kellett kihúzni, ezzel lett javítva.
Sem a kukac, sem a defektspray nem számít végleges javításnak, ennek ellenére sok gumis és motoros (autós) is bevállalja, köztük én is.
Én használom mindkettőt, bár inkább a sprayt (autónál is motornál is), a kukac macerásabb.
Ha más járművének végleges javításáról van szó, mindig a tapaszos javítást ajánlom, "útközbenre" meg ott a spray.
Múlt héten én is kukacossal javítottam meg mert kaptam egy szöget! Van az ülés alatt egy spray valami habbal töltve de azt nem használtam mert az nem végleges! Én Tatán kérdeztem meg jó pár gumist hogy meg tudják nekem kukaccal javítani mert nem akartam kiszedni a kereket és kis túlzással de kivétel nélkül elhajtottak a picsába! Autós boltokban és kúton nem kaptam(csak spray van)! Még a bárdinál sem. Volt ahol darabokban be tudtam volna szerezni mindent de ott a legkisebb kukac kiszerelés 50db. volt (1000 ft.) és kiderült hogy a havernál van otthon! Azóta mentem vele kb 300km-ert és semmi bajom vele! Atóta láttam a neten 590 ft.-ért szettben 4 kukaccal! (teszteken csak jót hallottam róla)
igen, meg nem vitt el az ut szelet jaro nagykaszas :)
Neha benezek, nincs idom irogatni, olvasgatni, inkabb huzom a gazt :)
Nekem az elso pr3 gumi profilmelysege meg ugy rendben lenne, de azert mar repedezett. Es most hogy mondod, 1-2szer mar elzsibbadt a kezem mostanaban a kormalyon, de nem tudtam hova tenni, ilyen a 4 ev alatt kb 5szor volt...
Na de hatul, kopasjelzot a bikemaratonon ertem el. Hazafele pedig omlo esoben kergettem egy xj600ast, 130-140el autopalyan, es nem porgott ki a kerek.
Engem a t30as izgat nagyon, mert jobban tapad mint a bt023, de elobb el is fogy, a skalan nem tudom a pr3at hova tenni. Mondjuk esoben meg nem vitezkedek.
PR3 frontot használok most, kb 10e lehet benne, ránézésre még legalább ennyi benne van, de inkább másfélszer.
Előtte volt BT45 (örökéletű bakelit), Sportec (hamar elfogyó ragasztó) és Roadtec Z6 (a kettő között) is. Ezek közül úgy tűnik, ez a legjobb kompromisszum a tartósság és a tapadás között. A Bridgestone-nal és a Roadtec-kel is előfordult, hogy az élettartamuk vége felé elkezdték rázni a kormányt. A PR3-nál ez eddig még nem jelentkezett. Alapvetően elégedett vagyok vele. Ajánlom. Esőben egyszer 120-as tempónál autóúton nagyon megúszott, de ez nem jelent semmit. Esőben az esőgumi tapad valamennyire, de az se nagyon.
Nagyon nem tudsz mellélőni az általad említettekkel szerintem.
Van valakinek tapasztalata pr3 gumival es t30as bridgestonnal fazeren, 600ason? Tartossag, tapadas, esos tapadas erdekelne. Meg szoba jon a Bt023 is, az elvileg mindegyiknel tartosabb es ara is kedvezobb.
Sziasztok. Szerintem bontóban kérdezz rá,de lehet,hogy az FZS kapaszkodóját is fel lehet rá szerelni bagy hozzá alakítani. Sőt ha hátsó dobozt tennél rá annak a konzolja is a kapaszkodó helyére megy.
Sziasztok!Egy kis információ,segitség kellene!2007-es FZ1 naked az alany!Utaskapaszkodót szeretnék mivel ezen nincs csak az a kis bőrdarab!Esetleg valakinek hátsó kapaszkodós idom eladó?Vagy valami más megoldás?A tank kapaszkodó nem játszik mert nem érni el szegény!Varom az ötleteket segítséget!Köszi!
Akkor először vadásznom kell keretet.
De igen ha van keret akkor csak hozzá kell csavarozni.
ÉRdekelne a fejidom, a két oldalsó műanyag háromszög (fekete)és esetleg a lámpa és a duda :) Mondanál árakat kérlek ?!
Mikori évjárat ? Mennyit futott amúgy az egész gép ? Papírok ? Esetleg építenék is valamit belőle...
Fz6 (2004)- re felmegy?
http://www.jofogas.hu/budapest/Uj_hatso_doboz_Budapest_X__ker__49755489.htm
Valakinek nincs elfekvőben hátsó doboza konzollal? Elsősorban lowcost, sérült, csúnya, próba vagy hasonló érdekelne
Hátha meg tudunk egyezni
Én használom mindkettőt, bár inkább a sprayt (autónál is motornál is), a kukac macerásabb.
Ha más járművének végleges javításáról van szó, mindig a tapaszos javítást ajánlom, "útközbenre" meg ott a spray.
Neha benezek, nincs idom irogatni, olvasgatni, inkabb huzom a gazt :)
Nekem az elso pr3 gumi profilmelysege meg ugy rendben lenne, de azert mar repedezett. Es most hogy mondod, 1-2szer mar elzsibbadt a kezem mostanaban a kormalyon, de nem tudtam hova tenni, ilyen a 4 ev alatt kb 5szor volt...
Na de hatul, kopasjelzot a bikemaratonon ertem el. Hazafele pedig omlo esoben kergettem egy xj600ast, 130-140el autopalyan, es nem porgott ki a kerek.
Engem a t30as izgat nagyon, mert jobban tapad mint a bt023, de elobb el is fogy, a skalan nem tudom a pr3at hova tenni. Mondjuk esoben meg nem vitezkedek.
PR3 frontot használok most, kb 10e lehet benne, ránézésre még legalább ennyi benne van, de inkább másfélszer.
Előtte volt BT45 (örökéletű bakelit), Sportec (hamar elfogyó ragasztó) és Roadtec Z6 (a kettő között) is. Ezek közül úgy tűnik, ez a legjobb kompromisszum a tartósság és a tapadás között. A Bridgestone-nal és a Roadtec-kel is előfordult, hogy az élettartamuk vége felé elkezdték rázni a kormányt. A PR3-nál ez eddig még nem jelentkezett. Alapvetően elégedett vagyok vele. Ajánlom. Esőben egyszer 120-as tempónál autóúton nagyon megúszott, de ez nem jelent semmit. Esőben az esőgumi tapad valamennyire, de az se nagyon.
Nagyon nem tudsz mellélőni az általad említettekkel szerintem.
http://youtu.be/Az6qaF6MjLg