Apueba újakat vettünk, filléres dolog de körülményes nekem beszerezni mert nincs shox a közelemben. Ezért ahol beakad a doboz a platniba, a dobozra bicikli belsobol huztam egy kis "hézagolót" most nem zörög. Viszont ugyanugy nyeklik nyaklik, nem egy életbiztosítás, az is lehet hogy egy alsókategóriás givi, nem tudom a típusát, csúnya is :D
A hátsó doboz azért zörög, mert a platniban lévő gumidugók már nincsenek a helyzet magaslatán. Shoxban tudsz venni újakat belőle és meg sem fog mozdulni a doboz.
Régebbi motorokhoz nem is mindig van konzol már újonnan. Például FZS600-hoz eleve csak Wingrack volt a Givi-nél ha oldalra is akartál dobozokat. 25-30 ezerért le lehet gyártatni hozzá az oldaldoboz tartókat, mert van erre több ember is az országban. Dobozt meg nem feltétlenül a puccos motoros boltokban kell venni óriási árréssel. Egy Givi Maxia 4-es is beszerezhető ma már a bolti ár majdnem feléért is a neten. Csak az eredetiségére kell figyelni, mert elromlani nem nagyon tud egy új doboz ha nem törik össze (arra meg a gyári gari sem érvényes).
Semmi baj nem lenne a 115ezres árral ha olyan lenne a minősége is. Bmw példát tudok, a gs1200re kb 250a két variokoffer, de ezekre rá is boríthatod a motort nem lesz semmi bajuk, nem nyellenek semerre, minden tökéletes passzol. A givi k35 dobozombol mind a kettobol kiszakadtak azok a kis izek amik megtartjak amikor lenyitod, a kozepso doboz zorog, hajlik osszevissza...
Időből van kevés. Mangartot msr megmutattam neki, augusztus közepén 6nap Montenegró és ha minden összejön akkor egy Olaszország is lesz idén, de oda futoval megyünk mert dolog van arrafelé.
jelenleg 2x raktam össze azt a kórságos keihini vackot.
Az összes átvezető O gyűrű cserélve.20 év alatt pont szétporladtak.
De ráeresztettem taschneresen 10 litykó benzint és egyenlőre nem folyik orrán-száján a szemétnek szal van remény hogy nem gyujtom fel.
Még az is lehet hogy rakok rá dobozt,nemrég láttam képen kakucson hogy hasítottak krauserrel.
Egyedül elég is de kettőnek sovány. A legjobb persze az az eset ha asszony is külön géppel jönne, csak külföldre nem hajlandó. Pedig jogsi+motor adott neki.
Valahogy a nyarat kellene meghosszabbitani
Az összes átvezető O gyűrű cserélve.20 év alatt pont szétporladtak.
De ráeresztettem taschneresen 10 litykó benzint és egyenlőre nem folyik orrán-száján a szemétnek szal van remény hogy nem gyujtom fel.
Még az is lehet hogy rakok rá dobozt,nemrég láttam képen kakucson hogy hasítottak krauserrel.
Hátul 46-os Givi van, oldalt meg Kappa Road K33, az árat inkább hagyjuk. :)
Meg mi digitális fele a dobozrendszernek."
...ha lehet soha ne cseréld le a telód és ne is állítsd át.....