Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ÉN erre gondoltam.Nagyon olcsó 3-400 pénz míg a többi 1-2000,viszont cseszhetem,vagy rajta marad és egy bucinagy cucc lesz vagy kidobom.

http://campingshop.hu/gazpalac...

Így maradt a menetes.

http://www.geotrek.hu/primus-p...
Az enyém easy click rendszerű, szóval nem menetes. De ettől még ugyanúgy betehető, kivehető, és továbbvihető a palack, nem illan el levétel után a gáz. Fura is lenne, mert elég sokáig elég egy-egy palack.
Az Ok.
Vacilláltam a szúrható olcsóbb meg a menetes közt és azért lett menetes mert leszedhető simán a palack és nem megy ki a gáz emiatt.Így kisebb helyre suvasztható két darabban.
Cseppet sem piszkálás.
De,Kb mekkora az az időintervallum amit asszonnyal fullrapakolva 3 dobozzal egerésztek?
Az átlag kb egy évben egy hét.
Ezért egy full dobozrendszert megvenni 2-3 kilóért szerintem (hangsúlyozom szerintem) pénzpocsékolás.
Pláne hogy az átlag 5-6 év alatt eladja a motorját,vagy belehiénázzák a vételárba vagy leszedi a tipusspec cuccot és aprópénzért eladja.
Ez 5-6 alkalommal egy hétre kidobni megint szerintem pénzpocsékolás.
Amúgy hogy tényszerű legyek hajdanán vettem dobozt,vettem mindenféle cuccot.
Egy 10 napos túra alatt annyi felesleges kacatot tömködtem be hogy volt olyan amikor félóráig tartott míg kinyitottam mert a cucc eltömte a doboz nyítószerkezetét.És vicces de az a sok vacak amit jól hangzik otthon a gép előtt 1/3-a került felhasználásra.
A másik dolog hogy motoros túrázásról van e szó vagy nyaralásról amit motorral tenném meg.
Ez nem mindegy.Motoros túrázás napi 6-8 óra motoros ruha nyergeben.Ergo felesleges a nagy mennyiségű máásmilyen ruha.egy hétre KB 4-7 póló fehérnemű,zokni kell egy pulóver,rövidnadrág,papucs ect.Ezek kb elférnek egy 24 literes üléstáskába,tanktáska esdőruhának napi cuccnak,kajának kell max.Jah és feltalálták a mosószert.Volt pár mamával zuzammen egy 36 literes dobozban elfértek ketten.Bár esőruhát elfelejtették.De elvoltak.
Persze a másik eshetőség hogy mama divatbemutatón minden nap másik szettben akar virítani de az nyaralás ergo kocsival megyek.

