Keresek FZ6-oshoz olyan kiegészítőt,amivel az utas lábtartóját lejjebb lehet ültetni.Találtam több gyártmányt is a nemzetközi piacon, de annyit azért nem érnek,amennyiért adják őket. Ha valaki tudna hazai beszerzési forrást,vagy olyan embert aki le tudná normális minőségben gyártani,azt az infot megköszönném.Esetleg ha lenne rá vállalkozó aki legyártja, akkor gondolom érdekelne több embert is.Rövidebb túrákon elviseli az utasom, de hosszabb túrára mennénk nyáron.
Inkább multiméterrel kéne nézni a töltést.
Alapból ha jó a töltés nemigen merül le még ha alapáraton péöfög akkor sem,14 V körül ha van az jó.
Akkor tényleg kuka az akku,főleg ha nyugalmi helyzetben 12,5 V-os akku gyujtásra leesik 10V körülire,önindítóval meg 10v alá akkor az kuka.
Az akksit nem mérted meg multiméterrel?
Nálam is indításkor csak kattogott majd eltűnt a kijelzőről minden azután visszajött és a benzinszivattyú zúgást lehetett hallani,mint indítás elött.
A hétvégén nekem is előjött a "46"-os hibakód. Vezetéstechnika tréningen voltam, szóval kis sebességgel mentem végig a legnagyobb melegben Kb két óra után megálltam, leállítottam és utána már nem indult el. Kiírta a kódot és csak kattogó hangot lehetett hallani indításkor, és a kijelző is volt hogy kikapcsolt. Volt aki szerint lemerült az akksim, ami meglepő mert nem gondolnám, hogy így hirtelen lemerül, főleg hogy (elvileg) tavalyi és eddig bármikor elindult vele a moci az elmúlt bő fél évben mióta megvan. Arra jutottunk, hogy betoljuk ami sikerült is, majd kis körözgetés után gondoltam csak feltöltődött már annyira hogy le merjem állítani. Persze nem indult el és világított a check engine (ha ez a neve) lámpa, de a "46" már ha jól emlékszem eltűnt. Gondoltam, nem kínlódok vele és haza megyek, úgyhogy betoltuk ismét. Haza értem letettem kb 13 óra körül, majd gondoltam szerzek egy akku töltőt hátha tényleg az a baj. Este 8 körül mikor ki akartam venni az akksit, mintha mi sem történt volna egyből elindult. Szóval az akksi nem merült le, de kíváncsi lennék, hogy ez miért lehetett.
Kérdés, a szokásos laikussággal.
Mivel van ez a zaj, ezért nézegettem a kereket. Felraktam középállványra, és görgettem. Az első keréknek mennyire kell szabadon futni? A bicajomon ha megpörgetem, akkor félóráig pörög. A motoron, ha megpörgetem, forog párat oszt hali. Nagyjából hátul is ez van, de persze ott van lánc, meg miegymás. És ha sebességbe rakom, akkor behúzott kuplunggal is pörög a kerék. Ezt mindenféle videókat nézve normálisnak gondolom.
Szerencsére volt egy lejtős utca ahol betudtam indítani viszont a lámpa végig világított.
Mikor hazaértem megmértem az akksit 11.9v
Nem értem,hogy menet közben 1 óra alatt mitől merült le de megnézem majd a töltést.
Olyan nagy cucc felmenni Kékestető-re, hogy azonnal képeket kell posztolni????
Aztán milyen élőben az a 10 méter magas króm jávorszarvas? És a nyár Norvégiában??
Nekem is a listámon van! Szép helyeken jártál most is.
78 ... de mindegy is, multkor kipróbáltam egy tdi-t és ha hiszed ha nem ez jobban ment, mármint 2500 -3000 fordulatig... ez 5 hengeres szivó olyan mint a trolibusz... akár 30 ról is képes gyorsítani 4.ben mindenféle erőlkődéstöl mentesen... kevesebb váltást igényel mint az 307 1.6 hdi
simán fordulsz 3.ban akárhol
Majd fog.
