Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt azért én sem néztem :)
1,2,3 ba tilt.
Mintha más motoroknál olvastam volna , hogy csak az első 3 sebességben tilt.
Legközelebb kipróbálom.
A fordulat hol állt: mikor 'tilt' és mikor 'nem'? Én nem szoktam eddig pörgetni, ha meg véletlen oda tévedek, sose nézem az órát, csak kapaszkodom. FZ-kben nem tudok tiltásról, de ez lehet csak az én tudatlanságom.
3. 198-nál tilt, 4. be 227nél még nem tiltott, ezért kérdezem.
195 körül kell 4-esbe tenni. 230 körül lehet 12e-nél a fordulat a 4. sebességben. Hol tilt le, a pirosnál? Vagy pontosan mire gondolsz?
2osszeforditott koromkefe, 1deci petroleum, 1deci brigeciol spricnis flakonba, gyenge vizsugar es tokeletesen tiszta a lanc.
Az FZ1 4. be már nem szabályoz le?
A féktisztító legnagyobb százalékban benzint tartalmaz, az szerintem sem a legjobb....
Én mindig brigéciollal mostam, 4-5 dl elég hozzá és egy jó ecset.
57 ezernél cseréltem a gyári láncot, ez elég meggyőző érv ...
(nem szabad hinni bárkinek)
Egy "rossz" eljárástól még nem lesz baja a láncodnak, de hosszú távon én sem féktisztítót használnék.
Gázolajos ecset.
- És a Tibi erőszakos volt?
- Nem, testnevelés és magyar szakos.

Azért használtam féktisztítót, mert azt mondtátok, hogy használjak féktisztítót. Komolyan, bárki bármit mond, én a hülye tudatlan azt csinálom, aztán meg kapom az ívet, hogy ne úgy csináljam.
A bicajom láncát petróleumban szoktam áztatni (csak mondjuk azt le tudom bármikor venni), aztán olajozni. Akkor a motornál is áttérek erre. Főleg, hogy petróleum is és ecset is van otthon.
Egyébként meg elsőre, ahhoz képest, amilyen volt, nagyon jó lett (milyen lehetett, ha most ilyen?)! Legközelebb mégjobb lesz. Utána meg legjobb lesz.
Akartam is írni...
200 forintos spricnis flakonba,(spórolósoknak kiürült ablakmosós spricnibe) egy ezerforintos petroleum és egy ecset vagy használt fogkefe (bár volt amit feloldott a petro) és azzal olcsóbban jobb eredményt érsz el.
Térkőbetonnál kartont tegyél alá.

Féktisztó 90%-át elfujod a kukába.
Én a féktisztítót hanyagolnám a láncon, mert bánthatja a gumigyűrűket. Brigéciol D3-mat vagy petróleumot használj. Ecset + rongy és a végén gyenge vízsugárral lemosni.

Egyébként ki hogy és mivel takarítja a láncot?
Mit is mondtál, 'Magyar nyelv és irodalom' szakot végzel felsőoktatási képzésen?
( értem mire akartál kijukadni a legutolsó posztoddal :) )
Fulyrunk bammeg fulytunk. Csak ugy fojt a le!
Ket doboz fektisztitot fulytunk ra, aztan kezdoditt a munkaido. De meg nincs vege a napnak.
A láncszemek külső oldalát, a fogaskereket, a villát, a felnit mindig Brigéciolban kissé megnedvesített ronggyal törlöm át. Ha van egy nem túl rossz alapállapot, kb. 4 perc munkával úgy néz(het) ki, mint a képen, amit posztoltam. Tiedhez sem kellett volna már sok, hogy kifogástalan legyen.
Meg izmolni kéne rajta.
Ez a tisztabb mint volt allapot.
Ez most a 'tiszta' vagy a 'koszos'?
Olaj elott
De olajozás előtt azért lehet ugye fényes is, nem csak fekete? :-) (Más a kosztol fekete, meg az olajtól "fekete".)
Na ennyire nem fényes az enyém, de már nem koromfekete
Az én láncom véres....:D
Bekapta a fogaskerék az újjamat,eltört és varrták. De tudok motorozni
Jahh...az más.