Mondjuk neked a futott km szám is scifi a részemről.
Ők hogy nem vagyok egy térdelő sportmajszter de sose tudtam a pr2 t tizenparezernel több ideig használni.
Azonkívül nyugati tapadosabb aszfalt volt alatta.
Hát az én gyakorlati tapasztalatom, meg az hogy nem. Mondjuk nekem a PR2 volt az első olyan gumim ami egyrészt szett volt, mi több egyszerre, és újként is került fel.
Az XT-n is szett van, de azt nem én tettem fel, meg annyira más egy enduró, mint egy mezei utcai motor, hogy nem is tudom, lenne-e értelme a hasonlítgatásnak. Mindenesetre a hátsóm már ezen nagyon kopott, kb 3,2 mm lehet, míg az első az teljesen rendben van. Ennek ellenére több mint valószínű, hogy az is menni fog a kukába ha a hátsó teljesen elkopik.
Mivel egy alkalommal volt pr2 fenn Egyszerre és attól fostam nagyon,a motort félidőben adtam el nincs precedensem egyszerre fogyasra.
Csak tapasztalati tényre amit mások is megerősítették,a sport elől sporttura hátul egyszerre fogy,az azonosak elől kibirnak megegy hátsó.
Az összes gumi elől kibirhato egy hátsó,legyen az pr2 power vagy valami sport cucc,együtt a pr2-power fombo fogyott meg az új rossz hátul félúton használt elől.
Egy jó gumitól elvárná az ember, hogy együtt kopjon el elöl-hátul. Nem hinném, hogy a mérnök úgy tervezné a gumit, hogy figyelembe venné, hogy a félig elhasznált elsővel majd szépen összedolgozzon a vadi új hátsó.
Ha meg nem kopik el egyszerre, az valószínűleg részben felhasználói hiba is.
Én magasnyomásúval a kerekeket, a leömlők környékét, a blokk oldalát, a motor alját és a rugóstag kornyékét szoktam lemosni. A fényezett, matricázott, elektromos alkatrészeket meg a hűtőt, ha kerülöd, nagy bajt nem csinálhatsz. Ezerszer tisztább lesz a kerék, mint ha napokig suvickolnád...
Esetleg várj vele 5-10 percet miután odaértél. Én egyszer mostam kútnál, akkor kicsit sziszegett, ahogy a víz a blokkhoz ért, de hamar lehűlt. Két magasnyomású mosó között is van különbség, ezért figyelj oda, milyen közel tartod a csövet. Aminél én csináltam, az gyenge és finom volt, lehetett úgy kezelni, mint egy otthoni slagot, de ha erős, gyorsan repülnek a matricák meg még sok minden.
Egy olyan dolog érdekel hogy mennyire necces az hogy bemegyek egy kútra lemosni a gépet magasnyomásúval ? Itt most a meleg blokkra értem és kb 4km amit megyek vele odáig? Bírnia kéne mert ugye ez eső is víz!
Ők hogy nem vagyok egy térdelő sportmajszter de sose tudtam a pr2 t tizenparezernel több ideig használni.
Azonkívül nyugati tapadosabb aszfalt volt alatta.
Az XT-n is szett van, de azt nem én tettem fel, meg annyira más egy enduró, mint egy mezei utcai motor, hogy nem is tudom, lenne-e értelme a hasonlítgatásnak. Mindenesetre a hátsóm már ezen nagyon kopott, kb 3,2 mm lehet, míg az első az teljesen rendben van. Ennek ellenére több mint valószínű, hogy az is menni fog a kukába ha a hátsó teljesen elkopik.
Csak tapasztalati tényre amit mások is megerősítették,a sport elől sporttura hátul egyszerre fogy,az azonosak elől kibirnak megegy hátsó.
Érdekelne a tartókonzol ha megvan még.
Üdv Rizsa
Ha meg nem kopik el egyszerre, az valószínűleg részben felhasználói hiba is.
Hacsak nem mixeled a cuccot.
Battlax T30,
Metzeler M7-RR,
RoadAttack 2 Evo?