Egen,kormány probléma passz,nekem más van,súly nincs csak egy aludni lap vegzarasra,blokkot szokd meg ez védjegy,sírni a balance tengely meghajtás miatt sír,ez is védjegy,súly olyan amilyen,rohadtul régen tervezték csak részletek rajta.
Én várom már az új 800 ast.Arra fenem a fogam.
2015ös szép motor, a kormánya lehetne szélesebb, picit egyenesebb, kormányvégsúly nem hinném sokat véd,gyengus.
Blokk hangja számomra még mindig borzasztó, tudnám mitől búg,sír minden furcsa hangot kiad, miért nem lehet olyan halk mint egy Yamaha?!
Gyári feliratos kínai kinézetű rövid karok borzasztóak. Illetve a szélvédelemmel kéne valamit kezdeni.
Blokk teljesítménye, erejének leadása jó, futómű,fékek, ülés jó. Álló helyében azért érződik a súlya, középsztender nincs.
összességében nem rossz motor,lehetne rajta alakítani, hogy eltudjam fogadni,de az ára az borsos.
Szóval egyenlőre nem hinném lesz ilyen motorom,de örülök,hogy ki tudtam próbálni.
Nálunk a 2. kocsik ilyenek. Előző egy '98-as fiat bravo volt, 8éves korába 38e km-rel adtuk el. Jelenlegi egy jetta, idén februárban volt 10éves, pár hete ültem benne akkor olyan 64e volt benne. Kicsit örülök is, hogy bevezették ezt a netes km óra lekérdezőt, 2013-ig visszamenőleg meg lehet nézni a km óra állást, legalább ha egyszer eladásra kerül nem az lesz mint a bravonál, hogy mindenki rögtön azt feltételezi, hogy vissza lett pörgetve az órája.
Hát ez is benne van a pakliban. Az enyém viszont jó vétel lenne, ha eladnám. 8 éve, újonnan vettem. Évi kb 20-ezret megyek, de öt éve mióta újra motorozok kevesebbet használom. Most pl.egy év alatt 1500-at mentem vele. jelenleg 85-ezer van benne, végig szervizelt és öt éve szinte csak garázsban van.
Olyan mint az új.......
Végülis attól függ.
A papa autó a közhiedelemmel szemben nem garancia a megkímélt szalon állapotra.
Mivel telekre szaladgált vele ezért földúton máászkált,ezért kevés Km ellenére megette a kutyacsont gömbfejét,mivel idős bácsi csak relatíve kis forgalom így nem szokott hozzá hogy vannak mások is az úton,ezért neki is ment vagy 3 embernek,szerencsére gyök kettővel mert már félt,és mivel szintén vén volt így elfelejtett olyan dolgokat hogy alacsony garázsban nem nyitunk hátsó ajtót mert felcsapva behorpasszuk,a cefre folyadék és ha betesszük a csomagtartóba kifolyik,gyengék vagyunk így nem kéne nehezet emelni mert a lökhárítót összakaristoljuk pakoláskor,és nem hiszünk a szervízesnek aki 30e-res olajcserét mond hanem lecseréljük 15e-nél.
Nya szal 60e környéki kilóméternél egy db olajcsere volt,eleje lógott,ajtót cserélték,oldalt és hátul horpadt,szélvédő repedt.
Persze az akkor futó 2005-ös gépek 1,1-es árához képest több mint féláron vettem de kellett két hónap míg meg lett csinálva hogy kinézzen.
Szerencsére olyan apróságok hogy komplett ülésszett,lámpák,lökhárítóért nem kellett fizetni mert voltak itthon.
De azért egy kevés és kis sebességű használat miatt kipurcant EGR szelep megviccelt.
Szóval inkább nagyobb futású sosem álldogállt gépet jobb venni mert a nem használat ugyanúgy rombolja a járműveket mint a használat.
Bár szerintem az alattomosabb mert a használós gépek mindig eljutnak időszakaos karbantartásra a garázsban álló kvázi újszerűek viszont soha,ezért szívás az élet velük.
Városban 105 is normális lehet. Nekem a 600-as kevésbé de az 1000-es simán 100- fok felett van városban. Az a lényeg, hogy a venti le tudja hűteni. Akkor szoktam leállítani, mikor lekapcsolt a ventilátor.
Én várom már az új 800 ast.Arra fenem a fogam.
gondolom a speed, könnyebb, rövidebb tengelytáv, duvább lehet.
Blokk hangja számomra még mindig borzasztó, tudnám mitől búg,sír minden furcsa hangot kiad, miért nem lehet olyan halk mint egy Yamaha?!
Gyári feliratos kínai kinézetű rövid karok borzasztóak. Illetve a szélvédelemmel kéne valamit kezdeni.
Blokk teljesítménye, erejének leadása jó, futómű,fékek, ülés jó. Álló helyében azért érződik a súlya, középsztender nincs.
összességében nem rossz motor,lehetne rajta alakítani, hogy eltudjam fogadni,de az ára az borsos.
Szóval egyenlőre nem hinném lesz ilyen motorom,de örülök,hogy ki tudtam próbálni.
Olyan mint az új.......
A papa autó a közhiedelemmel szemben nem garancia a megkímélt szalon állapotra.
Mivel telekre szaladgált vele ezért földúton máászkált,ezért kevés Km ellenére megette a kutyacsont gömbfejét,mivel idős bácsi csak relatíve kis forgalom így nem szokott hozzá hogy vannak mások is az úton,ezért neki is ment vagy 3 embernek,szerencsére gyök kettővel mert már félt,és mivel szintén vén volt így elfelejtett olyan dolgokat hogy alacsony garázsban nem nyitunk hátsó ajtót mert felcsapva behorpasszuk,a cefre folyadék és ha betesszük a csomagtartóba kifolyik,gyengék vagyunk így nem kéne nehezet emelni mert a lökhárítót összakaristoljuk pakoláskor,és nem hiszünk a szervízesnek aki 30e-res olajcserét mond hanem lecseréljük 15e-nél.
Nya szal 60e környéki kilóméternél egy db olajcsere volt,eleje lógott,ajtót cserélték,oldalt és hátul horpadt,szélvédő repedt.
Persze az akkor futó 2005-ös gépek 1,1-es árához képest több mint féláron vettem de kellett két hónap míg meg lett csinálva hogy kinézzen.
Szerencsére olyan apróságok hogy komplett ülésszett,lámpák,lökhárítóért nem kellett fizetni mert voltak itthon.
De azért egy kevés és kis sebességű használat miatt kipurcant EGR szelep megviccelt.
Szóval inkább nagyobb futású sosem álldogállt gépet jobb venni mert a nem használat ugyanúgy rombolja a járműveket mint a használat.
Bár szerintem az alattomosabb mert a használós gépek mindig eljutnak időszakaos karbantartásra a garázsban álló kvázi újszerűek viszont soha,ezért szívás az élet velük.