Szerencsére a becenevem nem én találtam ki hanem egy póker party során ragasztották rám a Kobretti felügyelőt és ebből rövidült le Kobrára! Szóval a reflexre gyúrni kell még!! De a hülyeségre néha kéne valami! Na azért leástam 3db nagyobb téglát és bedöngöltem!! Ha így is eldől lebetonozom az egész udvart és kész! Ha már meleg akkor hozzászólok egy kicsit én is! Nekem csak corcudám van (a bőrt majd ha lesz zsé) külön hátprotectorral de ezt a meleget én el nem tudom viselni (persze hogy fekete) de azért papucs trikó rövid gatya triót fel nem venném soha akkor inkább megfőlők vagy nem megyek sehova! Jó is ez a globális felmelegedés!
Na urak a motor kész lett!
Ma mentem érte,0 FT -ot kellett fizetni. Úgy néz ki ez volt a baja,mert hazafelé semmi probléma nem volt.
Az ügyintéző kapott egy bort mert gyors volt,a szerelő meg egy kis sörpénzt mert "HAJRÁ MAGYAROK!!!"
Kormanycsapagy kicserelve, uj BT023 szerviznek beadva, holnap delelott megyek a vasert.
Gondolkodtam ezen a gumi kerdesen, vakargattam a fejem, de aztan arra jutottam, hogy most k@ra nem hianyzik a kiadas, de inkabb a biztonsag es a nyugalom.
Javaslatom: először leástam egy nagy lapos bazaltot!! Utána támasztottam le a motort! Még egy javaslat: Jól nézd meg a talajt, ahová a motort akarod támasztani ! Én is jártam már úgy, hogy le akartam tenni a bal lábamat, kitámasztás céllal csak éppen ott akkor mélyebben volt a talaj! "Stabil oldalfekvés" lett belőle!
Amúgy a bőr kicseszett jó,de nyárra mindenképp air kivitelő agyonperforált a nyerő.Olyan volt addig míg valamiért a téli szezonos állásban össze nem ment egy picit.
A lényeg hogy állásban rohadt szar,bemelegedsz de ha elindulsz pillanatok alatt átszellőzik és tuti komfortos,esőben olyan mintha rajtad se lenne mert átázik mire kimondod hogy "a pi...ba esik".
Amúgy most jobb hijján egy cordurát újítottam,és az se szellőzik rosszul,bár nem olyan mint a perforát bőd demegdögleni nem fogok.
A lényeg hogy motoros ruhában menni kell nem állni bedunsztolva.
A textil is meleg. Meg a protektor is. Amig bementem a Soroksarira Zuglobol, csurgott a viz az ingembol. :-(
A Yamaha World mokas csapat. Mondja a srac, a gumimnak kb. 12-15eKm-t kell birnia. Mondom a sracnak, 14,5e van a gumiban. Ficko kimegy, megnezi, majd elkezdi a gazkart huzogatni, es kerdi: nem jo a gaz? :-)
Milyen ruházatot viseltek nyáron városban/kisebb túrákon (lassabb tempó)? 32 fokban a bőr már nagyon durva volt tegnap. Egy parkolóban levettem, míg beszéltem haverommal és 10 perccel később forró(!) volt... Szar volt felvenni, pláne, hogy a belseje már korábban nedves lett.
A kisebb kordura kabátoknak nincs tartása, nem tetszik az általános fazonjuk. Valami cool alternatíva? Valami menő camo?
Ha van olyan hogy ki a leghülyébb Fazer-es a világon az adott napon akkor azt ma meg is nyertem! Beállok a diófa alá árnyékban hogy az új plexifelfogató csavarokat (kék) kicseréljem hogy mégse süsse a nap a búrám! Leparkolok és 2 percre rá nézem fekszik a vas! Előző évben itt feküdt el az előző vasam is egy kisebb eső után de akkor betudtam annak! Na a poén az egészben hogy pont ma akartam a földbe beásni pát téglát hogy ne dőljön fel a gép egy eső miatt! De nekem ma sikerült a kőkemény kiszikkadt talajra oda letámasztanom ahol pont van egy vakond járata!! Szerencse az egészben hogy a motor nem lett összeverve a kormány meg egy lukas focilasztit kapott el de a doboz elkapta a teraszt és meghúzta de az ott rohadjon meg! A szerencse és a hülyeség pár napon belül ismét megérintett ! A hétvégén megúsztam apróbb karcok és zúzódások mellett egy komolyabb autó balesetet is szóval pozitívan állok hozzá mindehhez!!
Az ilyen kétes,olcsó öreg szotyvadekoknal mindig benne van a pakliban az ilyesmi,a jó hír hogy bármit boltok meg az gyári,egy fia takolas nem volt előtte,a rossz hogy szakszerű karbantartás sem.
Viszont egyszerű a cucc kivéve a karbit az nekem új.
Egyenlőre nem,megállt lepencenel mint a szög,mintha kifogyott volna a benzin,ac jó,néztem,kábítószer lesztek,4-és henger uszohazat levelem,tele barna szmotyivel,így azzal a menettel visszatértem,egyenlőre lemosom az egész blokkot és merek egy kompressziót.
Kíderitem miatosz van.
Ma mentem érte,0 FT -ot kellett fizetni. Úgy néz ki ez volt a baja,mert hazafelé semmi probléma nem volt.
Az ügyintéző kapott egy bort mert gyors volt,a szerelő meg egy kis sörpénzt mert "HAJRÁ MAGYAROK!!!"
Gondolkodtam ezen a gumi kerdesen, vakargattam a fejem, de aztan arra jutottam, hogy most k@ra nem hianyzik a kiadas, de inkabb a biztonsag es a nyugalom.
A mostani, általános bőrkabátomban én már régen tudtam mély levegőt venni.
Amúgy a bőr kicseszett jó,de nyárra mindenképp air kivitelő agyonperforált a nyerő.Olyan volt addig míg valamiért a téli szezonos állásban össze nem ment egy picit.
A lényeg hogy állásban rohadt szar,bemelegedsz de ha elindulsz pillanatok alatt átszellőzik és tuti komfortos,esőben olyan mintha rajtad se lenne mert átázik mire kimondod hogy "a pi...ba esik".
Amúgy most jobb hijján egy cordurát újítottam,és az se szellőzik rosszul,bár nem olyan mint a perforát bőd demegdögleni nem fogok.
A lényeg hogy motoros ruhában menni kell nem állni bedunsztolva.
A Yamaha World mokas csapat. Mondja a srac, a gumimnak kb. 12-15eKm-t kell birnia. Mondom a sracnak, 14,5e van a gumiban. Ficko kimegy, megnezi, majd elkezdi a gazkart huzogatni, es kerdi: nem jo a gaz? :-)
A képen konkrétan te vagy?
A kisebb kordura kabátoknak nincs tartása, nem tetszik az általános fazonjuk. Valami cool alternatíva? Valami menő camo?
Jobbulást a balesetből való felépüléshez!
Amúgy sejtesem szerint nem karbi,de kiderul.
az első xx emé nem ..:) a fazeré is rendben volt...
de jobb nekem a befecskendezős
Viszont egyszerű a cucc kivéve a karbit az nekem új.
Kíderitem miatosz van.
Az élet apró örömei.
Mos megyek még párolom picit a hondát ha lehet a levegő.