Egy ilyen 1,9-est majdnem vettem.
Ótószerelő kapta tartozás fejében,ekkora fost még nem láttam.
Állítólag felójította a motort,meg mindent.
Menni nem ment megállni mégógyse,az olajnyomás lámpa világított,modnta ember biztos eltömődött,de majd kipucolja.
Nulla szervó,merhogy az nem járt hozzá.
Ehhez képest a h100 a villanyablakkal,szervóval és az ajándék rozsdával egy űrhajó volt.
ez kb olyan mint a kopást a hideginditás okozza mert nincs olajnyomás ami felépül az sem megfelelő a viszkozitásnak köszönhetően... ami ugye 100 évben mérhető.
Igy nézve a hengerfejesség is könnyebben kialakulhat ha mindig forráspont közeli a hűtőfolyadék közeg... de ez sem egy nap alatt alakulhat ki.
tehát semmi baja sem, lesz
A t4-em rendszeresen rövid utakra használom 90% ban.. télen is ....dizel... soha nem lett csapágyas de még hengerfejes sem pedig elv alapján az előkamrás dizel ezt még annyira sem szereti mint a DI motorok..
Alapból ha jó a töltés nemigen merül le még ha alapáraton péöfög akkor sem,14 V körül ha van az jó.
Akkor tényleg kuka az akku,főleg ha nyugalmi helyzetben 12,5 V-os akku gyujtásra leesik 10V körülire,önindítóval meg 10v alá akkor az kuka.
Nálam is indításkor csak kattogott majd eltűnt a kijelzőről minden azután visszajött és a benzinszivattyú zúgást lehetett hallani,mint indítás elött.
Mivel van ez a zaj, ezért nézegettem a kereket. Felraktam középállványra, és görgettem. Az első keréknek mennyire kell szabadon futni? A bicajomon ha megpörgetem, akkor félóráig pörög. A motoron, ha megpörgetem, forog párat oszt hali. Nagyjából hátul is ez van, de persze ott van lánc, meg miegymás. És ha sebességbe rakom, akkor behúzott kuplunggal is pörög a kerék. Ezt mindenféle videókat nézve normálisnak gondolom.
Mikor hazaértem megmértem az akksit 11.9v
Nem értem,hogy menet közben 1 óra alatt mitől merült le de megnézem majd a töltést.
(Amúgy a film jó, aki kedveli a stílust, annak ajánlom.)
Aztán milyen élőben az a 10 méter magas króm jávorszarvas? És a nyár Norvégiában??
Nekem is a listámon van! Szép helyeken jártál most is.
A leállás után sikerült beinditani?
simán fordulsz 3.ban akárhol
isten örizz hozzányulni...
ez nem elektromos dizel
Nagyon rövid a fokozat kiosztás vagy a difi.
Bár csak 25-30e-nél tartok.
7 éve használom,(munkára) soha nem hagyott cserben! Soha jobbat :)
Egy ilyen 1,9-est majdnem vettem.
Ótószerelő kapta tartozás fejében,ekkora fost még nem láttam.
Állítólag felójította a motort,meg mindent.
Menni nem ment megállni mégógyse,az olajnyomás lámpa világított,modnta ember biztos eltömődött,de majd kipucolja.
Nulla szervó,merhogy az nem járt hozzá.
Ehhez képest a h100 a villanyablakkal,szervóval és az ajándék rozsdával egy űrhajó volt.
Igy nézve a hengerfejesség is könnyebben kialakulhat ha mindig forráspont közeli a hűtőfolyadék közeg... de ez sem egy nap alatt alakulhat ki.
tehát semmi baja sem, lesz
A t4-em rendszeresen rövid utakra használom 90% ban.. télen is ....dizel... soha nem lett csapágyas de még hengerfejes sem pedig elv alapján az előkamrás dizel ezt még annyira sem szereti mint a DI motorok..