elvileg itt sincs gond, csak annyi volt az én esetemben, hogy a furat, ami a vizet hivatott elvezetni valószínű el volt retkelődve, és nem vezetett el, így megállt benne, és nem használt a gyertyának....
Ez a beázás érdekes dolog... nekem pl. simán bemegy a víz mosáskor az ülés alá mindenhova, az akksi és környéke is tiszta víz, meg a tároló rekesz is.
Próbálom mindig letakarni valamivel, több-kevesebb sikerrel, de eddig szerencsére még sosem volt gond.
Szombaton egy Kecskemét- Debrecen-kecskemét túra után ,Vasárnap elvittem a kúthoz lemosatni a bogaraktól!!!!! Azóta alapjáraton dadog vagy beázott vagycsak mégsértődött
Akkor ez a baj , ha az akku kapacitása csökken ahogy a lemezei szulfátosodnak könnyen előállhat ez a helyzet. Ha megállok és tudom , hogy hosszú állás lesz lekapcsolom, és a motort is megállítom főleg ilyen 37C° fokokban , főleg mert az enyém lég-olajos.
Nekem is 2 db 100W-os H4.es volt az én öreg motoromba, aztán jól elb...ta a foncsorokat benne , kicseréltem az előírtra 60/55 W !
És a fényerőcsökkenés nincs akkora amekkora az amper csökkenés. Ugyanis az izzólámpa nagyrészt hőt fejleszt! A LED-del ellentétben.
Amúgy nem értem miért nem lehetett 2db egyforma foglalatú izzót bele tenni gyárilag.
Vagy esetleg van valami átalakító ami H4-ből H7-re megy vagy fordítva?
Precíz mérés. :) Én ilyennel sajnos nem tudok szolgálni. Viszont nekem is pont nemrég lett bekötve mindkét izzó (GE Megalight ultra 120+ van benne), ez közrejátszhat?
Nekem azért magától nem javult meg,mert az akksi 11.9v tehát tölteni kellett.
Töltés után gyújtás ráad még mindig ott figyel a 46-os kód majd indítás után eltűnt és a lámpa sem világított.
A mért értékek :
Feltöltés után - 12,9v
Gyújtás ráadása után - 12,5v
Indításkor - 10v
A töltés.
Nekem mindkét izzó be van kötve.
Alapjáraton - 12,6v
kb.2500-as fordulat után - 14v
Egy izzó esetében alapjáraton 13,1v
A motor leállítása után 12,8v
A mért értékeket egy DT830B multiméterrel végeztem ami nem tudom mennyire megbízható és pontos tehát az adatok valóságtartalmáért felelősséget nem vállalok!
Nyári meleg ellen még mindig a legjobb megoldásnak tartom a városi motorozáshoz a protektor mellényt. Még nem szereztem be, de még mindig tervben van. Minden nap motorral járok be a városba dolgozni (15-20 perc), alul a csizma pl engem nem zavar, sőt a motor hőjétől jobban véd mint egy cipő. Tavaly kipróbáltam a rövidgatya térd és sípcsontvédő kombót, hát szarabb volt mint a hosszúnadrág+csizma...
Próbálom mindig letakarni valamivel, több-kevesebb sikerrel, de eddig szerencsére még sosem volt gond.
És a fényerőcsökkenés nincs akkora amekkora az amper csökkenés. Ugyanis az izzólámpa nagyrészt hőt fejleszt! A LED-del ellentétben.
Vehicle system power supply (Monitor voltage)
Power supply to the FI system not normal
Vagy esetleg van valami átalakító ami H4-ből H7-re megy vagy fordítva?
Töltés után gyújtás ráad még mindig ott figyel a 46-os kód majd indítás után eltűnt és a lámpa sem világított.
A mért értékek :
Feltöltés után - 12,9v
Gyújtás ráadása után - 12,5v
Indításkor - 10v
A töltés.
Nekem mindkét izzó be van kötve.
Alapjáraton - 12,6v
kb.2500-as fordulat után - 14v
Egy izzó esetében alapjáraton 13,1v
A motor leállítása után 12,8v
A mért értékeket egy DT830B multiméterrel végeztem ami nem tudom mennyire megbízható és pontos tehát az adatok valóságtartalmáért felelősséget nem vállalok!