Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem igen,Dípshit?
Rovid fektavokat kell venni :D m7rr nek a ket szelen, a "suru" mintanal gyorsan kopik
Aham, enyém is ilyen. (FZ6, FZ1)
Van, amikor megallasnal nem nyomkodom vissza uresig a valtot. Mert gyorsan kell megall i, vagy elfelejtem. A kor. Na mindegy. Ilyenkor van, hogy nem akarja allo helyzetben venni a sebessegeket lefele. Ha picit raengedem a kuplungot, akkor megy. Vagy, ha a motort megmozgatom elore vagy hatra. Ez igy rendben van?
Szupersportot azért írtam mert így található meg az R17 oldalán ha rákeres az ember és ------ """ a kategóriáját tekintve a szupersport vonalat képviseli ami kifejezetten utcára van....."""--------- az R17 által készített filmben így vezetik fel. De tény attól ez még nagyon nem szupersport.
Az M7RR-ről bárhol is olvastam, túra-sportgumiként szerepelt, nem színtiszta sport, pláne nem szupersportként.
Pl. Michelin-nél a túrasport a Pilot Road széria, sport a Pilot Power, szupersport/pálya a Pilot Power Pure/Pilot Power One. Utóbbiak kategóriájukhoz hűen kimúlnak 4.000 km alatt.
Gratulálok a gumihoz. Ez le van koptatva a végletekig. Érdekelt volna,hogy amikor a hátsó 1,6mm volt akkor milyen volt az első. De talán egy túra gumit nem kellene összehasonlítani egy szuper sport gumival. Fent a "" boncteremben"""" a gumi teszteknél egy leírás van csak a M7rr gumiról. kb Ő is akkor vehette amikor én,azaz az elsők között. A leírás szerin a kollégánál is lekopott 2 hátsó míg megadta magát az első gumi! Nem csak nálam van ez így
Az egy érdekes olvasmány
És íme a bizonyíték!
Igy volt ahogy irod,parban ujkoratol lett ilyen,az elso 2 ekmel bir kb tobbet mint a hatso.
Mondd hogy párban használtad el, és nem a második hátsó kopott tükörre, míg végre ennyire lerongyolódott az első!
Én a csokis keksz,joghurtos eper,cseresznye mánia combot édes tölcsérben.
Pr4-et javasolnek mindenkinek,attol lefele pr3,conti ra2,conti ra,bt023,z6 pocsek velemenyem szerint.
Pr4 10ekmel...rendesen hasznalva es lapon meg igy is tapad.
Digóban népszerű.
Fehér aszfaltra még nem találták fel a jó gumit, mondjuk ilyen aszfalt inkább csak itt nálunk van. :D
A 023 nem jobb a road-nál. Szárazon jo a 023 de vizesen, életveszély, feher aszfalton nem 3.ban még keresztbe mentem az sv-vel... A 8as úton viszont nagyon jó volt, de ott melyik túra gumi nem jó a 40fokban ? :D
Tesóm FZS600-on Dunlop Roadsmart II-t használ és nagyon meg van vele elégedve. Jól tapad és úgy néz ki meglesz vele a 20+ ezer (inkább túratempóban mint száguldozva, de gondolom a Fazer erre való) Azt mondja a következő garnitúra is tuti ez lesz. Ismerve Őt ez nagy szó, mert olajból pl éppen az ötödik félét próbálja ki, mert még eddig nem volt elégedett teljesen egyikkel sem.
A Z6 keményebb lesz mint a PR3 volt, tapadásban sem éri el talán azt a szintet. BT023-ról nincs tapasztalatom, talán PR3 kategória lehet nagyjából.
Egyik sem jobb a PR3-tól.
www.revolutionmotor.hu Többször rendeltem tőlük. Megbízhatóak és friss gumit küldtek mindig.
Nekem is duborog a gumi kerdes.
A pr3 kopott le most kopasjelzo alae 15ezer km alatt. Nem rossz gumi, de lehet nem ilyenre cserelnek. Z6 jon szoba es bt023.
R17tol rendeltem mar. Milyen megbizhato gumi boltok vannak meg?
Boldogok a lelki szegenyek, mert ovek a mennyek orszaga. Nekem BT023 van fenn, es semmilyen osszehasonlitasi alapom nincs, igy nincs gondom sem.
Már elkelt!
Azt nem tudom,hogy gyárilag is szereltek rá ilyet,de sajnos nekem nem jött be. Egyszerűen nagyon kemény volt. Kanyarban a legváratlanabb helyzetekben is megcsúszott pl:50-el egy derékszögű kanyarban. Többször is előfordult. a végén már tartottam a kanyaroktól. Kerékpárral is beveszem ennyivel. Egy dolog szól mellette:az ára,meg talán a futásteljesítménye. Előtte Conti volt rajt. Össze sem tudom hasonlítani a kettőt. Utána meg váltottam az Fz1-re.
Ha jól tudom FZ6-nak ez gyári gumija is volt egy időben. Nem tudom mit éreztél vele, haveri körben nem csak én rakattam fel ilyet, de semmi gondunk vele.
A rendkívül széles gumiválaszték között nem tudtam eldönteni mi is legyen a közeljövőben teljesen elkopó gumik helyett. A Tapadásból nem akarok nagyot engedni,de szeretném ha több lenne a futásteljesítménye. Írtam az R17-nek vajon mit ajánlanának. Ők Angel Gt és RoadAttack 2 Evo-t ajánlották. Még nem döntöttem,hogy mi lesz. Az M7 RR nagyon bejött ,de mégis csak szuper sport abroncs és ennek megfelelően fogy is el.
Sajnos a GT a legdrágább, ami a listámon van, kerek 83.500 lenne egy pár + szállítás 120+190-es méretben. De erről tudom, hogy príma, ezért nem is kérdeztem róla.