Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kezdő és a májer között szerintem hazai utcai viszonyok között nem feltétlen van különbség. A kezdőnek hamar elkopik a gumi közepe, úgy hogy a széle még szinte érintetlen, a májer meg úgy dobja ki, hogy kb egyenletesen kopott az egész. Aki pedig lendületesen motorozik mélyeket döntve, de nem erőből meg fékből, annak fog elmenni a legtöbbet a gumi.
A 15k egy túrásabb gumitól inkább kevés sztem, mint átlagos. Ha hosszútávra tervezel, akkor szerintem a michelin PR2-nél olcsóbbat nem találsz, mert az hosszútávon behozza az árát. Simán 20k fölé lehet vinni..
Egy kúpgörgős kormánycsapágy nagyságrendileg 10-15 ezer forint körül van. Az a 25 ezres all inclusive ár kb rendben is van.
Függ attól is, hogy milyen a gumi. Sportosabb vagy túrásabb? Egy 100 lóerős gépen egy túrásabb gumi simán 15-20 ezer km. Persze nem tíz évig használva, bár erről is megoszlanak a vélemények, hogy van-e jelentősége a gumi korának.
Borda mélységéből jobban lehetne saccolni,de akár 5-10e km t is elmehet.
Ja igen, egy-egy gumi úgy nagyjából mennyit megy el? Ha mondjuk kezdőként, nem annyira gyilkolva használom - még.
Ebben a kukacosban most 14500 km van. Az sok, kevés, átlagos?
Kormánycsapágycsere:

Yamaha World: 25.000,- mindenestül

Posta Yamaha: 43.000,- alkatrész, 15.000,- munkadíj
Ezekhez mar oreg vagyok!
Me az extrasikos,narancsszinu kakasfejes meg nem volt opcio.
Meg a hintoporos ndk.
Szerintem már az összes opciót leírtuk, új gumi, használt gumi, javított gumi több módja is ezt neked kell eldönteni...
.
Nem volt idom valogatni. :-)
Nagyobb nem volt?
Ekkora
Nekem Montenegroban vulkanizálták, sütötték, teljesen elkoptattam. Szóval nem kell szarni, mondjuk nem is 200 felett közlekedtem a motorral.Mekkora szeg volt?
A hibátlannak tűnőn van a hangsúly... Nem akarok megint küzdeni, hogy esetlen nem jó...azon kívül az r6-ét még faragni is kell. Az enyém nehezebb is és még sorolhatnám... Jah, azért tudom mert ezt én is olvastam valahol...
Szóval ha nincs jobb ötlet, inkább beszerzek egy új rugót valami normális gyártótól...
Sziasztok! Másnak is hangos a gumija a Fazeren?vagy csak az lehet a bajság,hogy régiek a gumik?
Ehh.
Tudod, ez a képesség használat után lemerül és kell idő, mire újra feltöltődik.
of course,bevetnéd helyettem?

Power 3-at kérnék.120/180-as.
Személyes vonzerő.
60%
605-ost még sosem sikerült kifognom 7-8000-ért.
Hogy csinálod?
Kukacos gumi vs. használt, de jó állapotú (60%+) külföldi gumi 7-8e-ért; mit mondotok?
Én a használt mellett döntenék, ha nem választhatok újat.
Komplett R6 rugóstagot neki! Én a 600-ban megcsináltam, patent lett. 1000-be is befér.
Most láttam pár napja itt nálunk a lomispiacon egy hibátlannak tűnőt...
Romlott gumi (kukacos).
FZS1000 hátsó rugóm mintha elpuhult volna az éves folyamán...valakinek valami jó ötlete, hogy két személlyel is megállja a helyét ?! Valszeg a gátlót is felújíttato mert a tavalyi átszelepelést az öreg nem csinálta meg rendesen, ugyanis befelé simán beesik és nem is állítható, pedig az is csavaros...
Szóval ötleteket kérek...persze ne kelljen hónapokat várni külföldről... Tudom magasak az igényeim :)
esetleg egy komplett rugóstag ami nem gyári valakinek eladó ?!