Van itt a fórumon egy Blöki, aki meg akar győzni arról, hogy csak a hátsó doboz a Fazeren baromi ciki... Szerinted?
Múltkor mondta, ha épp arra járok, ugorjak be hozzá, szívesen lerúgná, annyira gáz.
A HyperPro-hoz hasonló márkásak nem nagyon vannak 110.000,- alatt és ahhoz még kell konzol is. Konzolt FZ1-hez csak elvétve kapni, ehhez mérten az ára sem 5 fillér. Csináltatni? Én kútfőből nem mernék.
Aztán ott vannak még a használt motorokról eladóak (pl. R1), de konzol még ahhoz sincs, plusz az nem állítható és lehet valami kurva régi olaj is van benne, ami miatt csökken a hatásfoka.
Harmadsorban pedig az olcsó, 20-30e,-Ft-os kínai vackok. Nekem utóbbi kettőt nem ajánlották, így le is tettem róla, hogy 140-160e,-Ft-ot költsek erre.
@p.tibi: Én, ha tudtam volna, hogy a gyári nem sokkal drágább, mint a vásárolt EBC Goldstuff, - mai fejjel - inkább maradtam volna annál. Nekem annyira nem jött be és tuti, hogy nem is fog 40e KM-t kibírni, mint az OEM.
Első fékbetét csere előtt állok. Eddig a gyáriban (vagy gyárinak megfelelőben) gondolkoztam, mert féltem a féktárcsát. Írtátok többen is, hogy a szinter EBC is nagyon bevált, mert nem eszi a tárcsát.
Tartjátok még ezt at álláspontot? Vagy próbáljam ki, és majd megtudom 20-30ezer km múlva:)
A shoxban se?
Amúgy mit vártál ez a modern kori ember vágyálma,minden apró szarra szeret postaköltséget fizetni és csak kép alapján hajélandó vásárolni.
És a vicc hogy a teszkó megteszi ezt tejjel és kenyrrel is.
Imadom a modern kor vivmanyat, de hogy lassan semmit nem lehet egy boltba bemenve, es megtapogatva megvenni... (a kenyeren es a soron kivul). Gondoltam ma haza motorozom, holnap felszereleme a Givi konzolt, aztan veszek taskatartot. A, dehogy. Rendelj bammeg, es majd a futar kiviszi. (Nincs valakinek Givi T351 elfekvoben?)
Ennek semmi köze a dologhoz (legalábbis minimális). A gond ott van, hogy a motorkerékpár váltók szabadonfutó fogaskerekeinek fordulatszáma nincsenek szinkrongyűrű segítségével a bemenő tengely fordulatszámához igazítva ezért nehézkes a váltás álló helyzetben.
Tömören ennyi: nem szinkronizált a váltómű, a fogaskerekek eltérő fordulaton forognak, ezért nehéz összekapcsolni őket.
kb 6500-7000 km a hátsó nálam,de nem tükörre koptatva,csak a jelzőig. Az első kibírt 2 hátsót. Nincs az Fz1-en összehasonlítási alapom gumik terén mert M3 volt rajt amikor vettem és nem rémlik,hogy azzal mennyit is mentem. Új szettet 2014-ben vettem rá /ekkor jött ki a M7RR akkor még csak a KÉK HOLD-nál lehetett kapni/. Én azt gondolom,hogy biztos nem lehet egy kategória ""Sport túra"" M7rr & PR4 mert az utóbbi majd 2* többet elmegy.
Angel GT meg valahol a kettő között. Legalábbis az írják,mondják a felhasználók róluk.
A kérdést Zoli32 kérdésének tetézésére szántam, de valójában ma egy nagyon érdekes dolgot tanítottál, amit köszönök! Zseni volt, aki ezt így kitalálta.
KM-ben mennyi lett az annyi az M7RR esetében? Valami összehasonlítási alap, pl. előző (előző-előző) gumid mi volt és mennyit bírt?
Angel GT és M7RR között gondolkodom, de a GT állítólag sokkal kevesebbet bír, mint a PR4. Lehet M7RR pedig még gyorsabban kopik, így az ki is esne.
Nem vagyok gépész.. távolról sem. Valami olyasmi a helyzet, hogy a user kénytelen végig léptetni a fokozatokat, bárhol is van a váltó, hogy az üreshez, vagy a kívánt fokozathoz eljuthasson, viszont ez, a váltó felépítése miatt több fokozat átlépésekor csak a fogaskerekek mozgása közben lehetséges. De tényleg nem értek hozzá, szóval itt egy videó, ebből talán átjön miért nem működik álló helyzetben a dolog, mondjuk 4-ből nullába. http://youtu.be/E2CybLSrN5Q
Múltkor mondta, ha épp arra járok, ugorjak be hozzá, szívesen lerúgná, annyira gáz.
Aztán ott vannak még a használt motorokról eladóak (pl. R1), de konzol még ahhoz sincs, plusz az nem állítható és lehet valami kurva régi olaj is van benne, ami miatt csökken a hatásfoka.
Harmadsorban pedig az olcsó, 20-30e,-Ft-os kínai vackok. Nekem utóbbi kettőt nem ajánlották, így le is tettem róla, hogy 140-160e,-Ft-ot költsek erre.
@p.tibi: Én, ha tudtam volna, hogy a gyári nem sokkal drágább, mint a vásárolt EBC Goldstuff, - mai fejjel - inkább maradtam volna annál. Nekem annyira nem jött be és tuti, hogy nem is fog 40e KM-t kibírni, mint az OEM.
Tartjátok még ezt at álláspontot? Vagy próbáljam ki, és majd megtudom 20-30ezer km múlva:)
https://www.louis.de/en/artike...
Amúgy mit vártál ez a modern kori ember vágyálma,minden apró szarra szeret postaköltséget fizetni és csak kép alapján hajélandó vásárolni.
És a vicc hogy a teszkó megteszi ezt tejjel és kenyrrel is.
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_fz6-n-10386297
Tömören ennyi: nem szinkronizált a váltómű, a fogaskerekek eltérő fordulaton forognak, ezért nehéz összekapcsolni őket.
M7RR kiesett!
Angel GT meg valahol a kettő között. Legalábbis az írják,mondják a felhasználók róluk.
Angel GT és M7RR között gondolkodom, de a GT állítólag sokkal kevesebbet bír, mint a PR4. Lehet M7RR pedig még gyorsabban kopik, így az ki is esne.
http://youtu.be/E2CybLSrN5Q
Szekvenciális váltó van a motorokban általában, szóval máshogy nem is működhetne