Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Krisztiánnak is huszonX ezret elment. Pedig ő autópályázott is vele, sokat.
Mondjuk neked a futott km szám is scifi a részemről.
Ők hogy nem vagyok egy térdelő sportmajszter de sose tudtam a pr2 t tizenparezernel több ideig használni.
Azonkívül nyugati tapadosabb aszfalt volt alatta.
Hát az én gyakorlati tapasztalatom, meg az hogy nem. Mondjuk nekem a PR2 volt az első olyan gumim ami egyrészt szett volt, mi több egyszerre, és újként is került fel.

Az XT-n is szett van, de azt nem én tettem fel, meg annyira más egy enduró, mint egy mezei utcai motor, hogy nem is tudom, lenne-e értelme a hasonlítgatásnak. Mindenesetre a hátsóm már ezen nagyon kopott, kb 3,2 mm lehet, míg az első az teljesen rendben van. Ennek ellenére több mint valószínű, hogy az is menni fog a kukába ha a hátsó teljesen elkopik.
Annyi combosat fekeztem mint állat.
Mivel egy alkalommal volt pr2 fenn Egyszerre és attól fostam nagyon,a motort félidőben adtam el nincs precedensem egyszerre fogyasra.
Csak tapasztalati tényre amit mások is megerősítették,a sport elől sporttura hátul egyszerre fogy,az azonosak elől kibirnak megegy hátsó.
A sok erő mellé elvárná az ember a combos fékezéseket, előre terheléseket is A gázt húzni mindenki tudja
Eddigi leghosszabb "turam", 250 km, Heves, Nograd, sok kanyarral. A hatarok tolodnak, de a labtarto meg messze a foldtol.
aha... azért van ott erő is ami közrejátszik
Sorry, en mar lecsaptam ra privatban.
Nekem a PR2 teljesen szinkronban kopott el. Nem hinném, hogy olyan különleges motorozási technikám lenne.. elöl-hátul egyenletesen terheltem.
Rosso2
Az összes gumi elől kibirhato egy hátsó,legyen az pr2 power vagy valami sport cucc,együtt a pr2-power fombo fogyott meg az új rossz hátul félúton használt elől.
Szia sgabor!

Érdekelne a tartókonzol ha megvan még.

Üdv Rizsa
Egy jó gumitól elvárná az ember, hogy együtt kopjon el elöl-hátul. Nem hinném, hogy a mérnök úgy tervezné a gumit, hogy figyelembe venné, hogy a félig elhasznált elsővel majd szépen összedolgozzon a vadi új hátsó.

Ha meg nem kopik el egyszerre, az valószínűleg részben felhasználói hiba is.
Általában ki szokott.
Hacsak nem mixeled a cuccot.
Kettő hátsót kibírt egy első?
Én magasnyomásúval a kerekeket, a leömlők környékét, a blokk oldalát, a motor alját és a rugóstag kornyékét szoktam lemosni. A fényezett, matricázott, elektromos alkatrészeket meg a hűtőt, ha kerülöd, nagy bajt nem csinálhatsz. Ezerszer tisztább lesz a kerék, mint ha napokig suvickolnád...
M7-RR-ből most fogy el a 2. hátsó gumim amivel együtt az első is cserés lesz.
A magasnyomású szétcseszi a láncot,hűtőt ha többel megyünk a rendőrbácsi zsanettol.
Fogadjunk, még városban sem mentetek 50-nél többel!
Köszönöm a válaszokat! Akkor marad a slag!! :)
A használati utasitasban tiltják a magasnyomású mosót.
Esetleg várj vele 5-10 percet miután odaértél. Én egyszer mostam kútnál, akkor kicsit sziszegett, ahogy a víz a blokkhoz ért, de hamar lehűlt. Két magasnyomású mosó között is van különbség, ezért figyelj oda, milyen közel tartod a csövet. Aminél én csináltam, az gyenge és finom volt, lehetett úgy kezelni, mint egy otthoni slagot, de ha erős, gyorsan repülnek a matricák meg még sok minden.
Egy olyan dolog érdekel hogy mennyire necces az hogy bemegyek egy kútra lemosni a gépet magasnyomásúval ? Itt most a meleg blokkra értem és kb 4km amit megyek vele odáig? Bírnia kéne mert ugye ez eső is víz!
Valaki motorozott már ezekkel:
Battlax T30,
Metzeler M7-RR,
RoadAttack 2 Evo?