Számoljunk így.3x28+30.114e és van egy jó Nagy Ha a rendszerben.
És 36e ért lőttem az evo rearbag.-et 28-ért az engage tanktaskat plusz egy tízes a gyűrű.
Mappa,givi ennek fele használtan.
Meg mi digitális fele a dobozrendszernek.
De kinek mi.
Nem akarok lebeszelni senkit.
Givi e360 as doboz uj ára 28.000/db ,meg ha van ismerösöd akkor kb a 3 konzol kijön egy 30 bol szoval igen messze van a 2-300 tol.1-1 dobozba a ruhák a 3. ba meg esöruha kaja,fotomasina és társai!Tanklock os tanktáska 38+tanklock.De kinek mi!
Az üléstáskánál eldönthetem hogy azt viszem vagy az asszonyt. Szép az amit belinkelt itt alább a kolléga, csak akkor egyszemélyes a motor (és egy személynek elég is). Általában csillagtúrázunk, tehát van egy célállomás szállással és csak odáig viszem a három dobozt. Onnan többnyire csak a hátsót viszem majdnem üresen (esőruha defektjavító és tartalék fesszab van benne csak), hogy legalább a kabátokat és a kesztyűt ne kelljen bevinni egy várba, múzeumba, vagy étterembe. Amúgy többnyire egy hét, de azt évente több alkalommal. És már jó régen állandó a cucc összetétele mert volt idő kitapasztalni a dolgokat, és nem viszünk felesleges pluszt. Tavaly Aug 20 környékén Erdélyben még így is kevés lett a meleg ruha, mert ott 10-15 fok volt az itthoni 38 után mi balgák meg hallgattunk az időjósokra és nyári kabátot vittünk. Jól jött a polár pulcsi meg az esőruha. Ahogy látom azok mondják hogy nem kell doboz akik többnyire utas nélkül mennek, vagy utassal de csak max hétvégére.
Felraktam a SGabortol szerzett 351 KIT-et. Hiányzott hozzá két csavar és két alátét, amit fillérekért pótoltam. Gumiszalagot viszont 8 boltban sem kaptam, így az egyelőre nincs a konzol és a kipuf takaró között. De van rés.
Mindenesetre aki ezt kitalálta.... Az alsó rögzítésnél nem lehet hozzáférni, így végül azt kapattam meg először, utána vissza a kipuf takaró, és a legvégén szenvedés az aldő csavar készre húzásával.
A hátsó idom négy csavarja olyan szinten volt meghúzva, hogy a nem túl jó minőségű króvám átalakító bizbasza megcsavarodott. Végül a nyers emberi erő, és a töltött lángos (meg a gyári készletben talált csőszerű alkalmatosság) meghozta eredményét. Sajnos egyiknél megcsúszott a cucc, így az egyik kapaszkodó belső felén van egy 2 mm-es karc. Míg el nem adom a motort, zavarni fog.
De fenn van, mostmár jöhet majd a T351. Holnap úgyis elutazom másfél hétre, kocsival.
Őőőőőő,van olyan,de nem ekkora.
Ez egy nagyobb palackkal,és minden hozzá tartozó cuccal befér magába az étkészletbe.Tehát a főző külön nem foglal helyet.
Mi szúrható palackos gázégőt vettünk Roll83-al a túrára. Jófogáson 2000 volt. A palacknak van egy háza, így nem foglal plusz helyet ha fent van, ezért nem is kell leszerelni. Egyáltalán nem ereszt, rendben teszi a dolgát. Én megkentem glicerinolajjal a gumi tömítést, hogy ha sokáig fent lesz ez a palack akkor se eresszen. Legtöbbször inkább úgy szokott elmenni a gáz, hogy a táskába nyomorítva elfordul a szelep. Erre oda kell figyelni pakoláskor!
És 36e ért lőttem az evo rearbag.-et 28-ért az engage tanktaskat plusz egy tízes a gyűrű.
Mappa,givi ennek fele használtan.
Meg mi digitális fele a dobozrendszernek.
De kinek mi.
Nem akarok lebeszelni senkit.