Egyébként vicces újraolvasnom a hirdetésem szövegét, mert ott körülírtam milyen személyiségű embernek való. Na ez bejött, mert a vevő olyan lett.. mintha csak kiházasítottam volna a leányt
Korrekt alku volt. Jól járt ős is, meg én is. A hátsó dobozt megtartottam meg pár apróságot megtartottam. Ha az inflációt nem nézem, akkor ez a motor nulla forintba került nekem, már ami az értékvesztést jelenti. Kb ugyanannyit kell most rákölteni, mint amikor én vettem.
Sajnálni sajnálom, mert ilyen kényelmes és megbízható motorom most egy darabig nem lesz.
A hirdetés még fent van a hahun http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xj_900_s_diversion-9793699
Korrektség, normális árazás, alkura való hajlam és türelem kellett hozzá.
Tél végén tettem fel a hirdetést, tavasz közepén egészítettem ki a videóval. Emailben volt 3 érdeklődő, de őket elriasztotta a futásteljesítmény. Volt egy krapek aki eljött megnézte, neki a karcok nem tetszettek (10 éves karcmentes papaverda jellegű Sparkkal jött, szóval tudtam már az érkezéskor hogy itt nem lesz adásvétel).
A napokban volt egy emailes érdeklődő, ő ma eljött, nem talált több hibát mint amit már közöltem vele, ment vele egy kört, aztán elmentek. Fél óra se telt el és telefonált, hogy nem baj-e ha most este papírozunk.
Egy normális fazon vette meg a motort, aminek örülök, a futásteljesítmény és karcmentes motor fetisisztákat meg sikerült elkerülnöm, így az időmet se rabolta senki feleslegesen.
Mostanában többször előkerült a téma itt, hogy mennyi kilométerrel lehet motort hirdetni (meg venni) sikerrel. Eladtam a Diverisont, az összes hibájával és kilométerével együtt.
Inkabb azt erzem, hogy egy-egy kanyarban nem annyira stabil, es folyamatos a kanyarodas, meg ugye elengedett kormany mellett azonnal es elegge elindul balra.
Motoros farmer van eladó. Kevláros,protektor,állítható a derékbőség és a hossza. Magyarban nem lehet kapni,az ára 60.000Ft volt,most akciósan a külföldi oldalon 45.000 körül mozog.Én 180 magas 80 kiló vagyok,rám jó...de mivel állítható +- 10 centi belefér bőven. A nevét nem tudom megmondani mert melózom,de valami Evil a vége . 2-3 alkalommal volt rajtam,de nem hordom ezért adom el. Cserébe érdekel túradoboz...
Ha valakit érdekel írjon és pontosítok...
Sziasztok urak!
Ma hívtak a Yamahától hogy megérkezett a TPS,csütörtökön reggel vihetem a gépet. Este érte is mehetek...
Rákérdeztem hogy lesz e valami költsége,de semmi....teljesen ingyenes.
Na majd írok hogy ez volt e a baja
Srácok! Nálatok felmegy a vízhőmérséklet mostanság? Folyamatos üzemben 80-85C, de pici városozás és 105C.
Természetesen kapcsol a hűtőventi, de fura.
Az előzményekről:
Mikor megvettem (FZ6S2-2007) nem tapasztaltam ilyet. Aztán folyadék csere (fék-olaj-víz) és már fúrcsa mód mikor hazaértem egy karikáról, bekapcsolt a venti. De betudtam a jóidőnek. Következő szezonban szintén... ha megálltam valahol, akár csak félrehúzódva leállított motorral, várni kellett arra, hogy visszahűljön 102-103C-ról. Idén egy kisebb szervízen ment át (fékbetétek-láncszett-folyadékok stb.) és a hűtővíz cseréje után a fenti dologra lettem figyelmes. Leállítás után még felmegy 105C-ra pedig az igazi meleg hónapok még odébb vannak.
Első alkalommal, valami átlag rózsaszín löttyöt tettem bele, most Mannol AF12-t higítva desztvizzel -30C-ra.
Sajnálni sajnálom, mert ilyen kényelmes és megbízható motorom most egy darabig nem lesz.
Tudom, hogy sokáig árultad!
Lesz utódja?
Korrektség, normális árazás, alkura való hajlam és türelem kellett hozzá.
Tél végén tettem fel a hirdetést, tavasz közepén egészítettem ki a videóval. Emailben volt 3 érdeklődő, de őket elriasztotta a futásteljesítmény. Volt egy krapek aki eljött megnézte, neki a karcok nem tetszettek (10 éves karcmentes papaverda jellegű Sparkkal jött, szóval tudtam már az érkezéskor hogy itt nem lesz adásvétel).
A napokban volt egy emailes érdeklődő, ő ma eljött, nem talált több hibát mint amit már közöltem vele, ment vele egy kört, aztán elmentek. Fél óra se telt el és telefonált, hogy nem baj-e ha most este papírozunk.
Egy normális fazon vette meg a motort, aminek örülök, a futásteljesítmény és karcmentes motor fetisisztákat meg sikerült elkerülnöm, így az időmet se rabolta senki feleslegesen.
Még eladni mindent el lehet.
Ha valakit érdekel írjon és pontosítok...
Ma hívtak a Yamahától hogy megérkezett a TPS,csütörtökön reggel vihetem a gépet. Este érte is mehetek...
Rákérdeztem hogy lesz e valami költsége,de semmi....teljesen ingyenes.
Na majd írok hogy ez volt e a baja
Természetesen kapcsol a hűtőventi, de fura.
Az előzményekről:
Mikor megvettem (FZ6S2-2007) nem tapasztaltam ilyet. Aztán folyadék csere (fék-olaj-víz) és már fúrcsa mód mikor hazaértem egy karikáról, bekapcsolt a venti. De betudtam a jóidőnek. Következő szezonban szintén... ha megálltam valahol, akár csak félrehúzódva leállított motorral, várni kellett arra, hogy visszahűljön 102-103C-ról. Idén egy kisebb szervízen ment át (fékbetétek-láncszett-folyadékok stb.) és a hűtővíz cseréje után a fenti dologra lettem figyelmes. Leállítás után még felmegy 105C-ra pedig az igazi meleg hónapok még odébb vannak.
Első alkalommal, valami átlag rózsaszín löttyöt tettem bele, most Mannol AF12-t higítva desztvizzel -30C-ra.
Arra lennék kiváncsi, hogy nálatok mi a helyzet?
De nyugtassatok meg, ez kormánycsapágy probléma:
https://www.sportmotor.hu/vide...
Mindkét irányba, pár fokkal a középállástól van egy pont, ahol túl kell "lendülnie" a kormánynak.