Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HELP!!!
Hatso defektem van! Lőrinci-ben vagyok (Hatvantol 10 km).

Ki se tudom venni a kereket.

06 70 háromtizenöt 13 tizenöt, ha valaki tudna segiteni, otletet adni. Kocsi sincs nalam!

HELP!!!
Majd ha hazaértem elarulom
akkor már cserés.. ha a középen állást érzed rajta..
Nem lesz eső?
Próbáld ki doboz és súly nélkül , alap esetben ha jó minden és nincs nagy oldalszél pl. nem húzhat semerre nálam nagy sebességnél is simán elengedhető dobozzal is.Nekem is volt kisebb motorom ami húzott amikor hozzászoktam nem volt feltűnő de kormány elengedéskor egyből , mikor átültem egy jóra egyből érezhető volt. Az egyik havernak is volt egy nagyon húzó robogója azon kiderült , hogy nekiugrott egyszer az előző gazdája a motorral a falnak . Azóta bármilyen motort veszek vagy ülök ez az első amit tesztelek .
A kormanycsapagyra mondtal valami a vasarlas elott. Hogy nem kell azonnal, de lassan rafer a csere. En neztem, nekem ugy tunik, szepen jar, bar eleg hatarozott kozepallaskor. Amugy neha erzek nemi bizonytalansagot a gep mozgasaban, lassu kamyarodaskor, de ezt betudom a magam tudas(hiany)anak. Meg korabban kiprobaltam egy masik gepet, annal hatarozottam ereztem, higy az egyik iranyba nem ugy kanyarodik, mint a masikba. Itt azert ez nincs.
De akar a doboz is idézhet eli ilyet... Kormanyrazast is...
Nem a kormanycsapaggyal lehet a baj
En ma kicsit kikukkantok Kőszeg mellé.
Én kaptam a kipufogóhoz, Te nem?
A súlypontod vélhetően egy kissé a bal oldalon van.
Bp-Fured-Bp-Hatvan, ma betttem par km-t a vasba. Es kiprobaltam egy 800-as Suzuki Intrudert. Huuuu de nagyon mas vilag,,de azert elfogadnam. Viszont mar tudom ertekelni a plexit. 120-nal uuuugy kapaszkodtam a kormanyba a Suzukin, mint allat. De az a duborges... az a labtartas... es valahogy a nagyobb suly ellenere konnyedebben tudtam dontogetni. Viszont pariban se volt az FZ6-tal dinamikaban, sebessegben.

Viszont, ha elengedem a kormanyt a motoromon, ugy erzwm, azonnal balra megy. Doboz van hatul, altalaban van is benne par kilo cucc, es maga a motor nem huz normal menetben, de kormanyfogas nelkul azonna balra indul. Ez mitol lehet?
1-000-113-757
Ezzel a cikszámmal a Bárdiba megtudják rendelni kb 2700ft
Márkaképiseletbe hamarabb megjön.
Próbáld meg egy Simson benzintank tartó gumival.
Helló!Elhagytam a középállvány gumiját( ami nekitámasztja a kipufogónak) hol lehet beszerezni olyat?
Sziasztok!

Budapesten keresek parkolót motorom számára. 2. kerület vagy a környéke lenne a legjobb. Mélygarázs, zárt garázs érdekelne. Tud valaki ilyet esetleg?
Thx! W.
Köszi a tippet, megnézem majd waze-val is, úgyis fent van a telefonon. Nekem 215-öt, mutatta rbiker 189-nek. Viszont jó, hogy van benne átlagsebesség mérő is, meg lehet lepődni milyen átl. sebességgel megy az ember.
Fz6 - 150 - 10%
Én az FZS-en csak 6-8% körüli csalást fedeztem fel. Mivel ez az első kerékről veszi a kerékfordulatszám-jelet, csak a gumi kerülete, ami befolyásolja.
FZ6-nál a kis lánckerék fordulatszámából határozza meg a sebességet. Ezért a végáttétel megváltoztatása a dinamikával egyező mértékben módosítja a sebesség-kijelzést is.
ÚJabb, ABS-es motoroknál ilyen gond már nem szokott lenni, ott már ismét csak a kerék mérete befolyásolja a mért adatot.
Az FZ6 is sokat csal, pl. a Waze szerinti 130 körüli tempót már 147-nek írta a sebességmérő! (a.k.a. km óra)
Nem tudom ki az a Zsóti, de ha (végre!) egyre gondolunk, és ugyanarról a tiltásról beszélünk, akkor ha nem tilt 4.-ben 13 ezres (utolsó) fordulatnál akkor mi van, tovább tudod pörgetni 15 ezerig???
Lehet kapni BT-s (illetve ANT-os, de az nektek nem lesz jo) bicaj kerékfordulat jeladót, amit okostelefonnal össze lehet kötni, és az elég pontosan mér, ha esetleg érdekes lenne egyszer.

Nekem a triatlonos órámhoz van a bicajon, az óra logolja a nyomvonalat GPS alapján, a jeladó pedig a pontos sebességet (ami ugye eléggé tud változni, amit a GPS nem kezel le). Gondolkodom, hogy a mocira is teszek egy szenzort, úgyis - ha rögzítem, akkor - az órámat használom.
Emlékeim szerint szabályoz 4.ben is, de 1-2-3-ban szoktam én is legsűrűbben, felette már nagy a tempó ;) 5.-ben egyszer mentem 265-öt óra szerint. De legutóbb rájöttem (gps-el néztem) rengeteget csal az óránk. Fent voltak oldaldobozaim nem tudtam rendesen kihúzatni, illetve az rbiker is szakaszosan nézte, nem tudom pont bele esett-e a leggyorsabb tempom, de 200 felett 30akat csal! :)

Zsolti: még a Niki is tudja mi az, hogy szabályoz a motor!
Így van elveszi a gyujtást pillanatokra, kihagy a motor., nem engedi tovább forogni.
Szóval teoretikusan. Hátha olvassa ezt Németh és hozzá tud tenni valamit: Tavaly motorozunk éjjel BP-en és beállt mellénk valamilyen sportos autó, szóval nem hagyhattunk magunkat. Én nem mertem annyira meghúzni a város szívében, de ő kipörgette az egyest szabályzásig. Ha jól sejtem, amit mondasz, akkor a tiltás = megállítja a fordulatot, mielőtt pirosba érne - de nála mintha hallottam volna azt a tipikus hangot, mikor a motor a csúcson jár és konkrétan tilt a motor, de úgy, hogy már a pirosban van. Van ez a jellegzetes szabályzás hang, na az olyan volt.