Csak saját vélemény nem kell elfogadni,torokra ne támadjatok.
És nem is annyira ronda....
SW motech speedpack tökéletes!
Arra amire nekünk kellhet, nem kell több. Nekem is ilyen kialakítású van, csak az campingaz márkájú. Szélben, mivel nincs szélfogója nem igazán lehet használni, de aki nem kizárólag magashegyi túrázáshoz használja, az mindig meg tudja oldani a megfelelő szélárnyékolást.
Nem piszkálódásból, de azért megnézném hogy lehet egy tanktáskával egy hétre asszonnyal motoros túrára menni. Oda a három doboz is kevés lenne ha nem moderálom a dolgokat. Arról már nem beszélve, hogy engem személy szerint irritál a tanktáska magam előtt. Ráadásul az a motor egyik formailag legmeghatározóbb részét - a tankot - csúfítja el. Van tanktáskám, de ritkán használom.
Utassal nem tudom hogy cuccol.nyilván dobozzal máshogy néz ki egy motor de sokkal jobb mint a nyereg/tanktáska kombo.azzal kezdtem a turázást,de sehol nem mertem otthagyni nehogy "bele tegyenek" valamit.dobozt lezárod vizállo és biztonságosabb.
Majdnem maxon van azzal nincsen gond mert stabil.utassal vagyok plusz a 3 doboz.Volt nyeregtáska meg tanktáska de esöbe nem tökéletes mert az esöhuzat alá bemegy a viz,meg sehol sem tudod otthagyni a dobozokkal ellentétbe.Sztem nem csunya dobozokkal!
Apropó gázfőzőlap,ez milyen értek?
Jelenleg egy primus expresst rendszeresitettem,de az nem akkora értek.
Ha csak magamat transzportalom a belsozsebben iratok,telefon és annyi,ha cuccolok nem motorral megyek nem azért van kombi autóm.
Ha félreérthető voltam, a "mindig, mindenhová" nem túrázást jelentett, csak sima közlekedést. Túrázás közben aztán tényleg mindegy hogy van megoldva a csomag, mert aki a váltás alsó gatyáimra, az egy szem magammal cipelt rövidnadrágomra, vagy esetleg, mint legkomolyabb motoron hagyott értékemre, a camping gázfőzőre pályázik, az meg is érdemli... pár kiemelt látnivalón kívül meg úgysem hagyja el az ember a motor 50 méteres körzetét olyankor. Szóval a rizikó bárhogy is nézem, minimális.
Rögzítésre van a motechnek egy szettjét amivel nem nyitható a Lock,és van sisakra egy kábelzar,motorlakatot szerintem lehet olyat is venni aminek vázra szerelt tartoja van.
Mint mondtam van megoldás csak meg kell találni.
Amúgy a motoros túra nálam valamiért nem a motor nélküli setalgatasrol szól,és olyan helyen járok többnyire ahol simán otthagyhatok mindent,és nem kell fedett robotgepfegyverallast telepíteni,nem nem járok Budapesten motorral.
Sokáig hatizsakoltam,de mióta megvan nincs értelme,komplett napi bevásárlást megcsinalom vele,pekaruval ásványvízzel.
De volt időszak mikor egy ezerforintos decathlonos gyerekhatizsak volt a hátsó ülésre szerkesztve,az is jó megoldás.
Választja is van.
Az ultimate az az sw-motech evo rearbag.van hátizsák szíjai is.
Ne akard Hogy németül írjam mert be kell hozzá kapcsolni a laptopot.
Na jó, de nekem kisebb a tankom, mint egy átlagos tanktáska. Másrészt egy tanktáska nem terhelhető pl egy lezárólánccal is súlyosbított pakkal.

Szinte mindig rádobom parkoláskor a motorra a láncot, az XT-re meg különösen, mert ezt aztán tényleg nem művészet meglovasítani. Doboz, illetve sisakrögzítő kampó híján a sisakot is így rögzítem. Aztán a sok hasznos, hurcibálnivaló apróságról még szó sem esett.
Hátizsák vs. tanktáska ügyben én hátizsák mellett döntenék. Ha bárhol ott kell hagyni a motor útközben, kényelmesebb cipelni.
Ha még néhány angol szót odabiggyesztettél volna,...
Nincs misztikum,csak sw-motech Quick-Lock engage sport.
Ne kínozz minket ezzel a misztikus dologgal, inkább áruld el, hogy oldod meg!
Ahogy Dipshit mondja, Givi combtáskámban a papírjaim, pénztárca, telefon, jobb zsebemben a lakáskulcs, balban pedig egy rágó, és vége a "pakolhatóságomnak". Szinte mindig egy táskával kell járjak, bármi extra is van nálam / kell nálam legyen.
Persze, csak a ház körül motorozol. :D
Hogyan?
Meg nem mondom mikor hatizsakoltam utoljára és az is valami szerszám Volt.
És mégis megoldom a doboz hiányát.
Én most nagyon utálom hogy mindig mindenhová teli hátizsákkal kell mennem, mert a motoron/ban egy csomag rágót nem lehetne elrejteni.
Mondjuk a top casem megmaradt a Diviről, de még nem lett neki konzol építve az XT-n.

Egyébként tényleg szarul néz ki az egyedül árválkodó doboz, bármilyen motoron is legyen... de szerencsére aki rajta ül, nem látja.
Nekem is mondták már, hogy elrontja a motort, de bekaphatják!
hátsó rugó feszítésével tudnál segíteni rajta