Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig mindegyik áll a vízben, csak bele kell tolni!
Régen sokan akartak Fazert venni, egykor menő modell volt, de sajnos spórolni akartak és nem mindenki a vízállófazert vásárolta meg.
elvileg itt sincs gond, csak annyi volt az én esetemben, hogy a furat, ami a vizet hivatott elvezetni valószínű el volt retkelődve, és nem vezetett el, így megállt benne, és nem használt a gyertyának....
Ez a beázás érdekes dolog... nekem pl. simán bemegy a víz mosáskor az ülés alá mindenhova, az akksi és környéke is tiszta víz, meg a tároló rekesz is.
Próbálom mindig letakarni valamivel, több-kevesebb sikerrel, de eddig szerencsére még sosem volt gond.
Elsőkörben énis evvel kezdem. Remélem csak ennyilessz abaj,
Nekem ugyanez volt nemrég... 1 es hengerben a gyertya beázott...
Én plusszos osram silverstart hasznalok. 55w-os,de erősebben világít, bár az élettartama csak pár év. De az is lehet hogy Tungsram +50%-os.
Szombaton egy Kecskemét- Debrecen-kecskemét túra után ,Vasárnap elvittem a kúthoz lemosatni a bogaraktól!!!!! Azóta alapjáraton dadog vagy beázott vagycsak mégsértődött
Akkor ez a baj , ha az akku kapacitása csökken ahogy a lemezei szulfátosodnak könnyen előállhat ez a helyzet. Ha megállok és tudom , hogy hosszú állás lesz lekapcsolom, és a motort is megállítom főleg ilyen 37C° fokokban , főleg mert az enyém lég-olajos.
nem
Ha a lámpánál alapjáraton állsz nem tudod lekapcsolni?
Nekem is 2 db 100W-os H4.es volt az én öreg motoromba, aztán jól elb...ta a foncsorokat benne , kicseréltem az előírtra 60/55 W !
És a fényerőcsökkenés nincs akkora amekkora az amper csökkenés. Ugyanis az izzólámpa nagyrészt hőt fejleszt! A LED-del ellentétben.
Közben megkerestem a service manualban a 46-ot, nem túl bőbeszédú:

Vehicle system power supply (Monitor voltage)

Power supply to the FI system not normal
Amúgy nem értem miért nem lehetett 2db egyforma foglalatú izzót bele tenni gyárilag.
Vagy esetleg van valami átalakító ami H4-ből H7-re megy vagy fordítva?
A tiedbe a képek alapján a H4 helyén valami gyertya van?
Én biztos nem tennék bele 2db 100wos izzót.
Lehetséges ugyanis alapjáraton elvileg így nincs töltés,de van 2 db 100w-os izzóm majd megmérem azokkal.
A világítást nem lehet külön kapcsolni csak a motor beindítása után működik.
Precíz mérés. :) Én ilyennel sajnos nem tudok szolgálni. Viszont nekem is pont nemrég lett bekötve mindkét izzó (GE Megalight ultra 120+ van benne), ez közrejátszhat?
Jónak tűnnek az értékek! Nem felejtetted rajta a világítást megálláskor?
Ha megvan a minta akkor egy hegeszteni tudó haver sztem pár sörért megoldja! :D
Nekem azért magától nem javult meg,mert az akksi 11.9v tehát tölteni kellett.
Töltés után gyújtás ráad még mindig ott figyel a 46-os kód majd indítás után eltűnt és a lámpa sem világított.
A mért értékek :
Feltöltés után - 12,9v
Gyújtás ráadása után - 12,5v
Indításkor - 10v
A töltés.
Nekem mindkét izzó be van kötve.
Alapjáraton - 12,6v
kb.2500-as fordulat után - 14v
Egy izzó esetében alapjáraton 13,1v
A motor leállítása után 12,8v

A mért értékeket egy DT830B multiméterrel végeztem ami nem tudom mennyire megbízható és pontos tehát az adatok valóságtartalmáért felelősséget nem vállalok!
Nekem is így volt. Multiméter nem volt nálam, de azóta tökéletesen indul. Neked is magától megjavult?
Nyári meleg ellen még mindig a legjobb megoldásnak tartom a városi motorozáshoz a protektor mellényt. Még nem szereztem be, de még mindig tervben van. Minden nap motorral járok be a városba dolgozni (15-20 perc), alul a csizma pl engem nem zavar, sőt a motor hőjétől jobban véd mint egy cipő. Tavaly kipróbáltam a rövidgatya térd és sípcsontvédő kombót, hát szarabb volt mint a hosszúnadrág+csizma...