A fordulat hol állt: mikor 'tilt' és mikor 'nem'? Én nem szoktam eddig pörgetni, ha meg véletlen oda tévedek, sose nézem az órát, csak kapaszkodom. FZ-kben nem tudok tiltásról, de ez lehet csak az én tudatlanságom.
A féktisztító legnagyobb százalékban benzint tartalmaz, az szerintem sem a legjobb....
Én mindig brigéciollal mostam, 4-5 dl elég hozzá és egy jó ecset.
57 ezernél cseréltem a gyári láncot, ez elég meggyőző érv ...
- És a Tibi erőszakos volt?
- Nem, testnevelés és magyar szakos.
Azért használtam féktisztítót, mert azt mondtátok, hogy használjak féktisztítót. Komolyan, bárki bármit mond, én a hülye tudatlan azt csinálom, aztán meg kapom az ívet, hogy ne úgy csináljam.
A bicajom láncát petróleumban szoktam áztatni (csak mondjuk azt le tudom bármikor venni), aztán olajozni. Akkor a motornál is áttérek erre. Főleg, hogy petróleum is és ecset is van otthon.
Egyébként meg elsőre, ahhoz képest, amilyen volt, nagyon jó lett (milyen lehetett, ha most ilyen?)! Legközelebb mégjobb lesz. Utána meg legjobb lesz.
200 forintos spricnis flakonba,(spórolósoknak kiürült ablakmosós spricnibe) egy ezerforintos petroleum és egy ecset vagy használt fogkefe (bár volt amit feloldott a petro) és azzal olcsóbban jobb eredményt érsz el.
Térkőbetonnál kartont tegyél alá.
Én a féktisztítót hanyagolnám a láncon, mert bánthatja a gumigyűrűket. Brigéciol D3-mat vagy petróleumot használj. Ecset + rongy és a végén gyenge vízsugárral lemosni.
A láncszemek külső oldalát, a fogaskereket, a villát, a felnit mindig Brigéciolban kissé megnedvesített ronggyal törlöm át. Ha van egy nem túl rossz alapállapot, kb. 4 perc munkával úgy néz(het) ki, mint a képen, amit posztoltam. Tiedhez sem kellett volna már sok, hogy kifogástalan legyen.
1,2,3 ba tilt.
Mintha más motoroknál olvastam volna , hogy csak az első 3 sebességben tilt.
Legközelebb kipróbálom.